• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    (Smakelijk!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik denk even na, 'volgens mij wel, voor als het veld te nat was om te trainen.' glimlach ik. Ik stop voor de drie sportwagen, en draai me om. Ik laat 3 sleutels zien. 'Oké, wie wil de witte, wie de zwarte en wie het promomodel.' grijns ik.


    El Diablo.

    rachel
    ik zette mijn zonnebril op en keek rond terwijl ik finns hand pakte.
    "ik heb er nzin in"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knik op zijn antwoord en glimlach. Mooi dan kon ik even af en toe trainen en ik wou ook een goede conditie opbouwen. We komen aan bij zijn drie sportwagens en ik kijk er met grote ogen naar. 'Wauw, Damom. Wat een prachtige wagens heb je' zeg ik en kijk vol bewondering naar zijn wagens en vervolgens kijk ik naar hem. 'Kurt en ik nemen de zwarte wel' grijns ik en beantwoord zijn vraag, ik pak de sleutel van de zwarte en kijk naar de auto. Hij was echt mooi en ik had er nu al zin in om in hem te rijden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'En ik heb er nog drie' lach ik.
    Ik kijk Finn en Rachel afwachten aan en hou de sleutels voor hun..


    El Diablo.

    Finn

    ik keek met open mond naar de auto's. Meende hij dit nou serieus? Wow.. Dit zijn echt gave auto's.. Ik kon gewoon niet kiezen en keek Rachel aan. 'Ik kan niet kiezen.' zei ik lachend waarna ik een willekeurige sleutel van hem aanpakte, blijkbaar van het promomodel. 'Thanks dude.' zei ik tegen Damon terwijl ik nog altijd gefascineerd naar de auto's keek.

    Kurt

    'Wauw,' zei ik terwijl ik de auto bewonder. 'Deze is nog mooier dan mijn schatje, thuis.' zei ik lachend tegen Blaine. Ik pakte zijn hand vast, en ik was zo blij. Niet te geloven wat Damon wel allemaal niet kon regelen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ow, Rachel is offline, ik pas mn post anders wel aan, dan kunnen we verder. xd]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik vond het leuk om te zien hoe iedereen zo opgetogen was voor zijn auto's, al moest ik toegeven dat ik het ook best wel was.
    Voor het eerst in lange tijd voelde ik me weer goed in mijn vel en leek het wel alsof ik alles aan zou kunnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik knik, en leg de koffers van mij en Quinn in de kofferbak.
    Ik open de auto en zie hoe de deuren naar boven gaan.
    'Entrez' grijns ik, en stap in..


    El Diablo.

    Quinn

    Lachend stapte ik in en sloeg wanneer ik zat mijn benen over elkaar om hem vervolgens opgetogen aan te kijken.
    "Eindelijk is het zo ver," Grinnikte ik benieuwd wat er de komende dagen zou gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, 'nu moet ik iedereen nog een rondleiding geven door het huis.' lach ik.
    Ik sluit de deuren, en kijk haar aan.
    'Open dak?' stel ik voor.


    El Diablo.

    Quinn

    Aangezien ik het al aardig warm had gekregen knikte ik glimlachend.
    "Hou lang denk je dat je rondleiding gaat duren?" Grinnikte ik. "Want als ik de foto moet geloven, is het een immens huis."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Maximaal een uur' lach ik, en maak met een knopje het dak open.
    Ik kijk naar de anderen, 'kunnen we?' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    ik grinnik even "let's go" roep ik blij en kijk hem aan.

    ben stiekem maar ga verder hoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik lachte naar Kurt en knik. 'De mijne is ook niet zo mooi, dan deze' zeg ik lachend en schudde mijn hoofd. 'Ga maar in de auto zitten, Kurt. Ik doe de koffers wel' zeg ik lief en laat zijn hand los. Ik doe de auto open, zodat Kurt er alvast in kan stappen en loop naar de achterbak om zijn koffer en mijn tas en rugtas in te doen. Ik doe hem dicht en ga ook in de auto stappen, waarnaar ik hem start. Ik doe de radio aan en doe een knopje aan, zodat er een opendak komt voor frisse wind, aangezien het warm was. 'Ik ben er helemaal klaar voor' zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.