• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

'Je kan via de kantine heel makkelijk in de keuken komen. Ga je mee?' Ik kijk hem aan. Alleen ging ik het plan niet uitvoeren, maar met hem wil ik wel een poging wagen. Ik kijk hem afwachtend aan.

Ryan

'Je kan via de kantine heel makkelijk in de keuken komen. Ga je mee?' Vroeg ze me toen afwachtend aankijkent, 'Sure' Andwoorde ik glimlachend waneer ik opstond, ik had altijd wel honger.

Don't be like the rest of them, darling

Ignis Sualume Pendel

Snel kleedde ik me om, nadat ik uitgebreid een douche had genomen, wat net zoals vele andere dingen toch een luxe bleek te zijn en pakte nog een gesealde sandwich uit mijn tas.
    Met de sandwich in mijn hand liep ik de gang op naar buiten.
    Her en der zag ik een aantal jongen zitten, in hun eentje of samen pratend, maar de meesten waren waarschijnlijk nog weer gaan slapen of hielden zich bezig met andere dingen.
    Mijn ogen gleden over het grote ijzeren hek en een glimlach speelde om mijn lippen.
    Zoveel stelde dit hek niet voor, in ieder geval niet om mij tegen te kunnen houden.
    Nu alleen nog de juiste spullen vinden.

{Wie wilt Ignis meeten?}

Credendo Vides

Lauren Campbell

Glimlachend spring ik op. Ik werp een blik op de vrouw bij de balie en voel mijn mes in mijn broekzak. Die zou nog van pas komen. Ik kijk op naar Ryan en loop dan de gangen door naAr de kantine. Hoe ging ik dit aanpakken? 'Heb jij ervaring met inbreken?' ik kijk Ryan vragnd aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ryan

Glimlachend sprong Lauren op en liep samen met mij door de gangen richting de kantine 'Heb jij ervaring met inbreken?' vroeg ze plots, 'Ja dat heb ik, hoezo?' Vroeg ik aan haar, mijn gedachten waren door die ene vraag al weer terug gegaan naar de tijd voordadt ik hier zat, en vroeg me af wat er met mijn vrienden gebeurt was aangezien ze hier niet zaten zoals ik.

Lauren Campbell

'Nou dat kan wel handig zijn. Kan je iets met een mes?' Ik loop de kantine in en kijk om me heen. Vlug loop ik naar de deur die naar de keuken leidt. Ik haal mijn mes uit mijn broekzak en kijk Ryan aan. 'Je vindt het hier klote he?'

Ryan

'Nou dat kan wel handig zijn. Kan je iets met een mes?' vraagt ze wanaa we de kantine binnenlopen richting de deur die naar de keuken leid, 'Je vindt het hier klote he?' vroeg ze toen ze haar mes uit haar zak haalde. 'Inderdaad' andwoorde ik waarna ik naar het slot op de deur keek, dat zal niet al te moielelijk moeten worden.

Sanne Hoogdoorn
    Ik lachtte en zette mijn rugzak op de grond. Ik haalde mijn kladblok en etui eruit. Ik zocht een goed maar niet mijn beste potlood uit en reikte het hem aan. 'Probeer maar iets te tekenen dan, en het gaat nooit meteen goed. Oefening baart kunst.'

Lauren Campbell

Ik kijk hem aan en geef hem mijn mes. 'Waarom zit je hier?' Ik kijk oplettend om me heen. 'Gaat het lukken?' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Kan je de deuren open breken?' Ik kijk hem vragend aan en houd even de gang in de gaten.

Ryan

'Waarom zit jij hier?' vroeg ze terwijl ze me het mes aangaf, 'Gaat het lukken? Kan je de deuren open breken?' vroeg ze waarna ze de gang in de gaten hielt, 'Lang verhaal' andwoorde ik op haar eerste vraag terwijl ik met het mes in het sleutelgat wiebelde, het puntje was net lang genoeg dus zou het moeten lukken. 'Lukt wel'

Nathan Deleon

Ik keek eventjes twijfelend naar de potlood en papier die zij naar mij toe reikte. Aarzelend nam ik het aan en ging ergens zitten. Ik keek naar het papier en zou in begod niet weten wat ik moest tekenen. Nogal langzaam ging ik met het potlood naar het papier toe en begon maar wat te tekenen. 'Waag het eens om me straks uit te lachen, anders kan je gaan rennen,' zei ik alvast als waarschuwing tegen Sanne.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sanne Hoogdoorn
    'Gelukkig ben ik bedreven in het rennen,' zei ik glimlachend. 'Een van de vele talenten waar een dief over moet beschikken voor het geval dat ze betrapt wordt maar ik ga alleen lachen als het echt heel erg slecht is.'
    Ik glimlachte. 'Als inspiratie nodig hebt, blader er maar even doorheen, er zitten wat tekeningen in.'

Lauren

Ik knik en begon nu wel honger te krijgen. 'Lang verhaal? Daar bedoel je mee, wil ik niet vertellen.' Ik kijk weer de gang in. 'Ryan verstop je. De balie vrouw komt eraan?' Ik kijk om me heen naar een verstop plek. 'Of is de deur al open?' Ik houd de vrouw in de gaten. In verstoppen was ik geweldig geworden. In de gevangenis moest je wel. Elke dag daar kon je dood gaan. ik kijk ryan even aan en dan weer naar de gang. De vrouw zou er binnen een paar minuten zijn.

Nathan Deleon

'Dan kan je blijven rennen,' zei ik en weigerde stiekem om door het kladblok heen te bladeren. Ik wilde het zelf kunnen zonder hulp van anderen. Ik begon maar met een simpel bloemetje. 'Want denk jij als ik je vandaag niet krijg, dat ik dan opgeef?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'We zitten hier lang, dus ik heb zat tijd. Ik pak je gewoon wanneer je het niet zal verwachten.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sanne Hoogdoorn
    'We zitten hier met z'n zestienen,' zei ik glimlachend. 'Ik kan ook gewoon heel hard gaan gillen, iedereen weet dat er met een stel misdadigers wel eens iets mis kan gaan dus daar komt heus wel iemand opaf om ervoor te zorgen dat we elkaar niet vermoorden ofzo. En ooit gehoord van zelfverdediging?'
    Ik was echt niet van plan om me op mijn kop te laten zitten door hem, ookal was hij langer, en sterker en vel gevaarlijker.

[Nathan lijkt me kinda sexy (cat)

*gaat hem opzoeken in rollentopic*]

"Do you believe monsters are born or made?"