• My Beautiful Football Ladies

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    ~




    ~

    Ships
    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Voor mij is dit Duits :')

    Voor mij is dit het meest boerentaaltje dat er is. :'D Echt, al die oude mensen hier praten niet anders!


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Voor mij is dit Duits :')

    Haha, als je Limburgs leest, dat is half Duits (:

    Aria schreef:
    (...)
    Ik kom niet uit Brabant hoor, hahaha, woon er net vier jaar. (: Eeeh, ik zit bij Bergen op Zoom, twintig kilometer daar vandaan. Hihi.

    Ohh waar kom je officieel vandaan dan? C:

    En dan woon je dus helemaal links in Brabant? Jammer, ik helemaal rechts. >.<


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Voor mij is dit het meest boerentaaltje dat er is. :'D Echt, al die oude mensen hier praten niet anders!


    Ach, wacht maar op het Haags. Kan het alleen niet schrijven. Ik doe het niet eens bewust maar maak van ABN gewoon lelijke woorden en hoe ouder ik word hoe vaker het gebeurd. Zo meteen ben ik zo'n ketting rokende vrouw, net drie katten, in een klein flatje bij het spui, met zijn panterprint legging zonder rokje. Lekker ordinair ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Haha, als je Limburgs leest, dat is half Duits (:


    Ik kan het wel lezen. No problemo. Verstaan is een tweede.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik kan het wel lezen. No problemo. Verstaan is een tweede.

    Dit verrukkelijke lêve
    Dit hertversjeurende bestoan
    Omdes'se bus geboare
    Mosse op unne daag weer goan
    (A)

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, wacht maar op het Haags. Kan het alleen niet schrijven. Ik doe het niet eens bewust maar maak van ABN gewoon lelijke woorden en hoe ouder ik word hoe vaker het gebeurd. Zo meteen ben ik zo'n ketting rokende vrouw, net drie katten, in een klein flatje bij het spui, met zijn panterprint legging zonder rokje. Lekker ordinair ^^

    Hahahaha zo'n stereotype Hagenees, haha x'D Woon je toevallig ook in de buurt van die monsters van Oh Oh Cherso? :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh waar kom je officieel vandaan dan? C:

    En dan woon je dus helemaal links in Brabant? Jammer, ik helemaal rechts. >.<

    Jap, vijf minuten van Zeeland. Eh, ik ben geboren in Bussum, ligt in het Gooi, ben opgegroeid in Huizen, ligt ook in het Gooi - lol. En heb een tijdje nog in Zweden gewoond, ook in een kutdorp en nu woon ik dus hier.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahahaha zo'n stereotype Hagenees, haha x'D Woon je toevallig ook in de buurt van die monsters van Oh Oh Cherso? :')

    Vreselijk programma :'D

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, wacht maar op het Haags. Kan het alleen niet schrijven. Ik doe het niet eens bewust maar maak van ABN gewoon lelijke woorden en hoe ouder ik word hoe vaker het gebeurd. Zo meteen ben ik zo'n ketting rokende vrouw, net drie katten, in een klein flatje bij het spui, met zijn panterprint legging zonder rokje. Lekker ordinair ^^

    Ooooh en dan kom je in 'Hotter Than My Daughter' en kan je met trots zeggen; "MAAR DEZE LEGGING KOMT UIT UGANDA?!"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Jap, vijf minuten van Zeeland. Eh, ik ben geboren in Bussum, ligt in het Gooi, ben opgegroeid in Huizen, ligt ook in het Gooi - lol. En heb een tijdje nog in Zweden gewoond, ook in een kutdorp en nu woon ik dus hier.

    Spreek je ook Zweeds ?? (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dit verrukkelijke lêve
    Dit hertversjeurende bestoan
    Omdes'se bus geboare
    Mosse op unne daag weer goan
    (A)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)


    Bazen (:

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahahaha zo'n stereotype Hagenees, haha x'D Woon je toevallig ook in de buurt van die monsters van Oh Oh Cherso? :')


    Hahaha. Bij één :') Die Joey woont bij ons in Z'meer. Hij heeft de tuin van de buren gedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Spreek je ook Zweeds ?? (:

    Ja, ik kan Zweeds, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.