• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Wie is er vrij?]


    Your make-up is terrible

    [Ik wil zeggen; 'Ik!', maar dat kan niet..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tuurlijk wel, kom gewoon naar haar toe haha.]


    Your make-up is terrible

    [Ja, zo of zo.. Waar is ze dan?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Meer eten halen haha. Bij het eten staat ze dus.]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Het was misschien beetje onbeleefd, maar ik liep verder zonder op Sanne te wachten. Ik kon het eten gewoon ruiken! Eventjes vluchtig liet ik mijn tong over mijn lippen gaan. Ik liep naar binnen en keek eventjes de ruimte rond. Vrijwel gelijk liep ik door naar het eten, waar ik Beck ook weer tegen kwam. Ik keek haar eventjes aan, maar pakte toch maar een bord. Ik schepte wat eten op, zonder ook maar iets tegen Beck te zeggen.

    [Kijk ben ik nog lief voor je geweest ook!]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik werp een blik naast me als er iemand naast me is komen staan. Ik zie dat het Nathan is en als hij de lepel van de spagettisaus wil pakken, pak ik hem voor zijn neus en maak ik de bak met saus leeg zodat mijn hele bord vol ligt met de rode saus. Ik grijns triomfantelijk en vraag me af waar mijn rebelse bui vandaan komt. Ik ben nu wel op mijn toppunt gekomen geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    De lepel voor de saus werd voor mijn neus weg gehaald. Beck had hem gepakt en maakte de hele pan leeg. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan. Ik toverde een glimlachje te voorschijn en zette mijn bord weg. 'Heb je voor mij opgeschept? Wat aardig!' zei ik. Ik pakte haar bord uit haar handen en draaide mijzelf om, om vervolgens weg te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij met opgetrokken wenkbrauwen aan en ik blijf grijnzen. Maar als hij een glimlachje op zijn gezicht tovert en het bord wegzet, word ik verbaasd en mijn grijns vervaagt wat.
    "Heb je voor mij opgeschept? Wat aardig!" zegt hij en pakt mijn volle bord uit mijn handen en draait zichzelf om om weg te lopen. Nóg verbaasder ga ik achter hem aan en ga ik voor hem staan, terwijl ik de rand van het bord vastpak.
    "Nee dat deed ik niet! Meisjes gaan voor, remember." zeg ik kattig en begin aan het bord te trekken om het weer in handen te krijgen.

    [Hahah hij is geniaal Syll.]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kwam voor mij staan en pakte de rand van het bord was. Vragend keek ik haar aan. 'Nee dat deed ik niet! Meisjes gaan voor, remember,' zei ze op een kattig manier en begon aan het bord te trekken. Ik lachte zachtjes en hield het bord stevig vast. 'Had ik jou niet eerder vandaag horen zeggen dat je een kerel was?' vroeg ik met een lachje. 'Bovendien, denk jij dat het mij wat kan schelen dat meisjes voor gaan?'

    [Volgens mij zijn het gewoon kleuters aan het worden..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha eigenlijk wel.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Had ik jou niet eerder vandaag horen zeggen dat je een kerel was? Bovendien, denk jij dat het mij wat kan schelen dat meisjes voor gaan." zegt hij. Mijn mond vertrekt van woede en ik kijk hem kwaad aan.
    "Best, ik was vergeten hoe onbeschoft je eigenlijk bent." antwoord ik er op en laat het bord plotseling los met een duwtje zijn kant op. Ik stoot mijn half bloedende elleboog ondertussen en krimp in elkaar van de pijn.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Best, ik was vergeten hoe onbeschoft je eigenlijk bent,' zei ze en liet het bord los met een duwtje mijn kant op. Eventjes wist ik niet wat ze daarna deed, maar ze kromp in elkaar. Ik keek haar geschrokken aan. 'Zeg Beck, wat doe jij nou?' vroeg ik verbaasd aan haar. Terwijl ik op antwoord wachtte, pakte ik een vork en nam een hap van het eten. Blergh, veelte veel saus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zeg Beck, wat doe jij nou?" vraagt hij verbaasd nadat hij licht geschrokken gekeken heeft.. Hij neemt een hap van het bord en ik probeer mijn verwrongen gezicht boos te krijgen.
    "Ik geef jou het bord terug!" antwoord ik en ik vouw mijn hand om mijn elleboog heen.
    "Je mag het hebben, het is toch niet lekker zo."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik geef jou het bord terug!' antwoordde ze en vouwde haar hand om haar elleboog heen. 'Je mag het hebben, het is toch niet lekker zo.'
    Ik lachte zachtjes, waarom wist ik niet precies. 'Je moet ook niet zo veel saus erop doen,' zei ik schouderophalend. 'Maar daar had ik het niet over, wat is er met je elleboog? Zeg niet dat het niets is, want dat geloof ik niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade Skyler White
    'Vandalisme. het gebruiken van drugs. Poging tot moord. Dreigen. Mishandelen. En dat soort shit.' Zeg ik schouder ophalend. 'Maar ze moeten mij eigelijk niet vasthouden, maar de aanstichter mijn broer en vader die me mishandelde en verkrachte toen ik klein was.' Zeg ik grommend. Niet bos bedoelt tegen hem ofzo, maar tegen mijn rot vader die nog vrolijk vrij rondliep mijn kleine zusje van 13 te verkrachten of mijn broer die nu zeker weten een meisje in een steegje duwt en haar van haar maagd zijn ontneemt.


    I'm finally back, Finally after a Year break