• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Heeft hij dat gezegd of denk jij dat?" vraagt hij.
    "Oh, dat was gewoon duidelijk." antwoord ik luchtig en neem nog een trekje om mijn uitleg wat te rekken en grijns even als ik naar hem toe buig, klaar om een geheim te vertellen.
    "Ik zei dat ik een kerel was en hij wilde mijn geslachtsdeel zien." fluister ik in zijn oor, waardoor mijn warme adem over zijn huid gaat.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik keek haar even verbaasd aan. 'Als jij staat te beweren dat je een kerel bent en je ziet er zo vrouwelijk uit zou ik ook wel bewijs willen zien,' zei ik glimlachend. 'Als je echt een kerel bent wat is er dan anders tussen jouw benen als de mijne en de zijne?'


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    (...)
    Laurene
    Ik zag haar gezichtsuitdrukking veranderen. ''Ik bedoel.. De tijd van barbies, speeltuinen..'' mompelde ik, en een kleine glimlach sierde mijn gezicht. Ja, het eerste deel van mijn jeugd was perfect. Tot mijn vijftiende, toen alles mis ging. Prostitutie, Ricardo.. Een kleine rilling liep over mijn rug bij het denken aan Ricardo. Waarschijnlijk had hij me weer bedolven onder de smsjes, maar mijn mobiel had ik sinds gisteren niet meer aangeraakt. En dat was maar beter zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rikki Madeleine Beck

    "Als jij staat te beweren dat je een kerel bent en je ziet er zo vrouwelijk uit zou ik ook wel bewijs willen zien. Als je echt een kerel bent wat is er dan anders tussen jouw benen als de mijne en de zijne?" Ik lach zachtjes.
    "Ik zie er niet echt heel vrouwelijk uit, als je mijn rokje weg denkt." zeg ik grinnikend en leg mijn handen op mijn kleine cup B wat me herinnert dat ik geen bh onder dit shirt draag.
    "Maar hij wilde het écht heel graag zien." zeg ik zo overtuigend mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik liet mijn blik even over haar lichaam glijden. Ze had inderdaad niet echt vrouwelijke rondingen maar haar lichaam getuigde eerder van een vrouw als een man. 'Je ziet er echt wel vrouwelijk uit,' zei ik en daarna ging ik verder op het eerdere gesprek. 'En als hij gay is dan is dat zijn zaak, dan moeten we alleen hopen dat Sanne niet verliefd op hem wordt zodat hij haar hart niet breekt.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Je ziet er echt wel vrouwelijk uit." zegt hij en ik lach hem zacht uit. Ja, met deze kleding nog wel redelijk. Maar als ik een spijkerbroek en een vest aantrek is daar weinig van over.
    "En als hij gay is dan is dat zijn zaak, dan moeten we alleen hopen dat Sanne niet verliefd op hem wordt zodat hij haar hart niet breekt." gaat hij verder.
    "Dat hoop ik maar." antwoord ik.
    "Anders moeten we haar maar waarschuwen." Ik grijns, die Nathan leert zijn lesje nog wel.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    "Dat hoop ik maar." antwoordde ze. "Anders moeten we haar maar waarschuwen."'Alleen als het erop lijkt dat ze gevoelens voor hem krijgt,' zei ik waarschuwend. 'Misschien zijn ze gewoon vrienden aan het worden, weet ik veel. Het is zijn taak om te vertellen dat hij gay is of niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Alleen als het erop lijkt dat ze gevoelens voor hem krijgt." zegt hij waarschuwend. Als of ik naar hem ga luisteren. Die idioot mag zijn lesje wel eens leren.
    "Misschien zijn ze gewoon vrienden aan het worden, weet ik veel. Het is zijn taak om te vertellen dat hij gay is of niet."
    "Misschien. Maar ze schuifelen!" Ik wijs naar het paar.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ja inderdaad,' zei ik en ik duwde haar arm naar beneden. 'Ik heb ook wel eens geschuifeld met een meisje waar ik geen gevoelens voor had en voor een meisje kan het hetzelfde gaan met jongens en ze kennen elkaar hooguit een paar uur. Als ze nou stonden te zoenen, wat zou betekenen dat hij niet gay is, of zij overduidelijk met hem stond te flirten was het een ander geval geweest. En ik denk dat ik jou niet tegen kan houden als je het wil vertellen maar laat ze dan nog even met rust.'


