• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [ha, straks is die broer de gast die Jasper heeft geslagen, hij flipte namelijk toen hij iemand hoorde praten in een kroeg hoe hij Jaspers beste vriendinnetje had verkracht.'
    Jasper de Ridder
    Ik boorde mijn nagels in mij hand. Alles wat er gebeurd is met de mensen hier komt uiteindelijk uit bij de ouders die het kind verkeerd behandelde of nooit hulp bood met zijn probleem maar de persoon verstootte. 'Wat een rotvader en broer heb je dan,' zei ik. 'Dat je zoiets met je kind en zusje kan doen. Dat je het uberhaupt kan zonder je schuldig te voelen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Denk dan harder!!!]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde Beck mij achtervolgen. Ik zuchtte. 'Maar ik heb niet jou hulp nodig, zeker niet sinds jij het alleen maar erger maakt,' riep ze. Ze gaf mij een duw wanneer ze langs me liep en ze schoot de wc in. Ik haalde mijn schouders op en twijfelde eventjes of ik moest gaan kijken of niet. Ik bleef buiten staan op de gaf en leunde tegen de muur. 'Je wou toch zo graag een ontsteking?' vroeg ik terwijl ik een hap nam van het eten. 'Verband nodig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayden Jayson Bright
    'heb jij je spul nog of hebben ze het allemaal afgepakt?' Vroeg ze nadat ze haar eten had doorgeslikt. Nu grijns ik. 'Ja. Ze wouden eerst mijn lucifers en aanstekers afpakken, maar toen ik zei dat ik rookte keken ze mijn sigaren door voor wiet en mocht ik ze houden. Ik rook ook wel soms, maar het is altijd een handige list om zulke dingen te mogen houden aangezien het niet verboden is.' Zeg ik grijnzend. 'En ik heb een aantal grafitti spuitbussen verstopt in mijn koffer. Kan ik het hier wat oppimpen het is zo saai.' Zeg ik nonchalant, maar met een grijns op mijn lippen.

    Jade Skyler White
    'Wat een rotvader en broer heb je dan, Dat je zoiets met je kind en zusje kan doen. Dat je het uberhaupt kan zonder je schuldig te voelen.' Zei hij. Zijn nagels boorde in zijn hand. Ik haal mijn schouders op. 'de eerste keer was echt het ergste. Ik was 10, maar daarna boeide het me niet meer. Ik werd meestal vastgebonden met een bal in mijn mond werd verkracht en dan lieten ze me er bloedend liggen.' Zeg ik terwijl ik over mijn handen wrijf. De striemen zaten er nog steeds. 'Ik leerde ermee leven en daarvoor in de plaats mocht ik wel naar school. Ik had rechten gestudeerd.' Zeg ik nonchalant. Het boeide me niet, maar daardoor had ik er wel voor kunnen zorgen dat ik hier in kwam en niet in de bajes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Trying! Maar ik ben ook nog bezig aan andere dingen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Je wou toch zo graag een ontsteking? Verband nodig?" hoor ik hem zeggen van buiten de wc, waarschijnlijk met eten in zijn mond.
    "Nee, dat zei ik helemaal niet." antwoord ik, dit keer niet schreeuwend en mijn stem vervormt door de pijn die de saus en het water veroorzaakt. Ik begin woester over mijn elleboog te schrobben om alles eruit te krijgen. Zelfingenomen zak.
    "Ik heb gewoon geen verband nodig, zo erg is het helemaal niet."


    Your make-up is terrible

    [Mag niet]

    Nathan Deleon

    'Nee, dat zei ik helemaal niet,' zei ze. Ik had verwacht dat ze ging schreeuwen, maar ik was verbaasd erover dat ze dat niet deed. 'Ik heb gewoon geen verband nodig, zo erg is het helemaal niet,' zei ze daarna. Ik zuchtte weer. 'Volgens mij dacht de saus daar anders over,' zei ik en nam weer paar happen van het eten. 'En jouw reactie erop ook.' Ik schoof het bord de wc ruimte in. Al was hij ngo maar half vol. Ik liep weer terug naar de eetzaal, ik pakte haar bord wel weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wehel, ik moet mijn bed maken.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Volgens mij dacht de saus daar anders over. En jouw reactie erop ook." Ik zie hoe het halfvolle bord de wc in geschoven word en kijk er even verbaasd naar.
    "Dat is niet waar." zeg ik koppig en laat het bord waar het is. Ondertussen pak ik een doekje en probeer ik mijn arm weer droog te maken, maar door mijn ruwe werk van net doet het nog meer pijn en bloed het weer.


