• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nesaea schreef:
    [Oh, ik had er overheen gelezen u_u]

    (...)

    Mysha Jae Lachesis
    Ik knikte even, en stopte de rode aansteker terug in mijn broekzak. Misschien had ze ons hele gesprek gevolgd, en vond ze met net zoals Rikki een.. wat zei ze ook alweer? Goh, zoveel had het me dus gedaan, dat ik het alweer was vergeten. Iets van een goedkope hoer die alles deed voor geld, volgens mij. Maar interesseerde het me iets als mensen hier dat van me dachten? Nee, niet bepaald.
    Het was nog stil buiten. Meestal stonden er wel meer rokers.

    So did I :"D

    Laurene
    Het was vochtig buiten, en dat was duidelijk te voelen. Door de zon blinkte het dauw opvallend, wat een mooi gezicht was.
    Ik zuchtte even. Dit soort kleine dingetjes lieten me denken aan mijn jeugd, toen ik een klein meisje was en nog vrolijk speelde met barbiepoppen. Ik miste die tijd.
    Die tijd zonder zorgen, zonder problemen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ryan

    'Lang verhaal? Daar bedoel je mee, wil ik niet vertellen. Ryan verstop je. Die balie vrouw komt eraan? Of is de deur al open?' Vraagt ze met haar blik op de gang gericht, 'Met lang verhaal bedoel ik dat het gewoon lang duurt om uit te legen en ik niet denk dat je op mijn hele levensverhaal zit te wachten' Andwoord ik, 'De deur is bijna open, geef me nog een minutje ofzo'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mysha Jae Lachesis
    Aangezien een nieuw iemand leren kennen me geen verkeerd idee leek, keek ik even naar haar op. In gedachten verzonken staarde ze naar het gras, waardoor ik het eerste vroeg wat in me opkwam.
    "Waar denk je aan?"
    Ik nam een trekje van de sigaret, blies de rook daarna weer uit. De wind nam het meteen mee, waardoor ik niet toe kon kijken hoe het oploste in de lucht, zoals ik deed wanneer het windstil was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oké, die reactie van Nesaea liet me lachen xd. I shij nog steeds sexy nadat je het in de rollentopic had gelezen? ;p]

    Nathan Deleon

    'Denk jij dat ik aan dat gillen niet had gedacht?' vroeg ik met een grijns. Ik keek een beetje met een afkeurende blik naar het bloemetje. 'Denk jij dat ik die dingen nog nooit eerder heb gedaan? Beter onthouden waarvoor ik hier zit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren

    'is goed.' Ik kijk naar mijn arm en trek een hechting los. 'Ryan neem een voorraad eten mee. Ik blijf een tijdje weg.' Ik ren de gang oo. 'Mevrouw!' Ik ren naar haar toe.'Mijn hechting is los geschoten!' Ik kijk haar pijnlijk aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, hoewel ik het niet zo heb op jongens met oorbellen :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Ja, hoewel ik het niet zo heb op jongens met oorbellen :')]

    [Haha xd, nja ik was beetje flauw van het zoeken en die foto vond ik het leukste ;D + het past wel weer bij zijn personage ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik begon in mijn geheugen te graven en besefte me toen dat ik niet meer wist waarom hij hier ook alweer zat. 'Sorry,' zei ik. 'Ik heb echt een belabberd kortetermijn geheugen en ik herinner het me echt niet meer, het komt wel weer terug. Denk ik dan.'


    Remember to be ridiculous.

    Kaien schreef:
    (...)
    [Haha xd, nja ik was beetje flauw van het zoeken en die foto vond ik het leukste ;D + het past wel weer bij zijn personage ;p]

    [Well, I like bad boys. En het voordeel van deze RPG is dat geen van de jongens lieverdjes zijn :'D

    Maarrr, Mysha wilt hem zeker wel een keer ontmoeten denk ik (wbw)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Laurene
    ''Waar denk je aan?'' vroeg het meisje opeens, en ik keek op. Zwakjes haalde ik mijn schouders op.
    ''Vroeger.'' antwoordde ik, kort maar krachtig.
    ''Toen alles nog goed was.'' voegde ik er aan toe, en nam een trekje van mijn sigaret. Ik voelde hoe het rook mijn longen binnendrong, en ik blies het uit. Ik kende haar nog niet, maar ze leek me wel oké.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ryan

    'Is goed' Andwoord ze waarna ze naar haar arm kijkt en dan een hechting los trekt, waarschijnlijk had ze wat over om eten te krijgen dacht ik terwijl ze de gang op rende, net op het moment dat de vrouw reageerde hoorde ik een zachte klik ten teken dat de deur open was en glipte naar binnen. Gemakkelijk vond ik het eten dat ik eerst zorgvuldig zonder gezien te worden naar mijn kamer bracht en toen terug ging om de deur vervolgens dicht te doen, gewoon omgekeerde techniek, deur open, deur dicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Haha ik vind het best Nasaea ;p]

    Nathan Deleon

    Ik begon te lachen. Ik keek weer naar het papier en begin stick-man poppetjes te maken. Iets wat ik wel foutloos kon doen. 'Verkrachting was er één van.' zei ik met een klein grijnsje. Al deed ik het niet meer, maar dat hoefde ze nu nog niet te weten. Bang maken die handel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mysha Jae Lachesis
    Ik voelde mijn gezicht betrekken, harder worden. Meteen nam ik een lange haal van de sigaret. Vroeger, bedacht ik me terwijl ik de rook verder naar beneden liet glijden en het weer langs mijn luchtwegen omhoog liet gaan.
    Ik had geen 'goede' jeugd gehad. Nou, tot mijn zevende. Maar geen geheugen was zo goed dat het zolang door zou gaan met herinneringen behouden. Mijn "jeugd" bestond uit naaktfoto's, oudere mannen, weerzin.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    Ik knikte. 'Oké,' zei ik licht aarzelend. Ik dacht dat ik daar nu eindelijk vanaf zou zijn nu ik weg was uit het opvangtehuis maar ik zou niet geschokt moeten zijn. 'Waarschijnlijk ben ik het over vijf minuten weer vergeten, ik vindt het een prestatie dat ik je naam nog weet. Het is toch Nathan hé?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik knikte en ik had gehoord hoe ze reageerde. Ik hield de kladblok voor haar. 'Meer kan ik er niet van maken,' zei ik met een klein lachje. Volgens mij kon mijn zusje nog beter tekenen dan ik.

    [Ik wist niks meer...]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you