• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    {O. Dan komt Lauren Ryan wel opnieuw tegen. Waar is hij?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ehmm.. Doe maar dat hij in de gezamelijke ruimte zit ofzo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    Wat verveeld loop ik door het gebouw. Wanneer konden we nou eten? Ik zocht om me heen en neuriede mee met een liedje in mijn hoofd. Ik had zin in harde muziek. Ik pak mijn oortjes en zet de muziek hard aan. Ik loop door naar de gezamelijke ruimte. Ik kijk om me heen. Het was er heel rustig. Mijn blik viel op Ryan. Ik loop naar hem toe.
    'Hé.' Ik laat me op de bank vallen en zet mijn muzek uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Laurene
    Dankbaar nam ik de aansteker aan, stopte die sigaret in mijn mond en deed pogingen om hem aan te steken. Aangezien dat niet lukte door de wind, hield ik mijn hand er voor. Uiteindelijk slaagde ik er in om een vlammetje te creëren, en ik nam een trekje van mijn sigaret. Ik gaf het meisje haar aansteker weer terug. ''Dankjewel.'' glimlachte ik, en blies de rook uit terwijl ik een beetje rondkeek. Het was nog redelijk uitgestorven hier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik wil niet stoppen met deze RPG!!! Wat heb ik gemist en waar kan ik erin vallen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Je kan naar Ryan en Lauren. En eh... Wat heb je gemist? Ik weet even niet. De sleutel naar de drankkelder is gestolen, maar verder? Volgens mij niet zoveel bijzonders}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb heel topic 3 en de helft van topic 2 gemist :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Ja, het zijn allemaal gesprekjes. Ik weet niet echt of er verder iets belangrijks bij zat.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ryan

    'Hé' Hoor ik iemand zegen, als ik opkijk zie ik dat Lauren op de bank neer zakt, 'Hoi' Andwoord ik waneer ik mijn eigen muziek uitzet en mijn oortjes gemakkelijk uit mijn oren trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    'Verveel jij je ook zo dood?' Ik kijk om me heen en kijk dan weer naar Ryan. 'Heb je honger?' Ik kijk hem glimlachend aan. Ik had wel een plannetje...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    HurtedHeart schreef:
    Ik heb heel topic 3 en de helft van topic 2 gemist :S

    [Als goed is staat Jade alleen..]


    Ow en voor Squib mijn laatste reactie;

    Nathan Deleon

    'Zingen kan je als je pech heb door het hele gebouw horen. Dan zakt mijn waardigheid veel sneller. Dansen en tekenen lijken me wel oké om te proberen. Als ik er slecht in ben, wat de kans groot is, dan zakt mijn waardigheid alleen bij jou,' legde ik simpel uit. 'En als jij het doorverteld, dan ga je eraan,' voegde ik er met een glimlachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ryan

    'Verveel jij je ook zo dood? Heb je honger?' Vraagt ze glimlachend, 'Ja en ja, wat had je in gedachten?' Vraag ik haar enigsins nieuwschierig, voor zover ik wist had ze meestal iets in gedachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    'Je kan via de kantine heel makkelijk in de keuken komen. Ga je mee?' Ik kijk hem aan. Alleen ging ik het plan niet uitvoeren, maar met hem wil ik wel een poging wagen. Ik kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oh, ik had er overheen gelezen u_u]

    Aragog schreef:
    Laurene
    Dankbaar nam ik de aansteker aan, stopte die sigaret in mijn mond en deed pogingen om hem aan te steken. Aangezien dat niet lukte door de wind, hield ik mijn hand er voor. Uiteindelijk slaagde ik er in om een vlammetje te creëren, en ik nam een trekje van mijn sigaret. Ik gaf het meisje haar aansteker weer terug. ''Dankjewel.'' glimlachte ik, en blies de rook uit terwijl ik een beetje rondkeek. Het was nog redelijk uitgestorven hier.


    Mysha Jae Lachesis
    Ik knikte even, en stopte de rode aansteker terug in mijn broekzak. Misschien had ze ons hele gesprek gevolgd, en vond ze met net zoals Rikki een.. wat zei ze ook alweer? Goh, zoveel had het me dus gedaan, dat ik het alweer was vergeten. Iets van een goedkope hoer die alles deed voor geld, volgens mij. Maar interesseerde het me iets als mensen hier dat van me dachten? Nee, niet bepaald.
    Het was nog stil buiten. Meestal stonden er wel meer rokers.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ignis Sualume Pendel

    Getril schudde me wakker bij mijn hoofd en met een kreun haalde ik de glazen dunne mobiel onder mijn kussen vandaan.
    Hoe lang ben je nog van plan om zo koppig te doen?
    Ik zuchtte, wisten die mensen dan nooit van ophouden?
    Tot nu vind ik het hier top, dus goedendag.
    Ik liet mijn benen over de bedrand glijden en al snel kneep ik mijn ogen dicht.
    ,,godsamme, wie heeft dat gordijn opengedaan?”
    Mijn ogen gleden al snel door de ruimte heen, het bed aan de overkant leek gebruikt, wat betekende dat mijn kamergenoot ook al opwas.
    Fijn, had ik haar nog steeds niet gezien.
    Ik keek op de klok ; 9 uur, ik was dus al bijna anderhalf uur te laat om te ontbijten.
    Pech gehad, ik heb toch nog eten in mijn tas zitten en voor dat alles op is heb ik al een weg naar buiten gevonden uit dit vage huis.


    Credendo Vides