• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Reese

    Inmiddels had ik mijn bord helemaal leeg gegeten. Ik had nog even zitten wachten, maar Beck had ik niet zien terug komen. Zou de naar haar kamer zijn gegaan? Ik wist het niet, maar in ieder geval had ik niet echt het idee dat ze verband om had gedaan. Ik zuchtte, legde mijn bord weg en ging alvast wat verband halen.
    Eindelijk had ik dan wat verband. Ze wouden het mij eigenlijk niet geven. Ze wouden het zelf doen, maar na wat gepraat te hebben had ik het toch gekregen. Als eerste ging ik maar bij de wc's kijken. Buiten op de gang bleef ik stil staan. 'Beck?!' riep ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck?!" Van het geschreeuw schrik ik op uit mijn gedachtes en val ik half van de wc-pot af. Met een hoop gestommel en gevloek kom ik overeind en duw ik het deurtje open.
    "Wat is er?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde wat gestommel. Ging daar alles wel goed? Een wenkbrauw schoot omhoog. Naar binnengaan? of nog wachten? 'Wat is er?' hoorde ik haar vragen. Had ze al die tijd daar gezeten? Ik deed de deur open en mijn ogen gingen eerst naar het bord die nog steeds op de grond lag. Ik schoof die met mijn voet op zij en liep verder. 'Heb je al die tijd hier gezeten?' vroeg ik en liep naar het open deurtje, waar ik Beck vond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem de deur opendoen en naar binnen komen na wat geschuif. Ik fatsoeneer snel mijn haar.
    "Heb je al die tijd hier gezeten?" vraagt hij en even later verschijnt hij voor het deurtje dat ik net open heb gedaan.
    "Eh ja. Is dat zo raar dan?" vraag ik en trek mijn wenkbrauw op. Ik ben er niet bewust van hoeveel tijd er eigenlijk voorbij is gegaan.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:30 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh ja. Is dat zo raar dan?' vroeg ze en trok haar wenkbrauw op. Er was iets anders, maar kon er niet opkomen wat. Ik knikte lichtjes en duwde het verband in haar handen. 'Ja, nogal. Sinds wanneer verstop jij jezelf? Je lijkt me daar niet echt het type voor. Je hebt zo te zien ook niet gegeten,' zei ik en wierp eventjes op het bord wat nog op de vloer stond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en duwt verband in mijn handen waar ik alleen maar naar kijk. Ik ga het niet gebruiken.
    "Ja, nogal. Sinds wanneer verstop jij jezelf? Je lijkt me daar niet echt het type voor. Je hebt zo te zien ook niet gegeten."
    "Ik verstop me niet." mompel ik. "En ik heb ook geen honger meer." Ik volg zijn blik automatisch naar het bord en ik heb inderdaad helemaal geen honger meer. Mijn vingers spelen een beetje met het verband dat hij net in mijn handen heeft geduwt.


    Your make-up is terrible

    Jade Skyler White
    'Niet bepaald,' zegt hij waardoor ik mijn spieren weer ontspan en ga zitten waar ik eerst zat. 'Hij was een vriend van mijn "slachtoffer" en als ik de kans had gehad had ik hem ook in elkaar geramd. Die twee hebben mijn beste vriendinnetje verkracht en zaten daar over te lachen. Ik heb haar nog nooit zo overstuur gezien als toen ze bij mij aanklopte vlak nadat ze verkracht was dus toen ze daar over aan het lachen waren verscheen er een rode waar voor mijn ogen. Ik kon ze er niet mee weg laten komen.' Ik knik en kijk hem aan. 'Dat begrijp ik ook wel. Als ik jou spieren had en lengte had ik het ook wel gedaan, maar aangezien ik niet bepaalt sterk ben kon ik het niet. Van mij mag mijn broer en mijn vader zelfs doodvallen. Ze zijn beide sadisten en houden er van om jonge meisjes Rus te ontmaagden. Vroeger hoorde ik ze altijd gillen en huilen in bed.' Zeg ik terwijl ik kippenvel op mijn huid voel. Het was geen leuke herinnering


