• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "De bedoeling was om haar te waarschuwen, niet om die twee volledig uit elkaar te drijven en vriendschap onmogelijk te maken." zegt hij en hij klinkt een beetje... boos. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet niet wat er tussen jou en Nathan is gebeurd maar je hoeft Sanne niet de dupe te laten worden van jouw wraak."
    "I don't fucking care." zeg ik tegen hem en steek een sigaret op.
    "Als of ze dat niet aan kan, ze zag er niet uit als een zwakzinnig iemand hoor."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Calm down Jasper, dacht ik tegen mezelf. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13... Ach dit werkte toch niet. Ik duwde haar opzij en beende weg. Iemand in elkaar gaan rammen was nu totaal geen optie. Als ik hier nog weg wou komen dan zou het totaal niet voor me werken om nu iemand het ziekenhuis in te meppen, eerder tegen me.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik schrik me rot als hij me opzij duwt en verlies mijn evenwicht erdoor. Ik val op de grond en schaaf mijn rechterelleboog, been en hand pijnlijk aan de stenen.
    "Godver, asshole." schreeuw ik hem na. Ik krabbel overeind en pak de sigaret van de grond, die ik had laten vallen en neem er een trekje van terwijl ik mijn hand en elleboog bestudeer. Schaafwonden met wat vuil erin, ik voel me net weer een klein kind.


    Your make-up is terrible

    [someone zin om met Jasper de babbelen?]


    Remember to be ridiculous.

    [En iemand met Rikki?]


    Your make-up is terrible

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Heb je lang vast gezeten?' Ik kijk hem vragend aan en leun tegen een muur aan. Zijn verhaal leek een klein beetje op de mijne. Het wegloop gedeelte dan. Voor de rest moest ik ook aan geld komen en kwam ik dat via drugs en hier en daar wat met een drugsdealer doen. Betaalde wel goed! 'Zullen we maar gaan eten,' glimlach ik

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 10:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Squib schreef:
    [someone zin om met Jasper de babbelen?]


    Remember to be ridiculous.

    [Jade wilt wel met Jasper babbelen :) waar is hij?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [buiten, je kan haar ook naar de keuken sturen om te eten, dan gaat hij daar ook heen.]


    Remember to be ridiculous.

    [Oke Keuken it is]
    Jade
    Mijn maag begon zachtjes te knorren en te grommen en ik glimlachte fake naar de vrouw en excuseerde me. Ik liep het huis rond tot ik de keuken vond. Heerlijk de keuken. Altijd eten en anders zou ik doodgaan. Altijd goed nik open de koelkast en kijk of er wat te vreten is. Natuulijk weer niets. Ik zucht en pak dan maar een glas Cola.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasper de Ridder
    Ik liep uiteindelijk weer naar binnen en ging opzoek naar de keuken want het was intussen toegestaan om te gaan avondeten. Ik kwam aan en gooide wat van de spagetti op mijn bord, daarna pas ontdekte ik dat er nog een meisje stond. 'Hi,' zei ik. 'Ik ben Jasper.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Reese

    'Nou, ik heb nog niet echt de kans gehad om een lijst op te stellen dus tenzij je een bord- of kaartspel wilt gaan doen ben ik nu even door mijn inspirati hen,' zei ze rustig. Ik zuchtte en gromde iets. 'Ik kies voor geen van beide,' zei ik schouder ophalend. 'Dan teken ik nog liever nog meer van die stick-man poppetjes. Zo erg waren die nou ook weer niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou het is in elk geval iets,' zei ik en ik gaf hem het boek weer. 'Ik verzin vanavond nog wel wat ideeën. Ik ben niet van plan om zomaar op te geven hoor.'
    Hij zou nog wel merken hoe verdomde koppig ik kon zijn als ik me nou eenmaal iets in mijn hoofd had gezet.


    Remember to be ridiculous.

    Jade t
    Ik had geen trek in spagetti al was het mijn lievelings eten. Ik zucht even en besluit op het aanrecht te gaan zitten ner komt een jongen die zelf op begint te scheppen. Als hij me opmerkt kijkt hij me nonchalant aan. 'Hi, ik ben Jasper.' Steld hij zichzelf voor. Ik glimlach terug en neem een slok van mijn Cola. 'Heey. Ik ben Jade.' Zeg ik dit keer vriendelijk. Hij zag er namelijk niet snel uit en ik neem niet aan dat iedereen een sarcastisch meisje leuk vind.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Reese

    Ik sloeg de kladblok open op de bladzijde waar ik al iets had getekend. 'Wil jij dan zo graag dat ik een legale hobby heb?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik pakte de potlood en begon weer stickman poppetjes te maken. Sommige hadden een pet op, of een sjiek hoed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you