• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Alvast abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Ja hoor, laten we het erop houden dat de coach dan het ergst is.' lach ik.
    Ik sla een arm om haar heen, en glimlach..

    Pepe (Ik ga nu gewoon vanuit die gasten schrijven, is makkelijker XD )

    Ik knik, en lach.
    'Je kan misschien ooit mee trainen met Real?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Quinn

    "Denk je dat hij moeilijk gaat doen tegen ons?" Vroeg ik nadat ik lachend een kusje op zijn lippen had gedrukt. "Want dan vrees ik dat me niet kan inhouden."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik fronste en omhelsde Blaine stevig. Ineens was ik een stuk minder enthousiast om zijn vader te ontmoeten. Ik kreeg tranen in mijn ogen vanwege Blaine, omdat ik het zo erg voor hem vond. Ik legde mijn hand op zijn knië en wreef er zachtjes overheen, ook bleef dicht tegen hem aan zitten, als gebaar van steun. 'Misschien moet je hem ooit bellen, en naar hem toegaan voor een gesprek. Vertel hem wat jou dwars zit, laat hem tegen je praten. Je verdient het niet om zo behandeld te worden, Blaine.' fluisterde ik lief naar hem. 'We kunnen het een keer samen doen, we kunnen hem overtuigen. Misschien als hij ziet hoe gelukkig je bent, draait hij wel bij.' fluisterde ik.

    Finn

    'Wat?' vroeg ik verontwaardigd. 'Serieus, ik?' ik keek hem overdonderd aan, mee trainen met Real?! Ik knipperde overdonderd met mijn ogen en kreeg geen woord meer uit mijn mond. 'Kan dat?' vroeg ik verbaasd. Daar zou ik toch niet zomaar tussen kunnen komen? Ik was meteen alles om me heen vergeten, zelfs Rachel. En vestigde al mijn aandacht op Pepe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik schud mijn hoofd.
    'Zolang ik naar de trainingen kom en goed speel is er niks aan de hand' grinnik ik..

    Pepe

    'Tuurlijk' lach ik.
    'Héél misschien, als je echt goed bent. Mag je bij Real Madrid' grijns ik..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:08 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ongemerkt viel mijn mond een beetje open en keek ik hem aan. Ik ben best wel goed in voetbal, maar het is al een tijdje geleden dat ik gespeeld heb. Ik zal vast wel niet goed genoeg zijn voor Real.. Maar het zou echt wel een droom zij die uit kwam. Maar dat was het trainen al. 'Nou, graag.' zei ik nog altijd overdonderd. Beste. vakantie. ooit. 'Heb je advies voor me?' vroeg ik aan hem. Ja, hij zou echt wel weten wat ik het best kon doen, toch?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Zie maar dat je goed speelt dan," Lachte ik en leunde wat naar hem toe. "Ik zou namelijk niet willen dat we worden weggestuurd door zoiets doms."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pepe

    'Laat ik zeggen, de coach zoekt all-rounders, zoals Damon daar. Mensen die kunnen verdedigen en aanvallen, dus laat niet één ding zien' zeg ik.
    Ik neem een slok van het flesje water, en voel dat het vliegtuig begint met opstijgen..

    Damon

    Ik grinnik, 'ik speel altijd goed, anders was ik geen aanvoerder' lach ik.
    Ik geef een kus op haar mondhoek, en glimlach..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:19 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk Kurt aan en knik zachtjes, maar zuchte en kijk weg. 'Hij is een standvastig en een koppige man' zeg ik zachtjes. Hij zou niet zomaar toegeven voor iets. Hij kon luisteren, maar dan had hij al een mening klaar staan en haalt me weer onderuit. Waardoor ik weer niets kan zeggen. Ik haal mijn hand door mijn haar en ging onderuit zitten, waardoor ik Kurt een beetje meetrok. 'Ik weet het, Kurt. Maar..' zeg ik zachtjes, maar kon mijn zin niet afmaken en sloot even mijn ogen. 'Ik wil hier niet over praten, nu. We zijn godverdomme in een vliegtuig naar spanje. Ik wil hier niet over nadenken en praten' zeg ik een beetje boos en chargarijnig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zuchtte en keek de andere kant op. Ik schrok best van zijn toon, maar hij kropte dit al zo lang op. Ik kan me maar een klein beetje voorstellen van hoe hij zich gevoeld moet hebben. Dit vrat aan hem, en dit viel hem heel zwaar. Als hij deze gevoelens nog langer zou opkroppen is dat niet goed voor hem. 'Wanneer dan wel?' vroeg ik streng aan hem terwijl ik hem weer aan keek. Hij mocht dit niet langer meer opkroppen. Al reageerde hij zijn emoties maar op mij af..

    Finn

    Ik begon te glimlachen, ik kon het beiden wel. 'Bedankt,' zei ik dankbaar tegen hem. 'Voor alles, bedoel ik dan.' zei ik tegen hem. Dit was mijn kans. En deze kans ging ik dus echt niet verpesten. Dit was mijn kans om mijn droom waar te maken om sporter te worden. En dat ging ik absoluut niet verpesten.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:27 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Lachend trok ik hem dichter naar me toe en gooide ik zonder enige schaamte mijn benen over de zijne zodat ik beter zat.
    "Daar heb je een punt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pepe

    Ik knik glimlachend, en keek naar buiten.
    We waren inmiddels al in de lucht, en het zou nog ongeveer 5 uur duren voor we in Spanje waren..

    Damon

    Ik grinnik, en leun met mijn hoofd tegen het raam.
    'Nog 5 uur' zeg ik...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:34 ]


    El Diablo.

    Finn

    We waren al in de lucht en ik liet mijn hoofd tegen de stoel aanleunen. 'Dus, zijn jullie samen?' vroeg ik uiteindelijk maar aan Quinn en Damon en glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik ontwijk zijn blik, door naar buiten te staren. 'Ooit' zeg ik mompelend en kijk boos naar buiten en chagrarijnig. Ik wou niet zo doen tegen Kurt, maar af en toe moest hij niet bemoeien met zulke dingen. Ik wist wel dat Kurt het goed bedoelt had, maar ik wou het zelf doen. Ook al zou het op niets uitlopen, mijn vader bleef een koppige man en ik wachtte wel, wanneer hij met mij wou spreken. Ik zucht en laat zijn hand los en ga even bij hem vandaan zitten. Ik wou even niet vastgehouden worden, maar gewoon even vrij. Ik hoefde ook niet de hele dag Kurt vast te houden. Ik wou gewoon rust.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik knik maar, en grijns.
    'Jij en Berry zeker ook.' lach ik..


    El Diablo.