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Deleon

    'Ik verstop me niet en ik heb ook geen honger meer,' zei ze. Ik keek haar weer aan. Haar vingers speelden een beetje met het verband, maar verder deed ze er niets mee. Ik zuchtte, pakte een beetje wc papier en vouwde die op. Ik liep naar de wasbak toe, draaide die open en maakte het opgevouwen wc papier nat. Ik draaide mijzelf weer om en liep naar Beck toe. 'Hier met je elleboog,' zei ik tegen haar. Het klonk dwingen en ik hield mijn vrije hand op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem zuchten en hij pakt een beetje wc papier om het op te vouwen. Ik begin me net af te vragen of hij een rare tik heeft als hij naar de wasbak toe loopt en het stukje wc papier nat maakt onder de kraan. Hij draait zich om naar mij.
    "Hier met je elleboog." zegt hij dwingend en hij houd zijn hand op. Ik kijk er even twijfelend naar, ik wil zijn hulp wel aannemen maar het lijkt dan vast net alsof ik me overgeef. Dor zijn dwingende stem leg ik uiteindelijk mijn arm in zijn hand en ik zucht zacht.
    "Oké, vooruit." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zachtjes, nadat ze haar arm in mijn hand had gelegd. 'Oké, vooruit,' zei ze zachtjes. Een glimlachje sierde mijn gezicht en ik draaide haar arm voorzichtjes goed, zodat ik makkelijker bij haar elleboog kon. 'He he, ze wordt verstandig,' zei ik en depte zachtjes haar elleboog. Toen ik klaar was gooide ik het naar achteren. Ik pakte een gaasje en deed daar wat ontsmettingsmiddel op. Ik waarschuwde niet en depte ermee op haar wond. 'Oh, vergeten te zeggen. Het kan prikken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "He he, ze word verstandig." zegt hij. Ik grom zacht als protest en hou mezelf in als hij mijn elleboog dept. Ik bijt hard op mijn lip die een beetje begint te bloeden. Hij gooit het wc papiertje naar achter en pakt een gaasje en doet daar wat op, ik kan niet zien wat het is. Als hij ermee op mijn wond dept, slaak ik een gilletje van de pijn.
    "Oh, vergeten te zeggen. Het kan prikken." zegt hij.
    "Godver ja, dat merk ik!" piep ik terwijl ik mijn best moet doen om mijn arm niet terug te trekken en de tranen van de pijn binnen te houden. Stomme, prikkelige ogen!


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik sloeg mijn arm om haar heen terwijl ik met mijn andere hand nog verder ging met mijn pogingen om mijn bord leeg te eten. Waarschijnlijk zou het op elke andere plek vreemd gevonden worden om de eerste avond al mensen zo te zien zitten mar hier wist je wel dat iedereen zijn eigen verhaal had en dat zo'n knuffel daar ook het meeste mee te maken had en maar heel weinig met dat we allemaal zo aanhankelijk waren of omdat we zo makkelijk voor elkaar vielen. 'DAt zullen geen fijne herinneringen zijn,' zei ik terwijl ik nog een sliert spagetti naar binnen wist te werken.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Godver ja, dat merk ik!' piepte ze. Het liet mij eventjes lachen. Het gaasje gooide ik naar achteren, misschien dat ik de troep straks nog op ging ruimen. Ik pakte weer een gaasje. Deze hield ik schoon en legde hem op de wond. Ik pakte het verband en deed die om haar elleboog heen. Als laatste maakte ik hem vast met verband tape. 'Kijk eens aan,' zei ik en keek Beck vriendelijk aan. Ik was nog steeds verbaasd dat ze het allemaal toe liet. 'Wat was nou de reden dat jij jezelf hier had verstopt?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en gaat gewoon verder. Hij gooit het gaasje weg en pakt er nog eentje. Ik wil mijn elleboog bijna terug trekken maar als hij er niets op doet, beschouw ik het als veilig en bijna pijnloos. Gelukkig is dat ook zo. Hij pakt het verband en doet dat er om heen en maakt het vast met tape.
    "Kijk eens aan." zegt hij en kijk mij aan, veel te vriendelijk. Ik vraag me af waar ik dat aan verdient heb.
    "Wat was nou de reden dat jij jezelf hier had verstopt?" vraagt hij.
    "Ik verstopte me niehiet." zeg ik drammerig en trek onbewust een pruillipje die ik snel weer weg haal. Ik voel me net een klein kind.
    "Ik zat hier gewoon lekker."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik verstopte me niehiet,' zei ze op een drammerige toon. De glimlach verscheen weer op mijn gezien en eventjes lachte ik toen ze een pruillipje trok, die ze daarna snel weer weghaalde. 'Ik zat hier gewoon lekker.'
    Ik knikte. 'Ja, en ik zit vrijwillig in deze gevangenis,' zei ik sarcastisch en schudde lichtjes mijn hoofd. Ik stond op en keek weer eventjes naar Beck. 'Dan vertel je het niet, ga je mee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you