• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    "Een uur? Wel, dat valt mee." Lachte ik spottend en keek naar de wagens van de anderen die er stuk voor stuk erg mooi uitzagen. "Ik denk wel dat we kunnen, anders hadden we het wel gehoord, toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik glimlachte verliefd naar Blaine. 'Wat ben jij toch een gentleman.' zei ik verliefd en ik zette mijn redelijk grote zonnebril op en deed mijn gordel om. Het was al een luxe om in deze auto te mogen zitten. 'Ik ben er ook helemaal klaar voor.' zei ik glimlachend tegen hem waarna ik naar hem toe boog en hem snel een kusje gaf op zijn mond. Het ging moeizaam vanwege de gordel, maar uiteindelijk was het toch gelukt.

    Finn

    Ik trok Rachel mee de auto in en bewonderde het van binnen in. Dit was echt geweldig. Ik zette de radio zachtjes aan en deed net zoals Rachel mijn gordel op en wachtte totdat Damon begon met rijden, zodat ik hem kon volgen, want ik wist de weg natuurlijk niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik lach, en druk een kus op haar lippen.
    'Dan gaan we maar hé?' lach ik, en zet alvast de motor aan.
    Daarna begin ik met rijden, en zet ondertussen de radio aan..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:51 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach lief naar Kurt en doe mijn gordel om en leg vervolgens mijn hand op zijn knie. 'Ik weet het' zeg ik lachend en begin dan ook te rijden achter Damon, aangezien ik ook niet wist hoe we moesten rijden naar zijn villa. Ik was benieuwd naar zijn huis, vast heel groot en mooi.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ga eten! Kom zo terug. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte om zijn reactie en voelde daarna de wind door mijn haren gaan. Mijn jetlag was al een stuk minder, dankzij de gave auto. Het was echt heerlijk weer en ik genoot hier echt van. Ik was benieuwd naar zijn villa, maar ik wist nu al dat de auto's pas het begin waren, maar dat zijn huis vast nog groter zou zijn.

    Finn

    Ik start de auto en rijd snel achter de rest aan en deed het dak open zodat we verkoeling kregen. Ook al zou er vast ook wel een airco in deze auto zitten, aangezien hij zo luxe is. Ik keek even naar Rachel, maar daarna naar de weg. Ik hield van het geluid wat de motor maakte van deze auto.

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Na en tijdje kwamen we aan bij voor mijn villa, en ik parkeer de auto naast mijn andere drie auto's. Een witte zonder dak, een rode en een grijze.


    El Diablo.

    rachel
    Uuiteindelijk kwamen we bij het huis, beter gezegd villa "holy shit"mompelde ik tegen Finn. Dit was echt een droom ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dit is niet te geloven.' zei ik net zo overdonderd als Rachel. Ik parkeer mijn auto en sloot het dak weer en deed de motor uit en stapte samen met Rachel uit en hield haar vast.

    Kurt

    Blaine reed door, en uiteindelijk kwamen we bij het huis aan en parkeerde hij zijn auto net zoals de rest. Ik bekeek de villa en hield even mijn adem in. 'Oh my god.' mompelde ik opgetogen. Toen Blaine alles had afgesloten stapten wij ook uit en bekeek ik de enorme villa. 'Mijn god, dit is niet te geloven.' zei ik enthousiast. Ik zag dat Rachel en Finn ook al waren uitgestapt en liep alvast naar ze toe met Blaine. 'Kunnen jullie dit geloven?' vroeg ik aan hun allebei, zelfs aan Rachel. Ik besloot om mijn woede maar gewoon even aan de kant te zetten. Ik zag dat Damon en Quinn nog in de auto zaten.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Wanneer de wagen tot stilstand kwam, boog ik me naar Damon toe en drukte mijn lippen op de zijne.
    "Waarom heb je eigenlijk zo veel wagens als je er maar in één tegelijkertijd kan rijden?" Grinnikte ik liefdevol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Ik wil er een voor elke dag van de week, dus ik moet er nog steeds een' lach ik.
    'En voor het geval dat ik er een de prak in rijd' lach ik, en stap uit.
    'Like?' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:21 ]


    El Diablo.

    rachel
    ik keek dankbaar naar Kur tomdat hij weer normaal deed "inderdad dit is mega" stemde ik in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ik vind het geweldig om eerlijk te zijn," Lachte ik nadat ik ook was uitgestapt en keek zowat mijn ogen uit.
    Dit leek meer op een droom, al moest ik toegeven dat ik niet wilde dat het zou eindigen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grijns.
    'Dus, iedereen wil zeker een rondleiding' lach ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zette alles uit en samen stapten we uit en liepen naar Finn en Rachel. Ik keek naar de andere wagens die al bij het huis waren en ik bewonder ze en keek ook naar het huis. Het was prachtig, de auto's waren prachtig en het weer was zo lekker. Ik deed mijn vest uit, die ik aan had, omdat ik het toch redelijk warm had. Ik knoopte het om mijn middel en glimlachte naar Kurt, waarnaar ik zijn hand vastpakte. 'Het is zo mooi hier' zeg ik bewonderend.

    (Ik ben er weer)


    One Who Travels A Higher Path.