• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Hmm, alleen het besluipen gedeelte verrast me,' zei ik met een glimlachje. 'De bruine band met karate boeit mij niet zo veel.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Maar ik waarschuw je vast, van mijn ketting blijf je af. Ik heb hem nu niet om, maar toch. Ook niet als grap jatten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Wat is er dan zo bijzonder aan die ketting?' Vroeg ik nieuwsgierig.
    Hij had de ketting net wel heel interessant gemaakt, omdat ik hem niet wou stelen wou ik hem nu alleen maar liever in handen krijgen. Wat was het verhaal, of de waarde, van de ketting?


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik gromde iets. 'Dat gaat je niets aan,' zei ik en ik keek eventjes op zij. 'Je blijft er gewoon van af.' Ik zuchtte eventjes. Het was maar een simpel kettinkje, maar toch..


    [Oh fck, sorry dat hij zo kort is D:]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 21:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Je maakt die ketting zo alleen maar interessanter,' zei ik glimlachend. 'Maar oké ik blijf er vanaf, zolang jij van mijn heilige, Indische inkt afblijft. Nee serieus, als je daaran zit ben je er geweest. Ik huur een forensich labarant in dienst als daar iets mee gebeurd.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik begon te lachen en liet even haar heupen los. 'Wat moet ik met Indische inkt?' vroeg ik lachend aan haar en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Maar is goed, dat is dan een deal. Ik blijf daar dan van af en jij van mijn ketting, wou je nog verder schuifelen?'

    [Ben even een uurtje of 2 aan het simmen, doeg ;d]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 22:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "En als ik het nou wel vergeet?" vraagt hij en ik zie de speelse glimlach op zijn gezicht. Ik grinnik kort en blaas de rook uit mijn longen vandaan.
    "Dan moet je het ontgelden, iets wat je niet leuk gaat vinden. Dus vergeet het maar niet." antwoord ik. Ik glimlach wel maar mijn ogen doen weeral niet mee.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik glimlach. 'Dus jij hebt in je, wat zal het zijn, achttienjarige leven nog nooit met een jongen geflirt?' Vroeg ik ongelovig.
    Oké ze was misschien niet het sletterige type en de jongens zouden zich ook niet aanbieden maar nog nooit geflirt hebben op je achttiende of negentiende, ging dat niet een beetje ver?

    Sanne Hoogdoorn
    'Weet ik veel, leren tekenen? Wat moet ik met jouw ketting?' Vroeg ik. 'Maar ik vind het goed, van het schuifelen.'
    Ik begon weer mee te bewegen met de muziek inplaats van langer in de stilstand van net te blijven hangen.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dus jij hebt in je, wat zal het zijn, achttienjarige leven nog nooit met een jongen geflirt?" vraagt hij en hij klinkt ongelovig. Ik strijk een pluk haar tussen mijn vingers glad en over mijn onkreukelbare rokje heen.
    "Dat niet precies..." antwoord ik, zachter dan ik eigenlijk had gewild.
    "Natuurlijk wel een beetje."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'En waarom nu dan niet meer?' Vroeg ik terwijl ik mezelf afvroeg waarom ze over haar onkreukelbare, in mijn ogen dan, rokje heenstreek. Dat doe je toch alleen als het niet goed zit?


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "En waarom nu dan niet meer?" vraagt hij.
    "Daarom niet." antwoord ik op zo'n manier waarmee ik duidelijk maak dat dit het einde van het onderwerp is. Ik steek de sigaret weer in mijn mond en neem een diepe trek terwijl ik om me heen kijk.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ok,' zei ik en ik blies de rook uit mijn longen.
    Ik wist heus wel dat ik mijn longen aan het verpesten ws maar ik hd geen hersenen mee over van de drank die verstandig konden zin en me vertellen dat ik voor mijn eigen gezondheid moest stoppen dus ik ging gewoon door.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ok." zegt hij en blaast ook zijn rook uit. Soms sta ik versteld over hoe hij niet doorgaat over dingen. Normaal zijn mensen nieuwsgierig en vragen ze constant door, zelfs al hebben ze door hoe ongemakkelijk diegene zich eronder voelt. Ik glimlach even oprecht naar hem neem nog een trekje, waardoor ik zacht moet hoesten.
    "Pardon." zeg ik zacht als ik me omdraai om even uit te hoesten.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik sloeg haar zacht op haar rug. 'Maakt niet uit,' zei ik. 'Maar stik wel voorzichtig.'
    Ik keek een beetje rond en zag Sanne en een onbekende jongen schuifelen waardoor ik even moest glimlachen. Vrolijke, enthousiaste Sanne had hem waarschijnlijk al om har vingers gewonden.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik schrik lichtelijk op als hij op mijn rug klopt en sta gelijk recht en hou mijn gehoest in.
    "Maakt niet uit maar stik wel voorzichtig." zegt hij. Ik kucht zacht.
    "Bedankt voor de goede zorgen." zeg ik en kijk waar hij heen kijkt. Nathan, hij schuifelt met een meisje en ik lach zacht.
    "Hij is homo." zeg ik tegen Jasper.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik keek haar verbaasd aan. Ik had hier niet zo snel een homo verwacht. 'Heeft hij dat gezegd of denk jij dat?' vroeg ik rustig.
    Het zou me niet uitmaken als hij gay was alleen ik was er in dat geval wel blij mee dat we niet op dezelfde kamer sliepen.


    Remember to be ridiculous.