• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik knik en zwijg. 'Meneer talentje dus,' glimlach ik. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en sluit mijn ogen. Was ik maar een talentje. Dan kost alles me veel minder energie. Dan moet ik wel hard werken, maar mijn vader zou eerder trots zijn. Ik kijk naar mijn armband en frummel er wat aan. Ik denk aan al die jaren afzien. Al die jaren pijn leiden door de klote leraren. Alleen omdat ik goed moest zijn! Ik druk mijn nagels in mijn pols om me te beheersen. En dan kwam die klootzak van een Luke ook nog eens die me alleen maar kon beledigen, kon vreemdgaan en gewoon mijn hart brak. Ik bijt op mijn lip en focus me op het water. Ik moest het vergeten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik begon even te lachen. 'Deed je nou serieus een poging netjes over te komen?"vraag ik lachend terwijl ik haar grijnzend aankijk.


    vier regels.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    vier regels.

    Al veranderd..

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach "Achja als je het zo wilt noemen" en ik kijk haar even aan, ik wrijf even over mijn nek heen en haal een hand door mijn haar "Maar wat wou je net nou zeggen" vroeg ik aan haar "Je begon met: we schelen maar 1 jaar, dus technisch gezien zouden we iets kunnen beginnen...." vraag ik, ik was nu wel heel nieuwschrierig geworden dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Brandon Jason Jefferson

    'Oké, een ontbijt op bed. Prima.' zegt ze serieus en ik kijk haar even wantrouwend aan. Alsof ze dat echt ooit zou doen. Alhoewel ik er totaal geen problemen mee zou hebben als ze me echt ontbijt op bed kwam brengen. Een kopje koffie en een lekker broodje konden nooit kwaad in de ochtend. Ze zou wel moeten uitkijken, want negen van de tien keer heb ik een ochtendhumeur en ben ik niet zo blij als mensen me wakker maken. 'Doe je toch niet.' zeg ik grijnzend en ik tik even plagend tegen haar neus. 'Alsof jij vroeg wakker zou worden om voor mij ontbijt te maken.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Julie Lia Adams

    'Deed je serieus nou een poging om netjes over te komen' vroeg hij grijnzend. 'Busted' zei ik grinnikend en hij ging op mijn manier staat. Ik moet zeggen het lukte hem aardig goed. 'Oké laten we gewoon ons zelf zijn' grinnikte ik en ik stak mijn hand uit. 'Leuk je te ontmoeten' zei ik glimlachend. Mmm hij was anders dan al die andere jongens. Hij pestte mij niet. Oké dit was een vooruitgang dit moest werken een nieuwe school nieuwe kansen. Ik miste mijn broer wel, maar ik zal hem vanavond wel bellen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Natalya Winter Crawford
    'Een danszaal lijkt me makkelijker,' zegt hij waarna hij een danszaal in loop. Hij zet een nummer op en begint te dansen. Ik glimlach goedkeurend. Hij kan erg goed dansen. Hij is zo'n persoon die er echt aanleg voor heeft, die er voor geboren is om te dansen. Niet iemand die moet leren om te dansen. Hij neemt een aanloopje, zet zijn voet tegen de muur een maakt een achterwaartse salto. Als hij netjes op de grond land klap ik even.
    'Je bent beter dan ik had verwacht,' zeg ik met een lichte glimlach. 'Veel beter, alleen denk ik wel dat je het maar beter bij hiphop kan laten. Ik zie jou nog niet zo snel in een balletpakje,' grinnik ik. 'Modern zou je misschien nog wel aankunnen'.

    [Ik ga slapen. @Saartje, ik ben vanaf morgen tot dinsdag/woensdag in Barcelona dus dan kan ik niks posten. Als je wilt mag je Wesley wel weg laten gaan maar je mag hem natuurlijk ook laten staan (: and, would someone be so sweet to give me a summary when I come back?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy Michels

    Verward kijk ik op. Had ik dat gezegd? Ik schud de andere gedachtes uit mijn hoofd en laAt dat voor wat het is. Ik kijk naadr Jamie. Hoe ging ik me hieruit redden? 'Ja, dat zou toch kunnen? Ik bedoel... 1 jaar verschil is niks.' het komt er hakkelig uit. Ik bijt weer op mijn lip. Had ik dat serieus gezegd? Ik kijk weer naar het water. Ik schaamde me echt enorm nu. Hoe heb ik dat kunnen zeggen? Hij kan elk meisje krijgen, dat Had ik al gemerkt in de supermarkt en dan kreeg ik gevoelens voor mijn dansleraar? Dat was gestoord. 'We zouden net zo goed bij elkaar in de klas kunnen hebben gezeten. Als je was blijven zitten.' zeg ik snel. Zo leek het minder erg, hoop ik


