• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Je moet ook niet zoveel saus erop doen." zegt hij schouderophalend en ik frons een beetje kwaad.
    "Maar daar had ik het niet over, wat is er met je elleboog? Zeg niet dat het niets is, want dat geloof ik niet." Ik haal mijn hand van mijn elleboog af en duw hem haast in zijn gezicht, waardoor de bebloede schram duidelijk word.
    "Dat is er mis." zeg ik tegen hem terwijl ik hem weer terugtrek.
    "Het is niet niets maar ook niet belangrijk."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik schrok lichtelijk van haar elleboog, niet om wat er op zat, maar omdat hij zo dichtbij was ineens. 'Dat is er mis,' zei ze terwijl ze haar elleboog weer terug trok. 'het is niet niets maar ook niet belangrijk,' zei ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Daarom kromp je ineen?' vroeg ik terwijl ik een wenkbrauw omhoog trok. Ik hield mijn bord boven de andere die nog sausloos was en deed daar wat saus op wat teveel lag op mijn bord. 'Als ik jou was zou ik er maar verband doen of zo,' zei ik. Ik keek haar nog eventjes aan voordat ik naar een tafel liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Daarom kromp je ineen?" vraagt hij en hij trekt een wenkbrauw op, waarna hij zijn bord boven een andere houd en zijn saus erop gooit.
    "Als ik jou was zou ik er maar verband doen of zo." zegt hij en hij loopt naar een tafel.
    "Ik stootte hem per ongeluk." antwoord ik op zijn eerste vraag terwijl hij wegloopt en ik blijf een beetje besluitloos staan terwijl ik naar hem kijk.
    "Het is niet zo erg dat hij verband nodig heeft hoor." zeg ik nog.


    Your make-up is terrible

    Ayden Jayson Bright
    Ik luister naar wat ze misdaan heeft. Het. Klonk als mij. Het was mij alleen dan in een vrouwelijk lichaam. Wat geestig. We hadden hetzelfde meegemAakt, maar misschien met andere redenen of iets achter. 'Dus jij word door de popo ook Een Pyromaantje genoemt?' Vraag ik grijnzend. Weer nam ik een hap en ik zag dat ondertussen idereen al aan het eten was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Deleon

    'Het is niet zo erg dat hij verband nodig heeft hoor,' hoorde ik haar achter mij zeggen. Ik stopte eventjes en keek eventjes naar Beck. 'Als het maar een stootje was en het was niet belangrijk, dan hoefde jij niet in elkaar te krimpen en doe die verband nou maar wel, tenzij je wilt dat het gaat ontsteken,' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik schoof een stoel naar achteren en ging daar op zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij stopt en naar mij kijkt, kijk ik hem verbaast terug aan.
    "Als het maar een stootje was en het was niet belangrijk, dan hoefde jij niet in elkaar te krimpen en doe die verband nou maar wel, tenzij je wilt dat het gaat ontsteken." Hij haalt zijn schouders op en gaat ergens zitten.
    "Yeah, since when do yóu care?" vraag ik met een scherpe stem en doe een stap vooruit terwijl ik me bedenk dat ik niet weet waar ik heen moet gaan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Yeah, since when do yóu care?' vroeg ze met een scherpe stem. Ik nam een hap van het eten en haalde mijn schouders op. 'Sinds ik niet altijd onbeschoft ben zoals sommige,' was het enige wat ik zei. Ik keek eventjes achterom naar Beck. 'Nou staar daar niet zo! Verbind je arm en ga daarna eten. Daar staat nog een bord vol.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Sinds ik niet altijd onbeschoft ben zoals sommige." is zijn antwoord ik en ik weet ook wel dat het op mij slaat maar op het moment weet ik even niets te zeggen. Al mijn kattigheid is er waarschijnlijk voor wel eventjes uit.
    "Nou sta daar niet zo! Verbind je arm en ga daarna eten. Daar staat nog een bord vol." Ik plaats daarvan loop ik naar de plek tegenover hem en ga ik zitten terwijl ik hem blijf aanstaren en zonder bord. Lekker tegendraads, woorden heb ik al niet meer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik was al niet verbaasd wanneer Beck niet naar mij luisterde. Ik had niet anders verwacht van haar, waarom zou ze ook luisteren? Ik zuchtte en schoof mijn bord naar haar toe. 'Wil je soms dat het gaat ontsteken?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw aan haar. Ik haalde mijn schouders op, stond op om de andere bord te pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schuift zijn bord naar mij toe waardoor ik er fronsend naar kijk. Ik verwacht een uitleg maar die komt niet.
    "Wil je soms dat het gaat ontsteken?" vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen en haalt zijn schouders op waarna hij opstaat.
    "Natuurlijk, ik wil níets liever." zeg ik sarcastisch. Mijn maag rommelt en uiteindelijk pak ik de vork en stop ik een veel te grote hap in mijn mond terwijl ik hem met mijn ogen blijf volgen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk, ik wil níets liever,' hoorde ik haar achter mij sarcastisch zeggen. Ik pakte de volle bord en liep ermee terug. Ik nam weer plaats tegen over haar en nam gelijk een hap. 'Zal ik de kans op ontsteking dan wat vergroten?' vroeg ik. Zonder op antwoord te wachten deed ik wat saus op mijn hand, pakte haar elleboog en wreef het saus over haar wond heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga slapen. D:]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt een vol bord en loopt ermee terug om tegenover mij te komen zitten en een hap te nemen.
    "Zal ik de kans op ontsteking dan wat vergroten?" vraagt hij. Ik kijk hem verbaasd aan maar veel tijd om iets terug te zeggen krijg ik niet. Hij doet saus op zijn hand, pakt mijn elleboog en wrijft de saus over mijn wond heen, waarna ik mijn arm uit zijn greep trek.
    "Auw, godverdomme!" piep ik en de tranen springen in mijn ogen. Ik schuif mijn stoel naar achter en sta op.
    "Waar heb jij last van?" vraag ik, mijn stem vervormt door de pijn.