    Remember to be ridiculous.

    [Ah, was Syll nu maar online. Ze simst veel te lang.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja inderdaad." zegt hij en duwt mijn arm naar beneden, waarna ik hem beledigd aankijk.
    "Ik heb ook wel eens geschuifeld met een meisje waar ik geen gevoelens voor had en voor een meisje kan het hetzelfde gaan met jongens en ze kennen elkaar hooguit een paar uur. Als ze nou stonden te zoenen, wat zou betekenen dat hij niet gay is, of zij overduidelijk met hem stond te flirten was het een ander geval geweest. En ik denk dat ik jou niet tegen kan houden als je het wil vertellen maar laat ze dan nog even met rust."
    "Dat is dan slecht van jou." zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. Dan komt er plotseling een plannetje in mijn hoofd en kijk ik grijnzend naar Jasper.
    "Wat als ik ze niet nog even met rust laat?" vraag ik zo onschuldig mogelijk.


    Your make-up is terrible

    [ze is over twintig minuten terug dus tot dan kunnen we nog wel even wachten.]
    Jasper de Ridder
    'Ik weet dat ik jou toch niet tegen ga kunnen houden als je het perse wil vertellen alleen geef ze dan nog een paar minuten, misschien zegt ze straks gewoon doei en vertrekt ze dan hoef je ze niet te onderbreken,' zei ik. 'Want in het geval dat ik met iemand aan het schuifelen was zou ik het niet erg kunnen waarderen als er opeens iemand tussendoor kwam dus misschien is hij net als ik nogal agressief.'


    Remember to be ridiculous.

    Ignis Sualume Pendel

    Voor ik het wist besteedde ik mijn gehele dag buiten onder een boom die in de tuin rondom het grote gebouw gepland waren.
    Met een kladblok en wat potloden zat ik wat voor me uit te tekenen, dingen die anderen niets zeggen maar voor de mensen die me kennen konden zo zien dat ik mijn ontsnappingspogingen aan het opkrabbelen was, die ik dan al snel vergeleek met mijn vorige ontsnappingen.
    Voor het eerst in uren richtte ik mijn hoofd daadwerkelijk op en keek eens goed om me heen.
    Ik had wel wat geluiden gehoord van andere jongeren, maar niemand leek geïnteresseerd om kennis met me te komen maken.
    Wat kon ik ook verwachten? Ik ben zelf nou eenmaal ook niet echt een sociaal type.


    Credendo Vides

    [Neh, impatient.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet dat ik jou toch niet tegen ga kunnen houden als je het perse wil vertellen alleen geef ze dan nog een paar minuten, misschien zegt ze straks gewoon doei en vertrekt ze dan hoef je ze niet te onderbreken." zegt hij en ik werp nog een blik op die twee. Wat gebeurd er als ik ze verstoor op dit moment?
    "Want in het geval dat ik met iemand aan het schuifelen was zou ik het niet erg kunnen waarderen als er opeens iemand tussendoor kwam dus misschien is hij net als ik nogal agressief." Ik lach schamper.
    "Tegen mij was hij inderdaad behoorlijk agressief, eerder vandaag." beaam ik bij de herinneringen aan het homo-gebeuren. Gelukkig kan ik me goed inhouden. Ik kijk weer naar die twee voor ik weer naar Jasper kijk en grijns.
    "Ik weet het nog niet precies denk ik." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Werd hij fysiek agressief? In dat geval heb je wat aan mij want als ik het "slechte" pad niet was opgegaan stond je tegenover een wereldkampioen kickboksen,' zei ik grinnikend maar ik had wel door dat ze nog steeds niet van haar plan af is. 'Wacht nog minstens vijf minuten, dan kan ik intussen nog andere argumenten bedenken.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Werd hij fysiek agressief? In dat geval heb je wat aan mij want als ik het "slechte" pad niet was opgegaan stond je tegenover een wereldkampioen kickboksen. Wacht nog minstens vijf minuten, dan kan ik intussen nog andere argumenten bedenken." Ik denk even na.
    "Hij raakte mij niet aan maar kwam bedreigend over. Maar ik heb eigenlijk geen geduld." antwoord ik en draai me om naar de twee en zet mijn hand in mijn zij.
    "Ey homo! Wat doe je daar met dat meisje?" schreeuw ik naar ze toe.


    Your make-up is terrible