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel me pas echt onzichtbaar als de serveertrut terug komt en gewoon half met haar rug naar me toe staat. Dit was niet superhelden onzichtbaar, maar gewoon genegeerd worden. Ik voelde me gelijk rot. Terwijl zij leuk lachten naar elkaar. Cam bestelt een pasta voor me. En ik glimlach kort af naar hem. Maar volgens mij zag hij het niet omdat hij toch te druk bezig was met de serveertrut. Ik vroeg me af of dit wel echt Cam was. Eerst gaat hij vanmiddag ineens weg, nu sluit hij me doodleuk buiten. Het voelt weer even als vroeger toen ik gepest werd. Ik kijk weg van Cam maar zie hem nog wel knipogen naar serveertrut. Dit was niet mijn Cam, toch? Cam flirtte eigenlijk nooit zo openlijk en sloot me ook nooit buiten. Ik staarde wat naar rechts van me met een sombere blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ok ok rustig Amy ik heb echt niks verstaan van wat je net zei" zeg ik lachend maar met een verwarrende blik en leg even mijn hand op haar schouder maar haal hem snel weg toen ik hoorde dat ze bedoelde dat we bij elkaar ik de klas zouden kunnen zitten "Oh ja hha dat had gekunt" zeg ik snel en wend me weer wat van haar af.. Wat een afgang Jamie...


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ik begin wat harder te lachen als ze 'busted'zegt en pak daarna haar hand aan. 'Ook leuk jou te ontmoeten'zeg ik en glimlach even. Ik ging weer op mijn manier staat. Nee dat andere is niks voor mij. Ik keek even door de gang en er liep eigenlijk bijna niemand. Daarna keek ik weer naar Julie,ze was best aardig. Tot nu toe had ik nog niet echt met andere gepraat,dus ik was blij dat ik iniedergeval één aardig iemand gesproken had.

    Cameron Nikolai Parker
    Als de serveerster weer weg is kijk ik Alice aan die somber keek en ik legde mijn hand op die van haar "Heey Ally wat is er" vraag ik bezorgt en kijk haar vragend aan "Voel je je niet goed" vraag ik wat bezorgd en knijp zachtjes even in haar hand... Had ik wat verkeerd gedaan....


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en kijk hem aan. Ik wil mijn hoofd afwenden, maar mijn blik gaat alweer over zijn lichaam heen. Ik kijk weer weg en leun achter over. 'Trouwens...' ik denk na. Wat ik wilde zeggen sloeg ook nergens op. 'Nee laat maar,' zucht ik. Ik kijk hem weer eventjes kort aan en sla mijn ogen dan op naar de lucht. Hier en daar zie ik wat wolkjes, maar veel zijn het er niet. Vroeger deed ik altijd spelletjes als wat zie je erin. Nu neem ik de tijd niet eens om dat te bedenken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Hij begint harder te lachen en neemt mijn hand aan. Hij kijkt even de gang rond en ik kijk met hem mee. Niemand is op de gang. Ik pak mijn mobiel uit mijn kluis en doe hem dicht. 'Zullen we ergens heen gaan?' vraag ik verlegen aan hem en ik doe mijn vest los. Het dansen was best heftig voor zo'n eerste les. Ik zag dat mijn veter uit mijn schoen was geraakt en ik bukte en deed hem in mijn schoen.

    [Ik ga slapen Guys. Ik kan morgen niet komen want ben bij een vriendin in Deventer en ik kan alleen zaterdag nog want zondag ga ik shoppen en maandag ook $: dus ik kan maandag ergens weer dus ja...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voelde Cam's hand op de mijne en ik kijk naar hem op.
    'Heey Ally wat is er?' vraagt hij bezorgd. Hij kijkt me vragend aan, 'Vorl je je niet goed?' vraagt hij. En hij knijpt zachtjes even in mijn hand. Ik pak zijn hand beet en verstrengel even onze vingers. Ik tover een glimlach op mijn gezicht en zei:
    'Het gaat wel hoor,' en ik kijk even naar Cam. Ik ging niet de jaloerse beste vriendin uithangen, 'Ik ehh.. ik zie gewoon op tegen vanavond.' en ik realiseer me dat ik lieg tegen Cam. Althans, ik zie ook echt op tegen vanavond. Maar waarom ik somber keek had een andere reden. Ik besluit gewoon door te glimlachen. Hoewel het misschien niet echt lukt. En dan kijk ik maar naar onze handen die verstrengelt op tafel liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.