• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    'Leuk jurkje,' complimenteerde ik haar glimlachend toen ik naar buiten liep. Ik deed mijn haarspray uiteraard ook in mijn strandtasje en stak mijn haak in de van Rachel en trok haar mee naar de auto. Ik zette de airco deze keer aan, want met open dak zouden mijn haren door de war gaan en zette een leuk muziekje op. Toen Rachel zat reed ik richting het strand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "dankje" glimlachte ik toen hij me complimenteerde. We staqpte in de auto met de airco aan vast voor zijn haar. Een muziekje speelde af terwijl we richting het strand reden. "ach lekker bruin worden" zeg ik grinnikend. Ik keek even naar zijn kleding "oh dat moet je vaker aandoen, staat je goed" zeg ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten daarna zal ik wat meer online zijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik lachte naar Finn en knikte begrijpelijk. 'Dat is inderdaad harstikke leuk en een mooie ervaring die je op doet' zeg ik glimlachend en haal weer mijn hand door mijn haren. Ik voelde dat mijn haar nu wat droog is en ik probeerde even mijn haar goed te krijgen. 'Finn, maak je geen zorgen. Je bent echt een goede sporter en zo'n goede sporter zullen ze zeker niet voorbij laten gaan' zeg ik gemeend en kijk hem aan. 'Áls je een huis voor ons koopt, graag ergens vlakbij de bossen in een andere land' zeg ik lachend en kijk naar de zee.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Thanks Blaine, ik ga sowieso mijn best doen.' zei ik waarna ik weer begon te lachen. 'Is goed, dan geef ik jullie ook een privé vliegtuigje, zodat jullie ons vaak op kunnen zoeken.' zei ik lachend waarna ik zijn blik volg naar de zee.

    Kurt

    'Dit,' ik gebaarde naar mijn kleding. 'Is mijn beachlook.' zei ik waarna ik mijn auto parkeerde en Rachel liet uitstappen. Ik pakte mijn strandtasje en hing het over mijn schouder heen. Ik zag Blaine en Finn meteen al zitten en grinnikte naar Rachel. 'Kom,' zei ik en trok haar mee. Zachtjes liep ik naar ze toe en omhelsde Blaine van achteren. 'Verassing!' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik lach om Finn en knik. 'Dat zou heel vet zijn, jouw eigen prive vliegtuig' zeg ik lachend en opeens voel ik twee armen om mij heen van achteren en ik schrik op. 'Verassing!' zei Kurt lachend. Ik kijk over me heen en zie Kurt. Ik begin te lachen en kijk naar Finn. 'Ik wist dat ze kwamen. Kurt kon het gewoon niet weerstaan door mijn foto' zeg ik lachend en kijk weer naar Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik begon te lachen en trok Rachel naast me en pakte haar hand vast. 'Ja, het verbaasde me eigenlijk dat het nu pas is.' zei ik lachend. 'Ik had hem veel eerder verwacht.'

    Kurt

    Ik grinnik en drukte een kusje op Blaines lippen. 'Natuurlijk kan ik jou niet weerstaan.' zei ik glimlachend, hij had natuurlijk gelijk. Ik gooide mijn handdoek uit naast Blaine en ging erop zitten. Normaal gesproken zou ik op zijn schoot gaan zitten, maar zijn broek was nat dus dat was geen goed idee, tenzij ik zelf ook nat wilde worden. Ik keek even naar Finn. 'Geloof me, we hadden er eerder kunnen zijn als die irritante Alex ons niet de hele tijd op hield.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik lach even naar Finn en sla mijn arm om Kurt heen. Ik kijk even wat hij aan heeft en kijk hem dan in zijn mooie ogen aan. Ik plaats mijn lippen teder op de zijne en zoen hem liefdevol, waarnaar ik hem aankijk. 'Hoezo, is hij er ook?' vroeg ik zuchtend en kijk Kurt vragend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte na de zoen en leunde tegen hem aan. 'Helaas wel,' mompelde ik waarna ik mijn zonnecrème uit mijn tas haalde en mijn armen, gezicht en mijn benen in smeerde. Ik had nogal een lichte huid dus ik kon snel verbranden als ik me niet insmeerde.

    Finn

    Ik zuchtte toen Kurt dat zei en dacht even aan gisteren toen hij ons slushtte. 'Hij zou wel vrienden zijn met Damon of zo.' verklaarde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte naar Finn en kijk dan naar Kurt, die zich insmeerde. 'Vast wel, anders was hij hier niet' zeg ik zuchtend tegen hun beidde. Ik mocht Alex echt niet, maar niemand mocht hem. Hij ging iedereen irriteren en hij wou altijd slachtoffers hebben. Ik keek naar Kurt en lachte zachtjes. Hij had een streep zonnebrandcremé op zijn gezicht, teder ging ik met mijn duim over zijn wang, waar het cremé op zat en veegde het weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik knikte naar Kurt en zodra we er waren liep ik naar finn.
    "het is bijgelegd" zeg ik zacht. Daarna loop ik op blaine af die nat is, toch omhels ik hem "het spijt me van alles hen hopelijk kun jij het me ook deels vergeven" fluister ik in zijn oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte dankbaar naar Blaine en drukte mijn lippen op de zijne en bleef tegen hem aan geleund zitten en ik genoot van de brandende zon die op mijn lichaam scheen en sloot mijn ogen even.

    Finn

    'Ik zie het,' grinnik ik zacht terug waarna ze naar Blaine liep en hem omhelsde en iets fluisterde. Ik wist zo ongeveer al wat ze zou gaan zeggen en ging in het zand liggen en keek naar de rest.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    bven et nu wat langwer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Beters (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {iemand die''lieve'' alex wil meeten of rory? xD}


    Music is my life