• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayson
    Ze klonk nogal nerveus en ik glimlachte even in de hoop dat ze zich wat meer op haar gemak voelde. 'Mooie naam'zeg ik en bekijk haar even. Ik vraag me af welke dansstijl ze doet. 'Welke dansstijl doe je?'vraag ik dus maar gewoon.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lachte naar hem, hij ving me op en draaide een paar rondjes met me. 'Had mevrouw een knuffel nodig?' vraagt hij lachend. En hij drukt me iets dichter tegen zich aan. 'Wat ken je me toch goed,' lach ik. Hij laat me lis en hij kijkt om zich heen. 'En wat is er dan met je kont gebeurd?' lacht hij en hij gaat zitten terwijl hij me aan kijkt. Ik maak een dramatische gebaar,
    'Het was veeeeeerrschrikkelijk,' zeg ik theatraal. 'Ik liep door de gang en werd ineens opzij gebeukt door een drie koppige hond.' en ik doe mijn ogen dicht. 'Ik was nog nooit zo bang.' en dan open ik ze weer en glimlach, 'Nee oke, ik was in gedachten en botste toen tegen een meisje op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Deavon Calvin Turner
    ''Ja, prima.. Eh- dankjewel, zonder jou reflexen lag ik nu op de grond.'' Grinnikt het meisje. "graag gedaan" antwoord ik. Ik merk dat ze me ook bekijkt. "Deavon" zeg ik dan om een awkward stilte te voorkomen. "Ik ben nieuw hier, jij ook?" vraag ik. Het zou kunnen...maar het zou ook kunnen dat ze al een tijdje hier op school zit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Ik werd uit mijn gedachten gehaald door de jongen die zich voorstelde.
    ''Deavon.'' zei hij. ''Ik ben nieuw hier, jij ook?'' vroeg hij, en ik knikte. ''Chárline.'' glimlachte ik. ''En ik ben inderdaad nieuw hier.'' zuchtte ik. Ik zat hier echt met tegenzin. ''Welke stijl doe jij?'' vroeg ik hem geïnteresseerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ze begint met een heel dramatische gebaar 'Het was veeeeeerrschrikkelijk,' Ik liep door de gang en werd ineens opzij gebeukt door een drie koppige hond.' Ik begin te lachen als ik zie hoe ze haar ogen dicht doet 'Ik was nog nooit zo bang.' zegt ze weer en ik kan het niet laten om hard op te lachen maar dan zie ik haar glimlachen 'Nee oke, ik was in gedachten en botste toen tegen een meisje op.' zei ze toen. Ik ging weer staan en leg mijn arm om haar heen "Nouja in ieder geval heb je het overleeft" zeg ik "En ook nog zonder mijn hulp ik ben trots op je" zeg ik plagend en druk een kus op haar wang. Aangezien Alice vroeger heel verlegen was en werd ze nog wel eens geplaagd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik spring geschrokken op als hij van het bankje valt. Ik grinnik, maar verman me dan. Zonder dat ik mezelf tegen kan houden loop ik naar hem toe. 'Gaat het?' Ik lach als hij gewoon is blijven liggen. 'Ligt de grond lekker?' ik gijns, maar haal die snel van mijn gezicht. Straks heeft hij echt pijn...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Hij glimlacht even. Ik glimlach verlegen terug. 'Mooie naam' zegt hij. 'Welke dansstijl doe je?' vraagt hij. 'Hip hop' zeg ik zacht. 'Jij?' vervolg ik mezelf zacht. Ik gokte iets van Jazz of Modern. Hij zag er best gespierd uit dus dat kon wel. Hij had ook wel een nette houding. Niet zoals die van mij. Ik was een beetje hangerig. Maar ja dat hoorde ook bij mijn dansstijl. De bounce die moest erin. Ik glimlachte verlegen naar hem en hield nieuwsgierig mijn hoofd een beetje schuin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin Turner
    "Chárline, En ik ben inderdaad nieuw hier. Welke style doe jij?" vraagt Chárline. "Streetdance" antwoord ik. "Laat me raden jij doet.." ik doe alsof ik nadenk. "jij doet Ballet heb ik dat goed?" vraag ik. Ze ziet er echt uit als een ballet type. Of ik denk misschien in stereo types. Kan ook maar dat is gewoon wat in mijn gedachte popte.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jamie Alexander Cooper
    'Gaat het?' hoor ik een stem vragen en ik kijk even op en zie Amy en ik kuch even "Ja hoor" zeg ik lachend maar ik blijf nog maar even liggen 'Ligt de grond lekker?' vraagt ze dan en ik kijk weer op en zie snel een grijns van haar gezicht verdwijnen en besluit om een klein toneelstukje je doen "Nouja het moet maar ik heb echt super last van mijn arm en het doet zo'n pijn" zeg ik dramatische en trek een gepijnigd gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chárline
    Ik maakte een goedkeurend geluidje.
    ''Laat me raden wat jij doet..'' zei hij, overdreven nadenkelijk. Ik zuchtte. Hier komt 'ie.
    ''Jij doet Ballet, heb ik dat goed?'' vroeg hij, en ik sloeg mijn ogen neer om vervolgens te knikken. ''Is het zo duidelijk?'' mompelde ik, misschien met een beschaamde ondertoon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Hij gaat staan en slaat een arm om me heen. 'Nou ja, in iedergeval heb je het overleefd.' zegt hij. 'En ook nog zonder mijn hulp ik ben trots op je.' zegt hij plagend en hij deukt weer een kus op mijn wang. Het had me moeten opvallen dat het al de derde keer vandaag was, maar het viel me niet op. Vroeger waren mensen wat minder aardig tegen me en was ok nog al verlegen. En dan was Cam er altijd voor me. Ik sla mijn armen om hem heen en zeg:
    'Ik word al groot en sterk hoor, en mijn verlegen dagen zijn ook over.' en ok kijk op naar Cam, hij is namelijk langer dan ik. 'Alleen nog kijken hoe het met de heimwee gaat vannacht,' zeg ik zuchtend. Volgens mij als andere nu langs zouden lopen zouden ze denken; wat een leuk koppel. Dus ik liet mijn armen langs me zij vallen, de arm van Cam lag nog wel om me heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'O.' ik kijk hem even aan. 'Ik ben geen dokter dus eh...' Ik kijk om me heen maar er is niemand te zien. Moest ik hem nou gaan helpen? Ik ga naast hem zitten. Hoe moest je dit dan aanpakken? Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. De wind speelt een beetje met mijn haar. Ik kijk naar Jamie en wend snel mijn blik weer af. 'nou eh... Waar heb je pijn?' ik kijk hem weer aan. Dit keer kijk ik recht in zijn ogen. Dit ging niet de goede kant op.... Ik zucht. Geen idee wat ik hiermee aan moet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Deavon Calvin Turner
    "Is dat zo duidelijk?" mompelt Chárline. "Nou..." zeg ik. Hoe zeg ik dit aardig. "Je hebt een beetje het uiterlijk van zo een ballet danseres die je altijd in films enzo ziet. No offence" Zeg ik. "Daarom dacht ik het maar ik kan het net zo goed mis hebben, dit keer had ik het dus goed" zeg ik. "bewonder het wel maar ik kan nooit zo stijf dansen joh.Props voor degene die dat wel kunnen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jayson
    Ze vertelde dat ze hip hop deed en ik had het eigenlijk wel verwacht,ze kleede zich naar haar dansstijl,logisch natuurlijk iedereen doet dat.'Jazz'zei ik als antwoord op welke dansstijl ik deed.

    Cháline
    Ik grinnikte zachtjes. ''Dankjewel.. I guess.'' zei ik, en keek hem weer aan. ''Zo stijf is het niet, zonder lenigheid is het praktisch onmogelijk.'' lachte ik. ''Zullen we naar buiten ofzo? Het is lekker weer.'' vroeg ik uiteindelijk glimlachend.

    [Ik ga slapen, ben er morgenochtend weer xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''