• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik begon te lachen. 'Geloof je nou echt dat ik het niet durf?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw en zuchtte daarna. 'Hmm goed, maar dan word het wel een schuifel nummer. Dan weet ik zeker dat ik niet af ga,' zei ik met een lachje en zocht een langzame nummer op. 'Of durf jij niet met mij te schuifelen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik ben echt niet bang voor jou meneertje,' zei ik en ik keek hem even nep-arrogant aan wat ik meteen daarna weer verpestte door te lachen. Ik trek mijn gezicht in de plooi en loop dichter naar hem toe waarna ik mijn armen in zijn nek legde. 'De vraag is durf jij met mij te schuifelen?'


    Remember to be ridiculous.

    [Ik ben weg, Doeii]

    Nathan Deleon

    Ik lachte zachtjes, zette de muziek op en stopte hem terug in haar bh. Niet helemaal natuurlijk, anders hoorde ik de muziek amper. 'Waarom zou ik niet durven?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw, terwijl ik mijn handen op haar heupen legde. Langzaam begon ik te schuifelen op de maat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat dacht ik al." zegt hij en haalt een hand door zijn haar. Nu pas kijk ik er goed naar en zie ik hoe het zit. Maar het is gewoon niet zo mijn stijl. Automatisch draai ik een lok van een blonde pluk haar om mijn vinger heen terwijl ik naar hem kijk.
    "Ik denk dat ik wel genoeg alcohol op heb voor vandaag." zeg ik met een glimlachje en sta weer op van het bed.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik bewoog met Nathan mee op de muziek. 'Nou, ik kan angstaanjagend zijn als ik dat wil,' zei ik glimlachend. 'En misschien daalt je waardigheid wel door met mij te schuifelen, zo stoer sta ik hier ook nog niet bekend hoor.'

    Jasper de Ridder
    Ik schoot in de lach toen ik zag dat ze een blonde lok om haar vinger wond. 'Ben je met me aan flirten?' Vroeg ik grinnikend en meteen daarna stapte ze van het bed. 'Ik denk dat ik wel genoeg alcohol op heb voor vandaag.'
    'Oké,' zei ik en ik nam snel nog een slok om de fles weer te sluiten en te verstoppen. 'Ik moet toch naar buiten, ik heb echt een sigaret nodig.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Oké. Ik moet toch naar buiten, ik heb echt een sigaret nodig." zegt hij.
    "Flirten?" vraag ik grinnikend terwijl ik naar de deur loop. Ik open de deur en draai me om in de deuropening terwijl ik naar hem kijk.
    "Ik flirt niet. Maar een sigaret kan ik wel gebruiken."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ja,' zei ik zo serieus mogelijk terwijl ik achter haar aan mijn kamer uitloop. 'Ik weet uit eerdere ervaringen dat wanneer een meisje haar haar om haar vinger gaat draaien ze meestal aan het flirten is. Maar zullen we dan maar samen gaan roken?'


    Remember to be ridiculous.

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Ik heb ook geen idee met wie ik op de kamer zit.' Ik lach. 'Maar waar is je kamer? Hoe langer we hier staan, hoe meer het opvalt,' lach ik weer. 'en ik heb wel honger eigenlijk.' ik glimlach naar Ryan en kijk ongeduldig omme heen.


    Ryan

    'Ik heb ook geen idee met wie ik op de kamer zit. Maar waar is je kamer? Hoe langer we hier staan, hoe meer het opvalt' Zegt ze lachend, 'En ik heb wel honger eigelijk' Voegt ze er aan toe, ik kijk even om me heen en loop dan samen met haar naar mijn kamer die nogsteeds leeg was. De mensen hier waren veel te voorspelbaar, net als de sloten op de deuren: alof ze dachten dat we het niet zouden proberen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja." zegt hij serieus, waarna ik me omdraai en de kamer uitloop. Jasper loopt achter me aan, ik hoor zijn voetstappen en later zijn stem.
    "Ik weet uit eerdere ervaringen dat wanneer een meisje haar haar om haar vinger gaat draaien ze meestal aan het flirten is. Maar zullen we dan maar samen gaan roken?" Ik grinnik zacht en loop naar de uitgang.
    "Prima. Maar ik flirt gewoon niet. Helemaal niet, onthoud dat maar." antwoord ik er op.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridde
    'Je flirt niet,' zei ik. 'Ik zal het onthouden.'
    We liepen naar de uitgang en zodra ik buiten was stak ik een sigaret op en nam ik een trekje. Ik blies de rook rustig uit en zuchtte. Dat luchtte op. Ik wist dat ik verslaafd was aan roken maar ik kon er niet mee stoppen, ik wou het niet want het kalmeerde me.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik loop achter hem aan en plof op het lege bed neer. Ik kijk om me heen en kijk Ryan aan. 'Ik heb wel geduld om je lange verhaal aan te horen. Als je het wilt vertellen natuurlijk.' ik glimlach naar Ryan en kijk hem vragend aan. 'Het hoeft niet hoor. Dat begrijp ik.' ik glimlach weer en bestudeer de kamer. Gewoon hetzelfde als de mijne.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 15:11 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Je flirt niet. Ik zal het onthouden." zegt hij.
    "You better do." grijns ik en we lopen naar buiten. Hij steekt gelijk een sigaret op en ik volg zijn voorbeeld. Ik neem een trekje en adem de rook ervan diep in, wat ik even vasthoud voor ik het weer uitblaas. Roken, vast mijn favoriete bezigheid.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'En als ik het nou wel vergeet?' Vroeg ik met een speelse glimlach in haar richting. Ik nam nog een trekje. Ik was wel benieuwd naar haar antwoord, ik was benieuwd hoe ze zich in deze situatie zou handhaven. Zou ze gaan blozen en zacht gaan praten of me een bitchy blik toewerpen en een nonchalant antwoord geven?


    Remember to be ridiculous.

    [Ben er eventjes ;d]

    Nathan Deleon

    Ik lachte zachtjes. 'Ach, als of ik hier wel bekend sta als stoer,' zei ik met een klein lachje. 'Van de zestien mensen ken ik er nog maar vier? en wat die van mij denken?' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Maar jij kan angstaanjagend zijn? Nog niet echt veel van gemerkt. Kan een dievegge wel angstaanjagend zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik ben instaat om een halsketting van iemands hals te halen zonder dat ze het doorheeft dus ik ben ook in staat om je van achteren te besluipen en een mes in je rug te steken,' zei ik. 'En ik heb de bruine band met karate dus ik ben niet de allermakkelijkste vijand die je kan vinden.'
    We bleven rustig op de maat mee bewegen en het was vreemd maar ik was hier pas een paar uur en stond intussen met een verkrachter te schuifelen, vreemde wereld toch.


    Remember to be ridiculous.