• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Nee ik heb nou eenmaal in mijn hoofd dat ik jou laat zien dat er ook leuke legale dingen zijn en ik laat me iets nou eenmaal niet zo snel uit mijn hoofd praten,' zei ik. 'Dus voordat je iets hebt gevonden ben je niet van me af.'

    Jasper de Ridder
    Ik pakte wat bestek uit de bak en zette me naast haar op het aanrecht neer. Ze zag er niet slecht uit, maar welk meisje dat ik tot nu toe hier was tegen gekomen deed dat wel? 'Heb je geen honger?' Vroeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik lachte zachtjes. 'Ik weet allang dat er leuke legale dingen zijn,' zei ik en ik keek Sanne eventjes aan. 'Ik zie ze alleen niet als hobby.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op en ging weer verder met stick-man poppetjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik ging tegenover hem zitten. 'Wat is er dan legaal dat jij leuk vindt?' Vroeg ik nieuwsgierig. Ja ik weet het, ik moet mijn neus niet in andermans zaken steken allen ik kan het nou eenmaal nooit laten.


    Remember to be ridiculous.

    Jade Skyler White
    Hij gaat naast mij nadat hij bestek heeft gepakt zitten op het aanrecht. Hij bekijkt me, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen aangezien ik het ook doe. Hij zag er leuk uit. Niets verkeerd mee. 'heb je geen honger?' Vraagt hij dan. Ik schud mijna hoofd. 'Ik heb geen trek.' Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik reageer zodra ik iets weet, anders krijg jij telkens van die korte stukjes en dat vind ik ook niets ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [is goed]
    Jasper de Ridder
    'Of hou je gewoon niet van spagetti? Kan je best zeggen hoor.'
    Ikzelf hield van spagetti, ik had een passie voor alles wat met Italië te maken had dus daar zou het wel door komen.


    Remember to be ridiculous.

    Tijd: 18:00
    Gebeurtenis: Avondeten in de keuken, spagetti met rode saus en groente erdoor.


    Remember to be ridiculous.

    [mijn bedje vraagt om aandacht, kom morgen terug.]


    Remember to be ridiculous.

    Jade Skyler White
    'Of hou je gewoon niet van spagetti? Kan je best zeggen hoor.' Was hij gek. Ik hield van spagetti en alles wat met italie te maken had. Het ijs de pasta al het eten. Het was zo verschrikkelijk lekker. 'Ik hou van alle soorten padta of wat er ook in italie voorkomt.' Zeg ik terwijl ik onopgemerkt mijn lippen aflik. Ik giet het lastte beetje cola in mijn mond en leg het op het aanrecht. Te lui om in de vaatwasser te doen check.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ignis Sualume Pendel

    Al vanaf de gang kon ik het eten al ruiken.
    Fijn spaghetti met tomatensaus, echt zulk standaard eten.
    Voor het eerst sinds ik hier ben kon ik eens goed de rest bekijken.
    Met een bord die niet zo rijkelijk gevuld was aangezien ik niet dol ben op saus die er altijd bijzit en de groenten die het dan weer enig sinds compenseerden roken niet echt aanlokkelijk.
    Zachtjes liep ik tussen de stoelen en tafels door en koos uiteindelijk voor een stoel in een hoek, een lage leunstoel die half verscholen ging in de schaduw.
    Perfect.


    Credendo Vides

    [Mag ik Ayden sturen richting Ignis?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {@HurtedHeart is goed ^^ alleen ben ik waarschijnlijk wel pas morgen tegen de middag / eind van de ochtend online}


    Credendo Vides

    Ayden Jayson Bright
    Ik trek mijn koffer naar boven richting mijn kamer en schuif hem tot onder mijn bed en look dan met mijn handen in mijn JW Hoodie naar beneden. De spagetti dringt mijn neusgaten binnen en ik voel hoe ik mijn eigen lippen aflik. Ik had trek. Ik glij de trapleuning af en loop de keuken binnen. Een jongen en een meisje zaten op het aanrecht. Niet echt mensen om een gesprek mee te beginnen. Ik schepte mijn eten op en mijn oog viel op een meisje in de hoek waarde schaduw haar overlapte. Perfect. Iemand om mee te praten. Verlegen misschien, maar ik was nietecht een mensen lezer. Ik loop met mijnbord met spagetti en een beetje saus omdat de saus er alleen maar was om het wat gladder te maken naar het plekje naast haar toe. Ik ga rustig zitten om haar niet af te schrikken. 'Hey. Ik ben Ayden.' Zeg ik vriendelijk

    [Ik ook hoor. Ga ook naar bed toe :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Heb je lang vast gezeten?' Ik kijk hem vragend aan en leun tegen een muur aan. Zijn verhaal leek een klein beetje op de mijne. Het wegloop gedeelte dan. Voor de rest moest ik ook aan geld komen en kwam ik dat via drugs en hier en daar wat met een drugsdealer doen. Betaalde wel goed! 'Zullen we maar gaan eten,' glimlach ik


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ryan

    'Heb je lang vast gezeten?' Vraagt ze waarna ze tegen een muur leunde, 'Zullen we maar gaan eten.' Zei ze glimlachend, 'Goed idee' Zeg ik glimlachend waarna ik haar een pak koekjes toegooi en zelf alleen een appel pak.


    Don't be like the rest of them, darling