• Vandaag was ik in de ochtend met de fiets naar mijn verzorgpony en ik moet dan altijd langs een spoor. Op de terugweg kom ik dus aanfietsen, maar de trein kwam al en die spoorbomen gingen al naar beneden. Het is echt een gewoonte van mij om toch nog door te fietsen, simpelweg omdat de trein op de spoor altijd wat later komt. Mijn vriendje - die voor de eerste keer mee was joehoe - bleef keurig wachten.

    Ik fiets over het spoor en raad maar wat er gebeurt; mijn band zat vast. Ik weet niet hoe het komt, maar ik kon dus niet verder met de fiets en die trein reed net de bocht om.
    Op impuls heb ik mijn fiets gepakt, opgetild en ben op het laatste moment in de berm gesprongen die naast de weg tussen de twee sporen loopt.

    Je voelt die trein boven langs je razen op nog geen meter afstand en David riep mijn naam - hij dacht echt dat ik er al onder lag. Omdat ik zo geschrokken/bang weet ik veel was kon ik me even niet meer bewegen toen die trein al weg was. David was natuurlijk vet boos nadat hij me uit de berm had getrokken.
    Echt, ik zie het nog steeds voor me. De voorkant van de trein die recht op je af komt.
    Ik heb mijn lesje wel geleerd. Dat doe ik niet meer. Nooit.

    Dus, wie heeft hetzelfde? Net op het laatste moment doorfietsen? (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Heftig! Wat een geluk dat je er niks aan over hebt gehouden. Voor hetzelfde geldt was je echt te laat.
    Maar nee, ik heb mijn lesje ook wel geleerd; vertrouw oversteekplaatsen nooit. Want dan wordt je, net zoals ik, vrolijk aangereden door mensen die te hard rijden en niet opletten.

    Dat is echt mijn ergste nachtmerrie o-o Ik vind het echt vreselijk om over het spoor heen te moeten fietsen x'D. Maar damn, gelukkig ben je ongedeerd!


    i put the fun in funeral

    Dat lijkt me echt eng. Ik kom nooit over een spoor dus ik heb daar geen last van :3 Ik heb wel vaak zoiets dat ik dan denk 'ik kan wel snel door rood rijden' maar nee hoor :3

    Er is een reden waarom je moet wachten. :') Ik stop altijd.


    -

    Mijn excuses om het zo grof uit te drukken, maar dat is gewoon het domste dat ik ooit heb gehoord. Welke idioot rijdt nu verder wanneer je weet dat er een trein aankomt?
    Dat is nou nooit in me opgekomen, om zoiets te doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh dat is echt eng, gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
    Ik fiets ook wel eens door op het laatste moment. Een paar weken geleden werd ik toen bijna aangereden door een vrachtwagen, dat scheelde ook niet veel.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 14:45 ]

    Strider schreef:
    Heftig! Wat een geluk dat je er niks aan over hebt gehouden. Voor hetzelfde geldt was je echt te laat.
    Maar nee, ik heb mijn lesje ook wel geleerd; vertrouw oversteekplaatsen nooit. Want dan wordt je, net zoals ik, vrolijk aangereden door mensen die te hard rijden en niet opletten.
    Join the club :Y)

    Je hebt echt geluk gehad ,want het was niet bepaald de aller slimste actie. Les is geleerd en treinen zijn heel snel.


    Shoganai i ne~

    Jeetjemina! Zeker niet meer doen. Ik woon niet bij een spoorweg, maar ben door alle verhalen en films altijd als de dood voor spoorweg-oversteekplaatsen.


    You are beautiful, you are love.

    Nayade schreef:
    Mijn excuses om het zo grof uit te drukken, maar dat is gewoon het domste dat ik ooit heb gehoord. Welke idioot rijdt nu verder wanneer je weet dat er een trein aankomt?
    Dat is nou nooit in me opgekomen, om zoiets te doen.


    Dan zijn er wel heel veel idioten op deze wereld, er zijn zoveel mensen die dat doen.


    i put the fun in funeral

    Er zijn hier geen spoorwegen, dus kan er moeilijk overheen rijden :Y).
    Ik ben nog nooit aangereden en dat hou ik zo. Mijn zus (KangDaesung) is daarentegen wel een keer aangereden. Ze zei thuis met een big smile dat ze was aangereden o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nayade schreef:
    Mijn excuses om het zo grof uit te drukken, maar dat is gewoon het domste dat ik ooit heb gehoord. Welke idioot rijdt nu verder wanneer je weet dat er een trein aankomt?
    Dat is nou nooit in me opgekomen, om zoiets te doen.


    Ik weet het. het is heel stom. Daarom weet ik nu waarom ik moet wachten (cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Audacity schreef:
    (...)

    Dan zijn er wel heel veel idioten op deze wereld, er zijn zoveel mensen die dat doen.


    Ik heb dat echt nog nooit gezien :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja kijk, dat is gewoon dom en met je eigen leven spelen.

    Penrose schreef:
    (...)

    Ik weet het. het is heel stom. Daarom weet ik nu waarom ik moet wachten (cat)

    En van tevoren wist je dat niet zeker. :') Bij een spoorweg bij mij in de buurt staat een bord ''Wil je blijven leven? Wacht dan nog even''. Nu staat dat er wel heel droog op, maar het is wel zo :'D


    -

    Ik ben blij dat je dat lesje heb geleerd. Ik fiets alleen door rood als ik weet dat het stoplicht stuk is en ik minstens twee keer heb gekeken of er echt geen auto komt.


    Physics is awesome