• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    'Daarom hou ik van je,' glimlacht Cam. En ik glimlach naar hem terug. Toch niet verpest. 'Je staat achter me wat ik ook besluit.' Dan komt ons eten eraan. Hij knikt lachend naar de serveerster. En dan kijkt hij even naar mij.
    'Nou eet smakelijk Ally.' en ik glimlach naar hem. 'Jij ook Cammie.' en ik neem een hap van mijn pasta. 'Smaakt goed,' zeg ik keurend. Dan kijk ik naar Cam, ik moest het weten, 'Je had het over een vriendinnetje, net zoals vanmiddag. Hoe moet ze eruit zien? Wat voor goede eigenschappen? Je droom meisje?' en ik neem nog een hap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en knik. 'Wat mensen je aan kunnen doen. Niet te geloven,' zucht ik. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Jamie. Hij kijkt mij zo te zien ook af en toe aan. Dit ging echt de verkeerde kant op, maar het kon me niet schelen. Ik voelde me goed bij hem en zo had ik me een tijdje niet gevoeld. Misschien moest ik hem Alles maar vertellen over de afgelopen jaren. Nah, wat zou hij dan wel niet van me denken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik schudde lachend mijn hoofd "Ik weet niet om eerlijk te zijn, jou persoonlijkheid weetje wel iemand die lief is, en waar ik mee kan lachen en die mij aan het lachen maakt als ik me niet goed voel, eigelijk iemand die er gewoon voor me is" zeg ik en haal een hand door mijn haar "En uiterlijk, weet je.. ik weet het niet misschien blond haar ik vind dat goed staan bij meisjes maar ze moet slim zijn" zeg ik en neem nog een hapje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knikte instemmend en speel wat nerveus met mijn vingers en bijt af en toe op de binnekant van mijn wang... Nou dit is lekker awkward... Als ik heel eerlijk was had ik gewoon zin om haar te kussen en ik wist niet eens waarom Mijn gedachten dwalen af naar een hele verkeerde kant en ik moest mezelf er echt van tegenhouden.. Ik was haar leraar en wat we nu deden was al voorbij de leraar-leerling relatie of zo voelde het.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik luisterde naar wat Cam allemaal zei, en het begin klinkt goed. Mijn persoonlijkheid, die heb ik in iedergeval zelf al. Maar dan qua uiterlijk.. Ik had geen blond haar maar bruin haar. Dezelfde kleur ongeveer als Cam zelf. En ik vloekte in mijn gedachten. En ze moest slim zijn. Dat was ik dan weer wel. En dan realiseer ik me dat ik mezelf vergelijk met wie zijn droom meisje zou kunnen zijn. Shit, waar gingen mijn gedachtes heen?
    'En je bent haar nog niet tegen gekomen?' vraag ik aan hem, terwijl ik naar mijn eten kijk en er een hap van neem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk zwijgend voor me uit. Ik schrik me dood van gekrijs van een vogel. Ik kijk het beest geschrokken na. Dan kijk ik over mijn schouder om te kijken of er nog meer vogels zaten, maar er was niks te zien. Nog steeds was ik Erg geschrokken. Volgens mij vloog ik wel een meter de lucht in! Ik kijk Jamie lachend aan. 'Die zag ik niet aankomen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlachte naar haar en neem nog een hap van mijn eten en een slokje drinken... "Ja jou maar wij zijn gewoon beste vrienden" zeg ik lachend en kijk een beetje awkward weg en drink snel de rest van mijn wijn op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Opeens klinkt het schelle geluid van een vogel boven onze hoofden en ik kijk hem na net zoals Amy blijkbaar en ze ziet er best geschokken uit "Gaat het" vraag ik lachend 'Die zag ik niet aankomen.' zegt ze terwijl ze me glimlachend aankijkt en ik knik "Ja inderdaad" zeg ik en strek mijn benen even... En Jamie gozer je hebt het verpest


