• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Had Mysha nog gereageerd?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rikki Madeleine Beck

    Het is etenstijd maar mijn elleboog begint een beetje te bloeden door de val van net. Kwaad druk ik mijn hand er op terwijl ik snel langs Nathan en Sanne been, richting de keuken. Ik gooi de deur open en negeer de mensen daar. Dan loop ik naar de wasbak en was ik mijn handen en mijn elleboog. Om mijn been maak ik me niet zoveel zorgen. Zodra ik alles met bloed bevlekt achterlaat ga ik aan een lege tafel zitten om te eten.

    [Iemand zin om met Rikki te praten?]


    Your make-up is terrible

    {Ik heb Daniël nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    Ik stop het koekje in mijn mond en kauw langzaam. Ik kijk bedenkelijk voor me uit. Ik had nog geen antwoord.... Ik kijk hem onderzoekend aan. Hij vond het vast een hel, net Zoals ik dat vond. 'Ik heb drie tot vier jaar vast gezeten. In Zuid- Amerika. Eigenlijk had ik nog langer gemoeten, maar door een of andere reden mocht ik eerder gaan...' Ik haal mijn schouders op. 'Toe kwam ik in Nederland terecht, omdat ik eigenlijk Nederlands ben.' Ik glimlach en ril als ik aan de gevangenis terug denk. Daar was het pas erg. De criminelen vermoorde elkaar... Ik bijt op mijn lip en pak nog een koekje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oh, is goed!]


    Your make-up is terrible

    {Hij staat ergens buiten te roken vorgensmij ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oh, ze is net naar binnen gegaan vanwege het eten. :x]


    Your make-up is terrible

    {Ik laat hem wel naar binnen gaan dan}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan Deleon

    'Wat is er dan legaal dat jij leuk vindt?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik zuchtte. 'Jij wil ook echt alles weten hea?' vroeg ik aan haar en schudde lichtjes mijn hoofd. Ik hoorde voetstappen, even keek achterom en kon net een glimp opvangen van Beck die gelijk doorliep. Eventjes trok een wenkbrauw omhoog. 'Trouwens hoe laat is het?' vroeg ik aan haar. Ik schudde weer met mijn hoofd en keek vervolgens op mijn horloge om de tijd te zien. 'Hmm etenstijd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik hou van alle soorten padta of wat er ook in italie voorkomt,' zei ze.
    'Join the club,' zei ik glimlachend terwijl ik een lange sliert mijn mond in probeerde te proppen. 'Ik ook.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja eigenlijk wel,' antwoordde ik. 'Zeg het maar als ik te ver ga.'
    'Trouwens hoelaat is het?'
    'Jij bent hier degene met het horloge.'
    Hij keek op zijn horloge. 'Hmm, etenstijd.'
    'Yes!' Riep ik opgelucht. 'Kom op naar de keuken.'
    Ik pakte zijn pols vast en sleurde hem mee wat verbazend makkelijk ging.
    [best vreemd om over avondeten te praten als je net hebt ontbeten.]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik heb nog helemaal niet gegeten, telt dat ook?]

    Nathan Deleon

    'Yes! Kom op naar de keuken,' zei ze. Ze pakte me beet bij de pols en sleurde mij mee naar de keuken. Zonder tegen te werken liep ik met haar mee. Ik had eigenlijk best wel trek. 'Je mag mijn pols trouwens wel los laten,' zei ik met een klein lachje.

    [Ehm... Ben beetje inspiratieloos]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek naar mijn hand en zag dat ik zijn pols inderdaad vast had, ik liet snel los. 'Oeps, had ik niet door,' zei ik. 'Maar wat zou er te eten zijn? Maakt me eigenlijk niets uit, ik heb gewoon honger!'
    [ja dat telt ook]


    Remember to be ridiculous.

    [Haha ik ga weer als een loner RPGen, ik word er nog goed in.]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik pak een bord spagetti en doe er flink wat ketchup op waarna ik als een bezetene begin te eten, nog altijd alleen aan een tafeltje. Gelukkig kan ik nog redelijk normaal spagetti eten waardoor niet alles tot aan het plafond onder de saus zit. Mijn elleboog bloed nog steeds lichtjes maar ik maak me er verder geen zorgen om.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:33 ]


    Your make-up is terrible

    Daniël

    Zelf pak ik ook een bord spagetti en gooi mijn bord dan aan een tafel tegenover een meisje (rikki) neer en ga zitten, 'Hoi' Zeg ik kort waarna ik mijn mijn vork eerst een beetje in de Spagetti porde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rikki Madeleine Beck

    Er gaat iemand tegenover me zitten, diegene gooit zijn bord op tafel en ik kijk even op.
    "Hoi." zegt diegene.
    "Hey," ze ik terug met volle mond en bekijk hem eventjes voordat ik mijn spagetti zo snel mogelijk naar binnen probeer te werken. Jezus, wat heb ik een honger zeg. Ik hoop dat ik zometeen nog een bord kan krijgen.


    Your make-up is terrible