• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schudde mijn hoofd en probeerde mijn lachen in te houden. 'Hoelang ga je hier nou chagrijnig over zijn?' Vroeg ik. 'Er is een keer een vervelend mens dat niet de allerleukste opmerkingen maakt maar ze noemde mij ook arm. Zie ik eruit alsof ik haar hulp nodig heb? Probeer je er nou gewoon overheen te zetten. Zolang je iets anders bent zullen er altijd mensen zijn die zich zo gedragen en zij zal ook veel shit over haar heen krijgen als ze zich hier zo blijft gedragen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik gromde iets. 'Dit is niet de eerste keer dat ik haar vandaag tegen kom. Jij weet niet wat daarvoor is gebeurd,' gromde ik. 'En als je er niet tegen kan hoe ik nu ben, dan heb je pech! Zo ben ik vaak zat. Wen er maar aan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou dan vertel je me wat er toen gebeurd is,' zei ik simpel. 'Als ze vervelend doet werkt dat hier alleen maar in haar nadeel. Ik ben een bitch tegen bitches en ik ben aardig tegen mensen die aardig tegen mij zijn dus op dat punt heb jj in mijn geval al een punt voorsprong.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik zuchtte. 'Dank je voor het aanbod, maar hulp van een meisje is niet echt bepaald goed voor mijn waardigheid,' zei ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Bovendien kan ik haar zelf wel aan.' Ik deed mijn armen weer even over elkaar heen. 'Wat is het volgende op de lijst?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Iets doen aan die verdomde trots van jou,' zei ik zuchtend. 'Waarom - WAAROM - draait bij jou alles om je waardigheid? Ik ben dan wel een meisje maar dat ik hier zit bewijst ook dat ik niet alleen bezig ben met het doen van mijn make-up en haar en totaal geen lieverdje ben.'
    Al besteedde ik daar elke ochtend redelijk veel tijd aan, het make-up en haar dan.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Omdat mensen me als een zwakkere kunnen aan zien! Denken dat ze mij zo neer kunnen halen en het dan ook zonder pardon doen, daar zit ik niet bepaald op te wachten!' riep ik naar Sanne. 'Nu zien de mensen dat nog niet, als ze nu iets willen doen zit er toch onbewust een soort angst, wat hun weer zwakker maakt. Snap je het nu?!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Als er hier iemand is die ze als zwakkere aan kunnen zien ben ik het wel,' zei ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Ik ben niet alleen een meisje maar ook de jongste en degene die de minste zware misdaad heeft begaan. Je moet je niet laten beheersen door wat ze kunnen doen maar gewoon doorgaan en hopen dat ze het niet doen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Mijn wenkbrauw schoot omhoog. 'Haal iemand neer, bij voorkeur een jongen en kijk eens aan.. Ze zien jou dan niet meer als een zwakkere.' Ik zuchtte even en liep naar de andere kant van de ruimte. 'Beter is om te voorkomen dat ze iets doen,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek hem koppig aan. 'Nou,' zei ik. 'In dat geval, het volgende onderdeel is hardlopen. Laat maar eens zien wat je kan, ik heb gehoord dat het goed is tegen je frustratie en volgens mij kan je dat nu wel goed gebruiken.'
    Ik liet me echt niet wegjagen, ik ging wel een andere keer verder hierop.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik ga op bed. Trusten]

    Nathan Deleon

    'Wat?!' riep ik en ik keek haar aan. 'Denk jij dat ik hier nu eventjes ga lopen rennen?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw aan haar. Ik liep naar haar toe, bleef vlak voor haar staan en tikte op mijn voorhoofd. 'Je bent niet goed wijs.' Ik zuchtte, al zou ik gaan knappen van frustratie, ik ga nu niet rennen. 'Iets anders?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik ze achter me hoor ruzieën grijns ik tevreden. Ik had werkelijk geen idee dat het zó makkelijk zou zijn om hem terug te pakken en een verdeelheid te organiseren. Ik hoor ook voetstappen achter me en bij de buitendeur draai ik me om.
    "Waarom volg je me?" vraag ik aan Jasper.


    Your make-up is terrible

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik loop achter hem aan en plof op het lege bed neer. Ik kijk om me heen en kijk Ryan aan. 'Ik heb wel geduld om je lange verhaal aan te horen. Als je het wilt vertellen natuurlijk.' ik glimlach naar Ryan en kijk hem vragend aan. 'Het hoeft niet hoor. Dat begrijp ik.' ik glimlach weer en bestudeer de kamer. Gewoon hetzelfde als de mijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ryan

    'Ik heb wel geduld om je lange verhaal aan te horen. Als je het wilt vertellen natuurlijk. Het hoeft niet hoor. Dat begrijp ik' zei ze glimlachend waarna ze de kamer rondkeek. Het maakte toch niet veel uit, mijn verhaal was vast niet anders of erger dan de andere mensen hier. 'Mijn moeder is overleden bij mijn geboorte en sinsdien geeft mijn vader mij de schuld van haar overleiden dus mijn vader heb ik in ieddergeval net zo mijn gemogen als hij mij blijkbaar. Volgens mij ben ik op mijn 15de weggelopen en bij een vrien dingetrokkendie in een andere stad woonde, toen ik aan geld komen moest werd het niets anders dan drugs hande, inbreken en stelen.
    De vrienden die ik toen had waaren van plan bij de plaatselijke bank in te breken en vroegen mijn hulp voor het uitschakelen van het alarm en het zorgen dat de deuren open waren' 'Alles mislukte, politie omsingelde het gebouw en nu zit ik hier en heb geen idee waar de rest is'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    'Heb je lang vast gezeten?' Ik kijk hem vragend aan en leun tegen een muur aan. Zijn verhaal leek een klein beetje op de mijne. Het wegloop gedeelte dan. Voor de rest moest ik ook aan geld komen en kwam ik dat via drugs en hier en daar wat met een drugsdealer doen. Betaalde wel goed! 'Zullen we maar gaan eten,' glimlach ik


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou, ik heb nog niet echt de kans gehad om een lijst op te stellen dus tenzij je een bord- of kaartspel wilt gaan doen ben ik nu even door mijn inspirati hen,' zei ik zo rustig mogelijk al vond ik dat hij zich overdreven gedroeg. Oké dat meisje was niet erg vriendelijk geweest maar dat was toch zeker nog geen reden om alles op mij af te reageren. En die opmerkingen over zijn trots waren hoogstwaarschijnlijk ook geen heel erg slimme zet van me geweest.

    Jasper de Ridder
    De blik die ze me toeworp had me waarschijnlijk af moeten schrikken. Ik was nu behoorlijk pissed off vanwege de ruzie tussen die twee en ik wist zeker dat ze net veel meer hoefde te doen om me echt boos te maken en als ze verstandig was deed ze dat niet. 'De bedoeling was om haar te waarschuwen, niet om die twee volledig uit elkaar te drijven en vriendschap onmogelijk te maken,' zei ik zo rustig mogelijk alleen de woede klonk door in mijn stem. 'Ik weet niet wat er tussen jou en Nathan is gebeurd maar je hoeft Sanne niet de dupe te laten worden van jouw wraak.'


    Remember to be ridiculous.