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cameron glimlacht naar mij, mijn favoriete glimlach van hem. Hij neemt nog een hap er en een slok drinken. Ik kijk hem aan en wacht nieuwsgierig op zijn antwoord.
    'Ja jou maar wij zijn gewoon beste vrienden.' en mijn hart slaat een slag over als hij het zegt. Ik begin te blozen. Was ik zijn droom meisje? Cam kijkt gelaten weg. En hij drinkt zijn wijn op. Dan mompel ik, om de stilte te verbreken en ik niets anders weet te zeggen.
    'Maar ik heb geen blond haar.' ik wist niet zo goed wat ik met de situatie moest doen.. Ik vind Cam ook leuk, en ik hou van hem, maar ben ik verliefd op hem? Ik wist het niet..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michel

    Ik lach en ga weer anders zitten. Met mijn rug leuk ik tegen de bankleuning en mijn benen vouw ik op. Nu moet ik Jamie wel de hele tijd aankijken, maar laat ik eerlijk zijn. Dat vind ik totaal niet erg. Ik Sla mijn ogen neer. Dit werd idioot, maar toch wilde ik zo graag bij hem zijn! Ik slik en kijk op. 'Deze banken zitten niet het lekkerste,' glimlach ik weer, terwijl ik met mijn hand over mijn rug ga. Ik leg mijn hoofd tegen de achterkant van de bank en sluit me ogen. Zo zat ik wel lekker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik haal mijn schouders op "Maarja uiteindelijk maakt haar kleur niet uit" zeg ik lachend "En bruin staat je prachtig" zeg ik en grinnik even "Maar ik vind dat je er altijd goed uitziet" zeg ik lachend en schuif mijn bord weg als het leeg is en leg mijn bestek netjes op het bord en stroop snel de mouwen op van mijn shirt en vouw mijn benen over elkaar zoals elke man doet inplaats van de vrouwlijke manier en bijt op mijn wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Nee inderdaad hij is zo stijf, mijn eigen bank ligt zo lekker" zeg ik zuchtend en ga staan en ga liggen in het gras "En daarom ga ik lekker in het zachte gras liggen" zeg ik grijzend en klop naast me "Serieus het ligt veel beter dan die bank" zeg ik weer en lach eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik moet telkens meer blozen, hij vindt dat bruin haar me prachtig staat en dat ik er altijd goed uit zie. Ik kijk gegeneerd naar beneden. Mijn wangen waren nu waarschijnlijk vuurrood. Ik heb het me weleens voorgesteld, Cameron en mij. Cameron en Alice. Alice en Cameron. Cam en Ally. Ally en Cam. Maar zo was het toch al geweest, altijd. Ik kijk naar Cam en om mezelf meer tijd te geven eet ik eerst mijn bord leeg. Cam is lief, grappig, spontaan, vrolijk, gevoelig, en mijn beste vriend. En hij zag er goed uit. Wat had ik te verliezen? Daarbij vind je hem altijd al leuk, zegt een stem in mijn hoofd. Je geeft er alleen nooit aan toe. Ik kijk Cam in de ogen en zeg:
    'Volgens mij ben je ook mijn droomjongen..' en ik kijk blozend weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik ga lachend languit op de bank liggen en hang met mijn hoofd boven de zijne. Mijn haar valt langs mijn gezicht en op mijn gezicht staat een glimlach. 'Dank je nu heb ik de bank voor mij alleen.' ik ga tevreden liggen. 'Als ik pijn aan me rug krijg waarschuw ik je, want dan laat ik me op de grond vallen om te kijken of het gras echt lekkerder ligt,' lach ik. 'Wel lekker zo'n bank voor me alleen.' Ik sluit mijn ogen en voel de zonnestralen op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik verslik me bijna "Is dat zo" vraag ik haar vragend en lach dan, ik schuif wat meer naar haar toe en leg mijn hand even op haar wang en aai haar zachtjes met mijn duim,, ik wist dus echt niet wat ik nu moest zeggen dus kijk ik haar alleen maar een beetje lachend aan.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk omhoog en zie haar gezicht vlak bij het mijne en lach even en schud met mijn hoofd "Weetje nu je de bank hebt gekozen inplaats van het gras vind ik niet meer dat je mag liggen op het gras" zeg ik grijzend en lach nog een keer voordat ik mijn ogen sluit en mijn armen er over heen leg zodat alleen mijn ogen bedekt waren tegen de zon


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.