• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Wacht waarom moest ik terug komen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lees onze posts maar haha.]


    Your make-up is terrible

    [Ja was ik al mee bezig xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik had het gevoel da die woorden voor ons waren bedoeld dus ik keek opzij en zag een alternatief gekleed meisje staan. Ik keek haar bitchy aan en trok mijn schouders naar achteren. 'We dansen, zie je dat niet?' Vroeg ik arrogant en achter haar zag ik hoe Jasper me verontschuldigend aankeek.

    Jasper de Ridder
    Ik keek de twee verontschuldigend aan. 'Ik kon haar niet langer tegenhouden.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Weet ik veel, leren tekenen? Wat moet ik met jouw ketting? Maar ik vind het goed, van het schuifelen,' zei ze en we schuifelde gewoon verder. Ik hoorde voetstappen. Stoppen, of doorgaan? Ik zuchtte zachtjes. 'Ey homo! Wat doe je daar met dat meisje?' hoorde ik opeens. Die stem herkende ik.. Ik keek op en zoals ik het al vermoedde zag ik Beck staan. 'We dansen, zie je dat niet?' zei Sanne op een nogal arrogante toon. 'Ik kon haar niet langer tegenhouden,' zei een vreemde stem, die afkomstig was van de jongen die bij Beck stond. Ik trok eventjes een wenkbrauw op. Ik liet Sanne los en krabde eventjes aan mijn achtergrond. 'Ik weet niet tegen wie jij het Beck, maar in iedergeval.. Ik stond hier gewoon te dansen. Heb je daar problemen mee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "We dansen, zie je dat niet?" zegt het meisje zo arrogant dat ik mijn wenkbrauwen optrek.
    "Ik kon haar niet langer tegenhouden." zegt Jasper waardoor ik moet grinniken.
    "Ik weet niet tegen wie jij het Beck, maar in iedergeval.. Ik stond hier gewoon te dansen. Heb je daar problemen mee?"
    "Ja, arm meisje." zeg ik met een overdreven medelijdende stem tegen het meisje en ik kijk naar haar met een smalend lachje waarna ik weer naar Nathan kijk.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Waarom noemt hij jou Beck Riks?' vroeg ik verbaasd.
    Ik had geen zin meer om haar volledige naam uit te spreken. 'En ja, ze is ervan overtuigd dat je gay bent en we wouden niet dat jij Sanne's hart ging breken, al was dit niet de subtielste manier om dat te voorkomen.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik ben niet zielig, we waren gewoon aan het dansen,' zei ik ijzig. 'En ik verzoek je vriendelijk om ons nu weer met rust te laten. Je hebt geen reden om zo vervelend te doen.'

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 0:14 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ja, arm meisje,' zei Beck overdreven, waardoor ik eventjes met mijn ogen rolde. 'Waarom noemt hij jou Beck Riks?' hoorde ik de vreemde jongen op een verbaasde manier zeggen. Mijn wenkbrauw schoot iets omhoog. 'En ja, ze is ervan overtuigd dat je gay bent en we wouden niet dat jij Sanne's hart ging breken, al was dit niet de subtielste manier om dat te voorkomen,' zei hij daarna en ik begon te lachen. Sanne zei ook nog wat, maar daar reageerde ik eventjes niet op. Ik was nog steeds aan het lachen. 'Ik kan je garanderen dat ik niet gay ben,' zei ik half na lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarom noemt hij jou Beck Riks?" zegt Jasper en ik lach om Nathans reactie. Dat is pas leuk.
    "En ja, ze is ervan overtuigd dat je gay bent en we wouden niet dat jij Sanne's hart ging breken, al was dit niet de subtielste manier om dat te voorkomen." zegt hij en ik kijk een beetje schuldig.
    "Ik ben niet zielig, we waren gewoon aan het dansen. En ik verzoek je vriendelijk om ons nu weer met rust te laten. Je hebt geen reden om zo vervelend te doen." zegt het meisje maar Nathan negeerd haar helemaal en begint te lachen.
    "Ik kan je garanderen dat ik niet gay ben." zegt Nathan.
    "Yeah, whatever." zeg ik en sla mijn armen over elkaar en rol met mijn ogen.
    "Zou ik ook zeggen als ik jou was." Met die woorden draai ik me om en loop ik weg.

