• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Bij één :') Die Joey woont bij ons in Z'meer. Hij heeft de tuin van de buren gedaan.

    Haha ohja, want hij "deed tuinen" ofzoiets. :'D


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Bij één :') Die Joey woont bij ons in Z'meer. Hij heeft de tuin van de buren gedaan.

    Oké, ik las eerst serieus 'Hij heeft het in de tuin van de buren gedaan'

    Aria schreef:
    (...)
    Dan kunnen we op elkaars schouder huilen en elkaar troosten, hahaha.


    Hahaha inderdaad ja :) we weten precies hoe we ons volen xD


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Ooooh en dan kom je in 'Hotter Than My Daughter' en kan je met trots zeggen; "MAAR DEZE LEGGING KOMT UIT UGANDA?!"


    Dit is echte luipaard! Wil je voelen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Oké, ik las eerst serieus 'Hij heeft het in de tuin van de buren gedaan'

    Had ook gekund, mijn typ-verleden kennende. :'x


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Oké, ik las eerst serieus 'Hij heeft het in de tuin van de buren gedaan'


    Zal me ook niets verbazen :')

    Maar echt trots kan ik er niet op zijn. Nu zijn alle halve Hagenesen opeens sletjes etc. Leuk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dit is echte luipaard! Wil je voelen?

    Precies en Gordon dan helemaal jaloers, omg. "En deze sjaal is van echt Ugandees slangenleer! Zelf in gevecht ermee geweest!"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maareh, girls. Ik ga slapen. Weltrusten en morgen lukt het nog wel om jullie een aantal uur of dood te spammen met foto's of met mijn zenuwen :') Haha. Good Night.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Precies en Gordon dan helemaal jaloers, omg. "En deze sjaal is van echt Ugandees slangenleer! Zelf in gevecht ermee geweest!"


    Geen Sjaal hè. Een tas, riem en laarzen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dit is echte luipaard! Wil je voelen?

    En dan Gordon:
    "Ohh schat, wat errug!"


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Maareh, girls. Ik ga slapen. Weltrusten en morgen lukt het nog wel om jullie een aantal uur of dood te spammen met foto's of met mijn zenuwen :') Haha. Good Night.


    slaaplekker lieve schat (flower)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    En dan Gordon:
    "Ohh schat, wat errug!"


    Gordon is soms zo geniaal
    Maar Geer is leuker 'Ik heb er de kracht niet meer voor'

    Boutella schreef:
    Maareh, girls. Ik ga slapen. Weltrusten en morgen lukt het nog wel om jullie een aantal uur of dood te spammen met foto's of met mijn zenuwen :') Haha. Good Night.

    Lekker dromen met je vent! x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Maareh, girls. Ik ga slapen. Weltrusten en morgen lukt het nog wel om jullie een aantal uur of dood te spammen met foto's of met mijn zenuwen :') Haha. Good Night.

    Goodnight sweetie (K)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gordon is soms zo geniaal
    Maar Geer is leuker 'Ik heb er de kracht niet meer voor'

    M'n vriendin heeft in zijn kont geknepen bij Tros muziekfestival en toen zei die; "Strak kontje hè." Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.