• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik pakte het kladblok aan en kon een klein glimlachje niet onderdrukken. Ik zou nooit zeggen dat ik een geweldige kunstenares was maar vergeleken met wat hier stond leken mijn tekeningen wel werken van Picasso. 'Tja het is in elk geval iets,' zei ik en ik wist zeker dat je mijn ingehouden lach in mijn stem kon horen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik hoor het wel!' riep ik en keek Sanne aan. 'Ik hoor dat jij je in moet houden om te lachen! Hoe graag wil jij je leven houden?' vroeg ik met een glimlachje. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en stond toen ook op. Ik liep naar haar toe. 'Tekenen is dus niets voor mij,' zei ik tenslotte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nesaea schreef:
    Mysha Jae Lachesis
    Ik voelde mijn gezicht betrekken, harder worden. Meteen nam ik een lange haal van de sigaret. Vroeger, bedacht ik me terwijl ik de rook verder naar beneden liet glijden en het weer langs mijn luchtwegen omhoog liet gaan.
    Ik had geen 'goede' jeugd gehad. Nou, tot mijn zevende. Maar geen geheugen was zo goed dat het zolang door zou gaan met herinneringen behouden. Mijn "jeugd" bestond uit naaktfoto's, oudere mannen, weerzin.

    Laurene
    Ik zag haar gezichtsuitdrukking veranderen. ''Ik bedoel.. De tijd van barbies, speeltuinen..'' mompelde ik, en een kleine glimlach sierde mijn gezicht. Ja, het eerste deel van mijn jeugd was perfect. Tot mijn vijftiende, toen alles mis ging. Prostitutie, Ricardo.. Een kleine rilling liep over mijn rug bij het denken aan Ricardo. Waarschijnlijk had hij me weer bedolven onder de smsjes, maar mijn mobiel had ik sinds gisteren niet meer aangeraakt. En dat was maar beter zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sanne Hoogdoorn
    Op dat moment schoot ik helemaal in de lach. Ik keek hem voor zover dat mogelijk is als je bijna op de grond ligt aan. 'Ik moet nu aan rennen hé?' vroeg ik hikkend. Ik wist het antwoord eigenlijk al maar ik kon me er niet toe bewegen om het op een lopen te zetten.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Haar lach was eerlijk gezegd best wel aanstekend. Ik pakte haar pols beet en probeerde haar zo serieus mogelijk aan te kijken. 'Rennen is nu al te laat,' zei ik en moest proberen mijn lach in te houden. 'Ik zou het dit keer beschouwen dat je lacht, omdat wat ik zei grappig was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik knikte nog steeds lachend. 'Inderdaad,' zei ik zo overtuigend mogelijk. 'Je was echt heel grappig.'
    Het was niet de enige reden geweest dat ik in de lach was geschoten maar het maakte er zeker een deel van uit dus ik loog ook nog eens niet echt als ik dit zei. Gelukkig, want ik was geen geweldige leugenaar.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik bleef haar nog even aankijken, maar liet tenslotte toch haar pols maar los. 'Hmm. Ik vraag mij af of het wel goed idee is om de volgende hobby te doen,' zei ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Als heet net zo ga, dan geloof ik niet dat ik grappig ben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    [Is er nog ergens een reactie van Jasper?]


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik bijt mijn kaken stevig op elkaar als ze de hechting er weer in zet. 'Jij hebt wel een hoge pijngrens wijfie.' Ik kijk haar aan.
    'Ja, ik ben wel wat gewend,' mompel ik. Ik sta op en loop het kamertje uit. Nu Ryan zoeken. Vlug loop ik de gangen dood. Waar zou hij zijn?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ryan

    In iedergeval zat de deur weer opslot toen ik de gang op liep en Lauren zag, 'Het is gelukt, ik heb het op mijn kamer neer gelecht tot je terug kwam en de deur zit weer opslot' Deel ik mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    [Is er nog ergens een reactie van Jasper?]


    [Jij bent de laatste die reageerde]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Crampball

    Ik kijk hem aan. 'Dat is dan goed gedaan. Mag ik mijn mes terug?' Ik kijk hem glimlachend aan. 'En zulle we dan maar gaan eten?' Ik grinnik en kijk even naar mijn arm. Dat deed weer pijn als de pest. Ik slaak een zucht. 'Wat heb je meegesmokkeld?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kaien schreef:
    (...)

    [Jij bent de laatste die reageerde]

    [Okéé, thanks.]


    Your make-up is terrible

    Ryan

    'Dat is dan goed gedaan. Mag ik mijn mes terug? En zullen we dan maar gaan eten?' Zegt ze glimlachend waneer ze naar haar arm kijkt en dan zucht,
    Wat heb je meegesmokkeld?' vraagt ze dan. 'Hier' Andwoord ik waneer ik haar het mes terug geef, 'Dingen die gemist konden worden, waar gaan we eten?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling