• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Ik ga ook zo slapen, miss post ik morgenochtend nog wat en anders tot woensdag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    (...)
    M'n vriendin heeft in zijn kont geknepen bij Tros muziekfestival en toen zei die; "Strak kontje hè." Hahaha.

    Hahahaha geweldig gewoon :'D Wat een held. Maar ik denk dat hij alleen leuk is als hij er zelf ook zin in heeft. Volgensmij is hij echt een eikel als hij zijn dacht niet heeft. :W

    En welterusten Demi! <3 Sweet dreams, hun@


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    M'n vriendin heeft in zijn kont geknepen bij Tros muziekfestival en toen zei die; "Strak kontje hè." Hahaha.

    Mijn leraar Duits van de middelbare school had ooit ruzie met Gordon haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Mijn leraar Duits van de middelbare school had ooit ruzie met Gordon haha

    Hoezo dat dan? :'D


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Mijn leraar Duits van de middelbare school had ooit ruzie met Gordon haha

    Mijn ma had ruzie met dat mens van Kees&Co, ben der naam even kwijt, maar die moesten dus tijdens dezelfde tijd bevallen, lol, zelfde ziekenhuis etc en toen eiste dat wijf de kamer van m'n ma op en kreeg ze natuurlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bisous schreef:
    Ik ga ook zo slapen, miss post ik morgenochtend nog wat en anders tot woensdag


    slaaplekker babe (flower)


    ~


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hoezo dat dan? :'D

    Ja, weet het niet meer precies
    Maar het kwam er op neer dat Gordon zei: Weet je wel wie ik ben
    ofzoiets
    Wat er aan vooraf ging weet ik niet meer

    Aria schreef:
    (...)
    Mijn ma had ruzie met dat mens van Kees&Co, ben der naam even kwijt, maar die moesten dus tijdens dezelfde tijd bevallen, lol, zelfde ziekenhuis etc en toen eiste dat wijf de kamer van m'n ma op en kreeg ze natuurlijk.

    Simone Kleinsma ??
    Dat mens is geweldig haha, en ik ben dol op die serie
    kijk het altijd op youtube

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, weet het niet meer precies
    Maar het kwam er op neer dat Gordon zei: Weet je wel wie ik ben
    ofzoiets
    Wat er aan vooraf ging weet ik niet meer

    Hahaha ruzie maken met BN'ers, geweldig. :')

    @Amy: Hahaha omg, serieus? Wel heel erg dat ze haar dan voor laten gaan alleen omdat ze BN'er is.. was zij dat?:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha ruzie maken met BN'ers, geweldig. :')

    @Amy: Hahaha omg, serieus? Wel heel erg dat ze haar dan voor laten gaan alleen omdat ze BN'er is.. was zij dat?:


    Ja, hij was toen net bekend geloof ik

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha ruzie maken met BN'ers, geweldig. :')

    @Amy: Hahaha omg, serieus? Wel heel erg dat ze haar dan voor laten gaan alleen omdat ze BN'er is.. was zij dat?:


    Ja, dat mens was het, ze wilde geen kamer delen. M'n ma had toen zwangerschapsvergiftiging, dus kreeg een aparte kamer of zo. Nu ik dat weet, heb ik echt een hekel aan der.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja, dat mens was het, ze wilde geen kamer delen. M'n ma had toen zwangerschapsvergiftiging, dus kreeg een aparte kamer of zo. Nu ik dat weet, heb ik echt een hekel aan der.

    Tss, bitch dat het is. Arrogantie van mensen die menen dan belangrijker te zijn. Smerig gewoon.(joehoe)


    ars moriendi

    Pffff, hoe zal ik Charlie en Nando bij elkaar laten komen? Ik heb overal ideeën voor, heb zelfs het einde al bedacht, maar dit nog niet, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja, dat mens was het, ze wilde geen kamer delen. M'n ma had toen zwangerschapsvergiftiging, dus kreeg een aparte kamer of zo. Nu ik dat weet, heb ik echt een hekel aan der.

    Begrijpelijk, maar die artsen zijn dan ook dom bezig, want ze hadden dat niet hoeven doen, ze hadden haar ook gewoon kunnen laten kletsen (: