• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Ik vind het best (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte in hetvliegtuig dat Kurt en Quinn me dus de vakantie zouden negeren, great! Ik besloot me er niks van aan te trekken.
    Met mijn hoofd op Finns schouder volgde ik half het gesprek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Rachel legde op gegeven moment haar hoofd op mijn schouder en ik sloeg mijn arm om haar middel heen.
    'Heb je het gehoord?' vroeg ik enthousiast glimlachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem lachend maar lij aan.
    " dit is je kans finn" zeg ik en geef hem een kus.
    Vsnuit mijn oogoeken kijk ik naar kurt en blaine en gelijk voel ik me minder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorry, dat ik gister opeens weg ging moest er van af. XD Maar heb je lekker geslapen Paintball? (: )

    Blaine Anderson:

    Ik nergeerde Kurt en kijk hem nog snel aan, waarnaar ik uit het raam kijk. Ik kon het gesprek wel volgen, maar half. Ik was boos op Kurt, maar aan de andere kant. Hij wou mij alleen maar helpen, daar was hij ook voor. Alleen deze keer wou ik het zelf doen, ook al schoot dat niets op. Ik moest gewoon nadenken hoe ik dit moest aanpakken en ik had geen zin om de hele tijd ruzie te lopen maken met Kurt. Ik zuchte zachtjes en leunde op mijn hand.


    One Who Travels A Higher Path.

    ( ff koffie drinken)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik keek haar gelukkig aan. 'Het is Real Madrid! Dé Real Madrid.' zei ik uitgelaten, maar op een toon zodat alleen Rachel het zou kunnen horen. 'Ik heb echt het gevoel alsof ik droom, misschien moet je me even knijpen, dan weet ik of het echt is.' zei ik lachend. Dit was inderdaad mijn kans, precies zoals Rachel dat zei.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    Het gesprek was stil gevallen en mijn ogen gleden naar Rachel toe.. Misschien moesten we toch maar gewoon met elkaar praten, en was ik te hard voor haar dus sms'te ik toch maar terug. 'We kunnen weer een keer een gesprek proberen? x K.' verstuurde ik naar haar. Ik las in mijn sms'je dat ik minder korfaf deed en keek automatisch naar Blaine. Hij keek nog altijd naar buiten en ik zuchtte en schoof naar hem toe. 'Blijf je nu de hele tijd boos?' vroeg ik fluisterend aan hem.

    [Maakt niks uit hoor, heb ik ook weleens gehad. Ik heb echt heeel lekker geslapen! Ben echt net pas wakker. En jij??
    ;$ ik stuur je zo trouwens even een pb want ik heb een ideetje en ik weet niet wat je er van vindt. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte evene en voelde mijn mobiel trillen.
    Snel las ik het smsje door. Ik zucht opgelucht en kijk eveen in hun richting.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'ALS ik in Real kom, hoeven we niet meer bij mijn ouders te wonen, Rach. Dan kan ik met gemak een hele grote villa kopen voor ons, en misschien ook nog een paar huizen in Spanje.' zei ik dromerig. Ik ratelde er zo over door dat ik alles om me heen compleet vergat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Ik grinnik even en stur kurt een smsje terug. Dat vind ik fijn, i miss you teally.
    Snel verstuurde ik het. Ik legde mijn lippen even op die van Finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte en kijk naar Kurt, die naar me toe is geschoven en kijkt me aan. Ik haal een hand door mijn haren, waarnaar ik met mijn twee armen om hem heen sla en hem dichter tegen me aantrok, dat hij nog net niet op mijn schoot zit. 'Nee, ik wil gewoon geen ruzie maken met je. We gaan naar spanje, Kurt. We gaan leuke dingen doen, ik heb geen zin om dan over mijn vader te praten. Ik heb rust nodig en dat helpt er niet door' zeg ik fluisterend tegen hem, maar kijk toch nog een beetje boos. Ik wou het nu niet verpesten om over mijn vader te praten of over mijn broer.

    (Oke, haha. Goedzo! Ik heb ook lekker geslapen! (: Oke, is goed, hoor! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik word onderbroken doordat Rachel me ineens zoent. Even ben ik verbaasd, maar uiteindelijk zoen ik haar toch liefdevol terug. 'Die was ineens onverwachts.' zei ik lachend tegen haar. Maar ik pakte wel haar hand beet en wreef teder over de rug van haar hand met mijn duim.

    Kurt

    Ik was blij dat hij zijn armen weer om me heen sloeg en me naar zich toe trok. Ik zuchtte, zou hij daadwerkelijk rust vinden als hij het telkens op blijf kroppen? Ik denk eerder juist dat dit hem nog meer gaat slopen. Ik keek hem aan, en ik zag dat hij nog een beetje boos was en zuchtte. 'Ik wil je gewoon helpen, Blaine. Je hoeft dit niet alleen te doen. Ik bedoel, je moet dit niet alleen doen.' zei ik tegen hem. Uiteindelijk keek ik hem weer aan. 'Maar nu houd ik er wel over op, zodat je kunt rusten.' zei ik. Waarna ik zag dat ik een sms'je had van Rachel. 'Ik ook jou.. X K.' Verstuurde ik zonder echt na te denken terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik begin blij te glimlachen als ik Kurts sms zie. " hij wilt praten en hij mist me ook." zeg ik zacht.
    Ik ga weer een beetje tegen hem aanliggen.
    Echt heel veel behalve luieren zal ik niet doen want ik was echt oververmoeid door die buik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dus.. Zullen we in Spanje aankomen?]


    El Diablo.