    Your make-up is terrible

    [!! Gebruik pleisters]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar nog wat zeggen, maar ik verstopt het half. 'Doe die verband nou maar!' riep ik en opende de deuren. Ik liep terug naar mijn plek en ging daar weer zitten. Ik pakte het bord die tegen over me stond en begon ervan te eten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Neehee.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Doe die verband nou maar!" roept hij met een weg stervende stem. Ik zucht en laat mijn elleboog voor wat het is. Nee, ik wil geen verband. Ik wil hier niet op de eerste dag met verband rondlopen, ik ben geen zwakke idioot! Ik ruk een deurtje van de wc open en doe de deksel ervan naar beneden zodat ik er op kan zitten en trek mijn knieën op. Godver, ik mis mijn vrienden en de mensen die mij snappen. Hier is alles zo vreemd en raar. Ik verberg mijn gezicht in mijn armen in probeer te doen als of ik ergens anders ben, ergens waar ik het gewend ben en amper geheimen hoef te houden. De slechte herinneringen uit die tijd verban ik uit mijn hoofd en denk alleen aan de goede dingen die er zijn gebeurd.


    Your make-up is terrible

    [Waarom niet? D: Van die leuke gekleurde pleisters ;D]




    [Trouwens, wie wilt Nathan gezelschap houden tijdens het eten?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Een rechtenstudie en Music Ends zijn een vreemde combinatie,' zei ik glimlachend. Ik keek naar het meisje, ik had het idee dat ik haar wel eens eerder gezien had en haar verhaal deed me aan iemand denken. 'Heet jij White?' vroeg ik voor alle zekerheid. 'Een van de jongens die betrokken was bij die vechtpartij en mij van het "slachtoffer" af probeerde te halen heet zou en jij doet me aa hem denken.'


    Remember to be ridiculous.

    Ignis Sualume Pendel

    Ik grijnsde om zijn woorden. ,,Hoewel ik zelf niet rook verstop ik mijn spullen altijd op plekken waar ze niet aan denken.” Ik haalde mijn schouders op. ,,de meeste agenten zijn niet zo snugger om ook onder de bodem van een koffer te kijken.” Ik grijnsde. ,,zo heb ik mijn spullen ook nog, grotendeels dan wel, maar wat ik nodig heb, heb ik.”
    Dat van dat griffitti spuiten stond me ook wel aan, toen ik voor een kleine tijd met een klein groepje samenwerkte deden we het geregeld, niet zo zeer om te dwarsbomen maar gewoon voor de lol. ,,kan je me eens iets laten zien wat je allemaal kan met die spuitbussen van je?”


    Credendo Vides

    [Ik laat Rikki in de plee voor iemand die haar wilt vinden.]


    Your make-up is terrible

    [Stiekem bump ik het topic omhoog omdat de wc kinda lonely is.]


    Your make-up is terrible

    Jade Skyler white
    'Heet jij White?' vroeg hij opeens. Hoe wist hij dat! 'Een van de jongens die betrokken was bij die vechtpartij en mij van het "slachtoffer" af probeerde te halen heet zou en jij doet me aan hem denken.' ik begin te lachen. 'Samuel en helpen?! Nee joh. Dat doet hij niet. Hij verkracht of slaat mensen in elkaar. Helpen doet hij niet. Hij is een egoistische klootzak, maar ja. Ik ben Jade Skyler White. Zusje van Samuel Bright en zus van Silvia Elisa White.' Zeg ik hoofdschuddend. Samuel hielp nooit. Dat was iets voor silvia. Nu kwam het me tot me door. 'Ben je soms bevriend met hem?' Vraag ik en mijn ogen trekken zich tot spleetjes en ik schuif bijna onzichtbaar bij hem vandaan. Ikcwou niets meer te maken hebben met mijn broer. Nu niet en nooit niet. Ik was bang dat ook. Het litteken bij mijn hals was ook door hem veroorzaakt.

    Ayden Jayson Bright
    Ik kijk even snel om me heen en zie geen camera's of toezichthouders dus pak mijn mobiel. Ik ontgrendel hem enscrol langs mijn foto's als ik ze vind laat ik ze 1 voor 1 zie. 'Deze zijn van mij.' zeg ik terwijl ik mijn mobiel onder de tafel aan haar geef. 1 2 3 4 meer had ik er niet op staan. 'Dat kan ik wel, maar ik kan nog veel meer.' Zeg ik schouder ophalend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasper de Ridder
    'Niet bepaald,' zei ik. 'Hij was een vriend van mijn "slachtoffer" en als ik de kans had gehad had ik hem ook in elkaar geramd. Die twee hebben mijn beste vriendinnetje verkracht en zaten daar over te lachen. Ik heb haar nog nooit zo overstuur gezien als toen ze bij mij aanklopte vlak nadat ze verkracht was dus toen ze daar over aan het lachen waren verscheen er een rode waar voor mijn ogen. Ik kon ze er niet mee weg laten komen.'
    Het enige dat ik hier echt mis terwijl ik hier zat. Helene. Het meisje waarvan iedereen al vanaf onze kleutertijd dacht zij ooit mijn vriendin zou worden maar we zijn altijd gewoon heel goede vrienden gebleven ookal hadden we allebei andere relaties en waren we nooit samen geweest. Helene.


    Remember to be ridiculous.