    [Sowwy, ik moet slapen van Mitchell. D:]


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik haalde mijn portemonee uit mijn broekzak en haalde er wat briefjes uit die ik in de handen van de jongen stopte. 'Sorry voor Rikki's gedrag,' zei ik. 'Neem dat maar als schadevergoeding ofzo, eerlijk delen ik ga nu achter haar aan.'
    Ik voegde de daad bij het woord en ging achter haar aan.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik plukte wat geld uit de handen van Nathan en stopte het in mijn broekzak. 'Dat was vreemd,' zei ik. 'Maar Jasper was in elk geval zo beleefd om een schadevergoeding te geven.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Yeah, whatever. Zou ik ook zeggen als ik jou was,' zei Beck terwijl ze haar armen over elkaar had geslagen, nadat ze klaar was met praten liep ze weg. De jongen haalde zijn portomonee uit zijn zak en haalde wat geld eruit die hij in mijn hand stopte. 'Sorry voor Rikki's gedrag. Neem dat maar als schadevergoeding ofzo, eerlijk delen ik ga nu achter haar aan,' zei hij en liep weg. 'Dat was vreemd,' zei Sanne nadat ze wat geld uit mijn handen had gehaald. 'Maar Jasper was in elk geval zo beleefd om een schadevergoeding te geven,' zei ze daarna. Zo heette de vreemde jongen dus. Ik vroeg mijzelf nog steeds af hoe Beck nou heette.. Jasper noemde haar Rikki. Ik keek even naar Sanne. 'Één van de weinige beleefde mensen hier,' zei ik en stopte het geld in mijn broekzak. 'Geloof jij trouwens wat ze zei?' vroeg ik daarna met een opgetrokken wenkbrauw.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien is het waar en misschien niet, jij bent de enige die het met zekerheid kan zeggen,' zei ik. 'En als het zo is dan is het ontzettnd schattig!'
    Hij keek me verbaasd aan. 'Wat? Ik ben een zestienjarig meisje, ik heb een zwak voor homo's en homostelletjes.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Misschien is het waar en misschien niet, jij bent de enige die het met zekerheid kan zeggen en als het zo is dan is het ontzettnd schattig!' zei ze, waardoor ik haar verbaasd aan kreeg. Waar was ik beland? 'Wat? Ik ben een zestienjarig meisje, ik heb een zwak voor homo's en homostelletjes,' zei ze. Moest ik nu nog steeds geloven dat zij een dievegge was met een bruine band voor karate? Ik schudde met mijn hoofd. 'Ik ben geen homo!' riep ik en ik keek naar Sanne. 'Geen. Homo,' zei ik weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Rustig joh,' zei ik en ik legde mijn hand op zijn arm. 'Dat had ik ook wel door de eerste keer dat je dat zei en ik geloof je. Ik. Geloof. Je.'
    Ik haalde mijn hand door mijn donkerblonde haar, viste de Iphone uit mijn bh, zette de muziek uit en stopte hem terug. 'Nou, hobbyonderdeel dansen hebben we onderzocht, wat denk je ervan?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Rustig joh,' zei ze en ze legde haar hand op mijn arm. Ik keek ernaar en moest de drang onderdrukken om hem eraf te slaan. Wat zou die hand van haar helpen? 'Dat had ik ook wel door de eerste keer dat je dat zei en ik geloof je. Ik. Geloof. Je,' zei ze daarna. Ik zuchtte en eventjes later stopte de muziek. Eventjes keek ik naar Sanne. 'Nou, hobbyonderdeel dansen hebben we onderzocht, wat denk je ervan?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Als het elke keer zo eindigt vind ik er geen zak aan,' zei ik en deed eventjes mijn armen over elkaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you