• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Het ligt op jouw kamer, dus ik stel voor bij jouw?' Ik kijk hem vragend aan en trek mijn shirt even wat rechter. Ik stroop mijn mouwen naar beneden zodat je de wond niet meer ziet. Dan kijk ik om me heen om te kijken of ik mensen zie. De gang is helemaal leeg. 'Met wie lig je op een kamer eigenlijk?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [wat is de laatste reactie van Rikki?]
    Sanne Hoogdoorn
    'Nou laten we de volgende hobby gaan zoeken,' zei ik terwijl ik de Iphone weer uit mijn bh haalde en aan hem gaf. 'Zoek maar een nummer uit om op te dansen. Ik zal dit keer echt niet gan lachen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar blijkbaar vondt justitie het geen goed oplossing van het probleem en vroeg wat ik ermee bereikt had, en met het antwoord dat hij zo niet een ander meisje hetzelfde aan zou kunnen doen waren ze niet echt blij."
    "Het is nou eenmaal niet wat de wet wilt." zeg ik tegen hem en glimlach een beetje droevig.
    "Maar hij kan het alsnog niet nog een keer doen, gok ik zomaar."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Zoals ik al zei heeft hij geluk wanneer hij ooit nog kan lopen dus de kans dat hij het nu nog een keer probeerd lijkt me niet erg groot, en hij moet binnenkort ook de bak in voor zijn misdaad,' zei ik. 'Dus eigenlijk hebben we twee vliegen in een klap, zijn straf is alleen maar zwaarder geworden door het drama wat er omheen is gecreeërd.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Zoals ik al zei heeft hij geluk wanneer hij ooit nog kan lopen dus de kans dat hij het nu nog een keer probeerd lijkt me niet erg groot, en hij moet binnenkort ook de bak in voor zijn misdaad. Dus eigenlijk hebben we twee vliegen in een klap, zijn straf is alleen maar zwaarder geworden door het drama wat er omheen is gecreeërd." Ik grijns bij die woorden.
    "Heb je er spijt van dat je daardoor hier zit?" vraag ik aan hem. Ik zou het in ieder geval níet hebben.


    Your make-up is terrible

    Ryan

    'Het ligt op jouw kamer, dus ik stel voor bij jouw?' vraagt ze, 'Met wie lig je op een kamer eigelijk?' Vraagt ze dan, 'Ik vind het goed' Andwoord ik glimlachend 'Samuel Rick Jones' Andwoord ik 'Al heb ik zelf de hele jongen nog niet gezien.' Voeg ik er aan toe


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper de Ridder
    Ik schudde beslist mijn hoofd. 'Nee,' zei ik. 'Als ik nog een keer in dezelfde situatie zat zou ik hetzelfde doen, zelfs als ik de uitkomst al wist. Voor Helene.'
    Mijn lieve, kleine, kwetsbare beste vriendinnetje Helene.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee. Als ik nog een keer in dezelfde situatie zat zou ik hetzelfde doen, zelfs als ik de uitkomst al wist. Voor Helene." Ik glimlach, ik mag zijn attitude helemaal.
    "Mooi. Als je een ander antwoord had gegeven, was ik opgestaan en weggegaan. Ik praat niet graag met lafaards." zeg ik er op.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Nou dan ben ik blij dat ik geen lafaard ben,' zei ik glimlachend. 'Ik mag jou namelijk wel Rikki.'
    Dat was een groot compliment want aan ruim driekwart van de mensen die op deze wereldbol rondliepen irriteerde ik me helemaal dood.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Nou dan ben ik blij dat ik geen lafaard ben. Ik mag jou namelijk wel Rikki." zegt hij glimlachend en ik kijk hem verbaasd aan. Dat had ik niet echt verwacht.
    "Echt?" vraag ik daarom maar voor de zekerheid. Hij lijkt mij ook wel oké.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Echt,' zei ik. 'En dat is een heel groot compliment van mij want aan ruim driekwart van de wereldbevolking irriteer ik me dood maar jou mag ik wel want je hebt pit en bent lekker koppig en apart, dat zijn drie goede eigenschappen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik keek even van de I-phone naar Sanne. 'Denk je dat ik gek ben?' vroeg ik aan haar. Ik tikte op mijn voorhoofd. 'Zo vaak dans ik niet en dan moet ik ook nog in mijn eentje dansen voor jou? Ik voel me net zo'n marionet.' Ik schudde met mijn hoofd en gaf de I-phone terug aan Sanne. 'Vergeet het.'

    [Ik ben zo naar mijn pa. Misschien dat ik er vanavond nog ben, maar ik wil eers bij sims2 een pinguïn hebben zodat ik die aan mijn ma kan laten zien.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Ik heb ook geen idee met wie ik op de kamer zit.' Ik lach. 'Maar waar is je kamer? Hoe langer we hier staan, hoe meer het opvalt,' lach ik weer. 'en ik heb wel honger eigenlijk.' ik glimlach naar Ryan en kijk ongeduldig omme heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Echt. En dat is een heel groot compliment van mij want aan ruim driekwart van de wereldbevolking irriteer ik me dood maar jou mag ik wel want je hebt pit en bent lekker koppig en apart, dat zijn drie goede eigenschappen." Ik grijns breed.
    "Nou, dan heb je aan mij zeker een goede." zeg ik tegen hem en ik vraag me af of hij nu dingen van mij gaat verwachten. Ik weet nog niet of ik wel een vrienschap wil sluiten met iemand hier al zou hij wel de juiste persoon ervoor zijn.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Dat dacht ik al,' zei ik simpel.
    Ik haalde mijn hand even door mijn haar. Ik deed er bijna niets aan, 's ochtends checkte ik de scheiding en ik waste het regelmatig maar als ik er veel aandacht aan besteedde werd het een echt Justin Bieber-kapsel terwijl ik veel meer hield van mijn eigen versie ervan.

    Sanne Hoogdoorn
    'Dan dans ik toch gewoon mee?' Vroeg ik. 'Als je opzoek bent naar een hobby moet je soms ook iets uitproberen als je daar in eerste instantie geen zin in hebt. Kies nou een nummer uit.'
    Ik duwde hem de mobiel opnieuw in zijn handen en keek hem uitdagend aan. 'Of durf je soms niet?'
    Dat werkte altijd op jongens.


    Remember to be ridiculous.