• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Ik lachte en maakte een foto van Blaine en verstuurde het naar Kurt. 'Klaar, jammer dat we zijn reactie niet kunnen zien.' lachte ik waarna ik weer naast hem ging lopen.

    Kurt

    Ik zuchtte en keek even naar Alex, maar daarna weer naar Rachel. Precies op dat moment ontving ik een sms'je met een afbeelding van Finn. Verbaasd opende ik het en toen ik de afbeelding zag keek ik er met open mond naar. 'Oh. my. god.' zei ik met een glimlach. Ik likte mijn lippen en stond op. 'Ik heb een goed idee, laten we ook naar het strand gaan.' zei ik lachend. Oh mijn Blaine, ik mis je nu al.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    'Dat is te zien. slet.' sis ik.
    Ik zet dreigend een paar stappen dichtbij.
    'Nou, ik ga lekker in een jacuzzi liggen, laters' zegt Santana.
    Ik kijk haar naar met mijn blik gericht op haar achterwerk
    en kijk daarna naar berry.


    Music is my life

    rachel
    Rachel
    Ik knikte "goed idee"UIt mijn koffer pakte ikk snel mijn bikini
    "nou laat ook maar" mopper ik

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'Denk je serieus dat je daar nog in past.' grijns ik gemeen
    ik vermaak me hier wel mee om iedereen een beetje op te fokken.
    ik sla mijn armen over elkaar en leun tegen de muur.


    Music is my life

    Rachel
    Ik kijk hem ijzig aan "zullen we gaan Kurt?" vraag ik en draai me even om.
    Af en toe werd ik gek van hem en had ik zin om hem teslaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik lach om Finn en schudde lachend mijn hoofd. 'Ik weet prescies hoe hij zal reageren, maar het zien is natuurlijk veel leuker' zeg ik lachend. Hij loopt weer naast me en we kwamen aan bij ons plekje waar we onze kleding dunpte, waarnaar we naar de zee ging rennen. Ik plof in het zand en keek Finn aan. 'Het is echt leuk met jouw, mannen onder elkaar' zeg ik glimlachend en genoot van de zon.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zuchtte. 'Rachel, negeer hem. Hij is lucht.' zei ik waarna ik alle kleding van de grond af raapte en het een beetje netjes opvouwde en op bed legde. 'Kom mee, we gaan.' zei ik met pretoogjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte even ` rij jij=` vraag ik en neem mijn bikini een handdoek en wat te eten en drinken mee en natuurlijk de zonnebrand. `ah lekker in de zee`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, we moeten het vaker gaan doen.' zei ik instemmend. 'Het is ook wel leuk met Rachel en Kurt erbij, maar meestal leidden zij het gesprek en gaat het over babykleertjes of zo.' zei ik lachend. 'En nu kunnen wij het over onze onderwerpen gaan hebben.' zei ik.

    Kurt

    Ik pakte een strandtasje en deed daar al mijn spullen in. 'Wacht, ik ga mijn zwembroek alvast aan trekken.' zei ik, maar ik bleef staan omdat ik Rachel niet alleen wilde laten met Alex. 'Kun je nu weggaan?' vroeg ik droogjes aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even "slim idee" Ik bleef ook even wachten tot alex weg zou zijn zodat Kurt er geen last van had. Niet dat Alex me wat zou aandoen ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'Kun je nu weggaan?' vraag Kurt
    'Waarom dames? is het dan niet gezellig met mij?' vraag ik grijnzend.
    De waarheid is dat ik me dood verveel en ze leuk vind om te irriteren


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Ik knik begrijpelijk en glimlachte naar hem. 'Inderdaad, natuurlijk is het ook leuk met hun, maar ik kan qua jongens dingen beter met jou praten' zei ik lachend. 'Trouwens ik had de gesprek tussen jou en pepe gehoord' zeg ik belangstellend. 'Ga je echt een keer mee trainen met de club?' vraag ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik zucht overdreven. "KOm we gaan wel op onze kamer omkleden dan ga ik wel in dde badkamer en jij in de sloaapkamer"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, het is echt geweldig.' zei ik meteen weer een stuk vrolijker. 'Echt een droom die uit komt, weet je.' zei ik terwijl ik even de zon in keek en daarna naar Blaine. 'Dit is echt mijn kans, als het me lukt dan..' ik hoefde mijn zin niet af te maken omdat Blaine wist wat ik bedoelde. Het was altijd al een droom van mij om profsporter te worden. 'Ik zal ook wel een mooie villa kopen voor jou en Kurt, áls het door gaat dan.' zei ik lachend. Ik legde de nadruk op ''als''.

    Kurt

    'Goed idee,' zuchtte ik waarna ik Rachel mee trok naar hun kamer. 'Ik neem de badkamer wel.' zei ik waarna ik de badkamer in liep mijn zwembroek aantrok en een gemakkelijk blouseje aan trok. Normaal had ik altijd veel lagen kleding aan met veel accessoires maar voor het strand was dat niet handig. Ik smeerde mijn gezicht nog even in met dagcrème en deed extra haarlak in mijn haren. Ik ging toch niet zwemmen, nu en wachtte tot Rachel riep dat ze klaar was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    snel kleedde ik me om en trok ik een jurkje aan. "klaar" riep ik naar kurt

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan