• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

{kan je ook met Ryan reageren}

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

Ik stop het koekje in mijn mond en kauw langzaam. Ik kijk bedenkelijk voor me uit. Ik had nog geen antwoord.... Ik kijk hem onderzoekend aan. Hij vond het vast een hel, net Zoals ik dat vond. 'Ik heb drie tot vier jaar vast gezeten. In Zuid- Amerika. Eigenlijk had ik nog langer gemoeten, maar door een of andere reden mocht ik eerder gaan...' Ik haal mijn schouders op. 'Toe kwam ik in Nederland terecht, omdat ik eigenlijk Nederlands ben.' Ik glimlach en ril als ik aan de gevangenis terug denk. Daar was het pas erg. De criminelen vermoorde elkaar... Ik bijt op mijn lip en pak nog een koekje.

Ryan

Ik knik als zij een stuk van haar verhaal vertelt 'Volgens mij is er beneden eten, als je wilt? Anders kunnen we hier ook blijven' Stel ik voor, het maakte mij niet veel uit al wist ik niet eens wat we te eten zouden krijgen.

Don't be like the rest of them, darling

Assassin schreef:
    Rikki Madeleine Beck

Er gaat iemand tegenover me zitten, diegene gooit zijn bord op tafel en ik kijk even op.
    "Hoi." zegt diegene.
    "Hey," ze ik terug met volle mond en bekijk hem eventjes voordat ik mijn spagetti zo snel mogelijk naar binnen probeer te werken. Jezus, wat heb ik een honger zeg. Ik hoop dat ik zometeen nog een bord kan krijgen.

Daniël

Ik moet grijnzend om de manier waarop ze haar eten naar binnen werkt, 'Honger?' Vraag ik nogsteeds grijnzend waarna ik zelf ook een paar happen neem. Zelf had ik niet snel honger en meestal at ik ook niet erg veel. 'Ik ben Daniël trouwens'

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:45 ]

Lauren Campbell

'O, misschien kunnen we beter beneden eten. Dan kunnen we dit bewaren voor een andere Keer.' Ik glimlach naar hem en sta op. 'Als jij dat ook goed vind.' ik kijk hem afwachtend aan.

Rikki Madeleine Beck

"Honger?" vraagt de jongen, waarschijnlijk door mijn ongemanierde vreetbui waarop ik heftig knik.
    "Ik ben Daniël trouwens." zegt hij en ik slik mijn eten net door.
    "Rikki." zeg ik en ik glimlach kort terwijl ik naar zijn bord kijk. Hij is nog behoorlijk vol en hij lijkt eerder met zijn eten te spelen dan dat hij het ook daadwerkelijk op eet.
    "Jij geen honger?" vraag ik aan hem waarna ik weer een flinke hap in mijn mond prop.

Your make-up is terrible

Daniël

'Rikki' Andwoord ze kort glimlachend, 'Jij geen honger?' Vraagt ze waarna ze weer een hap in haar mond propt. 'Nee, niet echt' Andwoord ik terwijl ik mijn vork met een vinger recht op het bord houd. Zij had in iedergeval duidelijk honger terwijl ik hier meer met mijn eten speelde dan dat ik het echt op at.

Ryan

'O, Mischien kunnen we beter beneden eten. Dan kunnen we dit bewaren voor een andere keer' Zegt ze glimlachend terwijl ze opstaat, 'Als jij dat ook goed vind' Zecht ze vragend. 'Ik heb er geen probleem mee' Zeg ik glimlachend waarna ik opsta en voor haar naar beneden loop, direct ruik ik de geur van Spagetti.. Hmm.. Dat was nooit echt mijn favorite gerecht geweest.

Rikki Madeleine Beck

"Nee, niet echt." antwoord hij en ik kijk hem verbaasd aan.
    "Waarom niet?" vraag ik aan hem als ik mijn mond leeggegeten heb en hem blijf aankijken. Heel even laat ik mijn bord met rust om hem een paar nieuwschierige blikken toe te kunnen werpen.

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

Ik ruik de geur van spaghetti. Dat had ik al lang niet gegeten! Ik glimlach en schep snel op. 'Lekker. Meestal kreeg ik niet meer dan een broodje, als ik mazzel had,' mompel ik. Ik kijk op naar Ryan. 'Vind jij spaghetti lekker,' vraag ik maar. 'zullen we samen aan een tafel gaan zitten?'

Daniël

'Waarom niet?' Vraagt ze me verbaast als ze haar mond heeft leeggegeten en blijft me met dezelfe nieuwschierige blik aankijken. 'Gewoon, niet zoveel honger' Andwoorde ik schouderophalend, ik had meestal geen honger en van deze plaats leek mijn honger juist nog minder te worden.

Rikki Madeleine Beck

"Gewoon, niet zoveel honger." antwoord hij schouder ophalend en ik kijk hem even aan alsof hij helemaal gek is geworden, waarna ik not-caring mijn schouders ophaal en verder eet.
    "Dat is dan jou probleem, maar eten heb je nodig." zeg ik met volle mond, waarna mijn bord leeg is en ik opsta.
    "Ik ga nog meer halen." deel ik mede en loop richting het eten, waar ik nog een bord vol pak. Het kan me weinig schelen of het mag of niet, ik heb het nodig.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:28 ]

Your make-up is terrible

HurtedHeart schreef:
    Ayden Jayson Bright
    Ik trek mijn koffer naar boven richting mijn kamer en schuif hem tot onder mijn bed en look dan met mijn handen in mijn JW Hoodie naar beneden. De spagetti dringt mijn neusgaten binnen en ik voel hoe ik mijn eigen lippen aflik. Ik had trek. Ik glij de trapleuning af en loop de keuken binnen. Een jongen en een meisje zaten op het aanrecht. Niet echt mensen om een gesprek mee te beginnen. Ik schepte mijn eten op en mijn oog viel op een meisje in de hoek waarde schaduw haar overlapte. Perfect. Iemand om mee te praten. Verlegen misschien, maar ik was nietecht een mensen lezer. Ik loop met mijnbord met spagetti en een beetje saus omdat de saus er alleen maar was om het wat gladder te maken naar het plekje naast haar toe. Ik ga rustig zitten om haar niet af te schrikken. 'Hey. Ik ben Ayden.' Zeg ik vriendelijk

[Ik ook hoor. Ga ook naar bed toe :)]

Ignis Sualume Pendel

Ik had de spagetti verkeerd beoordeeld, het smaakte goed.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand deze kant op komen, maar die zal waarschijnlijk gewoon doorlopen.
    Het was een jongen, niet lelijk over het algemeen, maar zeg nou zelf, tot nu toe was niemand hier lelijk.
    mijn onzichtbaarheid faalde me toen hij rustig in de stoel naast me ging zitten. ,,hey, ik ben Ayden."
    glimlachend keek ik hem aan. ,,ik ben Ignis." blij dat er toch eens iemand een praatje met me kwam maken.
    ,,en? waarom ben jij hier gedumpt?"

Credendo Vides

Jade Skyler White
    'Join the club,' zegt hij glimlachend terwijl hij een lange sliert zijn mond in probeerde te proppen. 'Ik ook.' gaat hij verder. Ik moet door zijn volle oranje mond even grinniken. 'Je mond.' Zeg ik gniffelend terwijl ik een servetje aangeef. 'Zeg welke wandaden heb jij gepleegd.' Zeg ik met een serieuze politie achtige stem net zoals de politieagenten tegen mij zeiden.

Ayden Jayson Bright
    Ignis was haar naam dus. Mooie naam het paste bij haar. 'En waarom ben jij hier gedumpt?' Vraagt ze aanmij. Ik werk even snel een hap weg en kijk haar aan. Ondertussen begon de keuken aardig voo te lopen. 'Wat niet.' Begin ik schouder ophalend. 'Stelen, vandalisme, grafitti, verbranden van huizen of eigendommen. Moorden...' Bij het laatste stop ik aangezien het ook het laatste was. Ik verander van onderwerp. Aandacht van mij weghalen. 'En jij?' vraag ik glimlachend terwijl ik mijn spagetti weer rol.

I'm finally back, Finally after a Year break

Ignis Sualume Pendel

Even beet ik op mijn lip, wat moest ik hem allemaal vertellen?
    Uiteindelijk besloot ik maar open kaart met hem te spelen, hij had ook al zijn daden verteld.
    ,,wel… het minst erge is inbreken bij banken en winkels, maar daarnaast ben ik door mijn vader opgeleid om te moorden, wat ik ook deed, velen zijn door mijn toedoen gestorven, mensen die het verdienden, dat wel.” Snel nam ik even een hap spaghetti om nog even wat bedenktijd te nemen over wat ik nog meer zou zeggen. ,, uiteindelijk heb ik per ongeluk een bos in de fik gestoken en sinds dien ben ik gefascineerd door vuur en gebruik ik het vaak in mijn praktijken.”
    Nu ik er zo over nadacht hadden we bijna hetzelfde meegemaakt, ook al wist ik zijn verhaal er niet achter natuurlijk.

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:33 ]

Credendo Vides

Nathan Deleon

Snel liet ze me los, nadat ze eventjes had gekeken.'Oeps, had ik niet door, maar wat zou er te eten zijn? Maakt me eigenlijk niets uit, ik heb gewoon honger!' zei ze. Zachtjes lachte ik en haalde vervolgens mijn schouders ietsjes op. 'Ik heb eigenlijk geen flauw idee, maar ik moet bekennen.. Ik heb ook aardige trek.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Jasper de Ridder
    'Geweldpleging,' zei ik schouderophalend. 'Het incident dat de doorslag gaf om me hier weg te stoppen was er een waarvan het slachtoffer waarschijnlijk nooit meer zal kunnen lopen. Wat heb jij uitgevreten?'

Remember to be ridiculous.