    Your make-up is terrible

    [Haha slaap lekker ;P Morgen wil ik een verhaallijn van je horen!]

    Nathan Deleon

    'Auw, godverdomme!' piepte ze nadat ze haar arm uit mijn hand trok. Ik zag de tranen in haar ogen springen. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht toen ze haar stoel naar achteren schoof en op stond. 'Waar heb jij last van?' vroeg ze. Haar stem klonk anders. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik dacht, ik help je een handje. Het was toch niet belangrijk?' vroeg ik. Ik stond op en keek haar indringend aan. 'Maar blijkbaar denk jij dat je alles alleen kan en geen hulp nodig heb. Sorry hoor Beck, maar dan heb je mooi mis! Iedereen heeft wel eens hulp nodig met dingen, zelfs jij.' Ik pakte het bord met eten en liep ermee de ruimte uit. Kon mij niets schelen of dat nou mocht of niet, maar ik bleef hier niet zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omg ik heb nog nieets. D: Still thinking.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik dacht, ik help je een handje. Het was toch niet belangrijk?" vraagt hij en hij kijkt me indringend aan nadat hij zijn schouder opgehaald heeft.
    "Maar blijkbaar denk jij dat je alles alleen kan en geen hulp nodig heb. Sorry hoor Beck, maar dan heb je mooi mis! Iedereen heeft wel eens hulp nodig met dingen, zelfs jij." Hij pakt zijn bord met eten en loop ermee weg. Ik volg hem al grommend.
    "Maar ik heb niet jou hulp nodig, zeker niet sinds jij het alleen maar erger maakt." roep ik tegen hem. Mijn lichaam trilt ondertusen van woede en de saus in mijn wond steekt ontzettend. Woedend geef ik hem een duw als ik langsloop en schiet ik de wc's in om mijn elleboog onder de kraan te kunnen houden en de saus eraf te spoelen. Ik bijt mijn kiezen op elkaar van de pijn en de tranen lopen ondertussen over mijn wangen.


    Your make-up is terrible

    HurtedHeart schreef:
    Ayden Jayson Bright
    Ik luister naar wat ze misdaan heeft. Het. Klonk als mij. Het was mij alleen dan in een vrouwelijk lichaam. Wat geestig. We hadden hetzelfde meegemAakt, maar misschien met andere redenen of iets achter. 'Dus jij word door de popo ook Een Pyromaantje genoemt?' Vraag ik grijnzend. Weer nam ik een hap en ik zag dat ondertussen idereen al aan het eten was.


    Ignis Sualume Pendel

    Ik lachte. ,,onder andere, maar ik heb vele bijnamen bij die lui.”
    Mijn nieuwsgierigheid richting de jongen begon te groeien, hij leek echt te begrijpen wat ik allemaal meegemaakt heb.
    Ik schoof nog een hap spaghetti naar binnen. ,,heb jij je spul nog of hebben ze het allemaal afgepakt?” vroeg ik nadat ik mijn eten had doorgeslikt.


    Credendo Vides