• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Ze trok me wat dichter tegen me aan en ik voelde een van haar handen door mijn haar gaan en de andere tegen mijn borstkast. En toen haalde ze haar lippen van de mijne af toen ik ook een kuchje hoorden en keek de serveerster even aan die de borden weg haalde "Oeps" zeg ik lachend en sta op "Ok ik ga dan maar even betalen" zeg ik grijnzend en loop naar de kassa waar ik het bonnetje bekijk en meteen betaal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'ja, dat weet ik,' fluister ik. Ik voel zijn lippen in mijn nek. Ik ga met mijn Hand door zijn haren. 'En wat was je van plan er aan te doen?' Ik kijk naar de lucht en voel nog steeds het heerlijke gevoel van de zoen. Ik bijt op mijn lip en kijk hem dan weer aan. 'Wat moeten we nu?' Ik kijk hem vragend aan en bijt nadenkend op mijn lip. 'En ik doe er alles voor dat je niet ontslagen wordt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik moet er om lachen, net goed voor je serveertrut. En ik zag hoe Cam naar de kassa ging om te betalen. Ik wacht buiten op hem, het was een heerlijke dag vandaag. En hij was nu net alleen maar heerlijker geworden. Ik vraag me af hoe we dit tegen de andere moeten vertellen. Cam is klaar met betalen en dan pak ik zijn hand en trek hem mee.
    'Let's go!' lach ik. Ik kijk even om me heen naar de rest van de wereld. Vanochtend zou het nog geleken hebben alsof Cameron en ik iets hadden. Nu is dat zo. Tenminste... Ik ga er van uit dat Cam dat ook zo ziet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even en ga rechtop zitten en wrijf met mijn handen door mijn haar en leun tegen het bankje aan "Ik heb echt geen idee maar we moeten zo voorzichtig zijn" zeg ik serieus "Het word heel gecompliceerd en moeilijk" zeg ik weer en zucht even. Een lange zucht ontsnapt uit mijn mond en ik kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Let's go' zegt ze lachend en trekt me mee terwijl ze mijn hand vastpakt, ik vlocht mijn vingers samen met die van haar en keek haar zo nu en dan even lachend aan terwijl we weer terug liepen naar school. "Nou dit was een interessante dag" zeg ik even "En hij is nog niet eens voorbij" lach ik en trek Alice tegen me aan en leg mijn arm om haar middel. Ik zucht even lachend en druk een kusje tegen haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michel

    'Ik weet het,' zucht ik. Ik blijf liggen en staar naar de wolken boven ons. 'Waarom is het nou verboden? Als ik je gewoon buiten deze school was tegen gekomen, waren er geen problemen geweest.' ik zucht en blijf naar de lucht boven me kijken. Een wanhopige zucht verlaat mijn mond. 'Jamie ik wil niet dat je me anders gaat behandelen in de les.' ik kijk hem langzaam aan en leg mijn handen op mijn buik. Ik bijt weer op mijn lip en lik daarna langs mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knikte even en dat begreep ik ook wel en natuurlijk ging ik haar niet anders behandelen. Maarja ik wist niet eens wat dit nu was en ik keek een beetje moeilijk naar mijn handen en zuchten nog een keer.. misschien was dit ook wel een vergissing maar toch voelde het goed. Ik keek haar even aan en lachte nog heel even voordat ik me over haar heen boog en ik haar even aankeek "Maar sinds het nu nog nu is en er niemand is kan ik je nog kussen" zeg ik lachend en druk mijn lippen weer tegen die van haar en lik met mijn tong over haar onderlip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij vlecht onze vingers samen en ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij af en toe lachend naar mij kijkt. 'Nou dit was een interessante dag,' zegt Cam, 'En hij is nog niet eens voorbij.' lacht Cam. Hi legt een arm om me middel en trekt me naar zich toe. Hij zucht lachend en drukt een kus op mijn lippen. 'Daar moet ik je gelijk in geven.' lach ik. En loop dan verder met Cam. We lopen de school binnen en ik trek Cam mee een gang in die helemaal is uitgestorven. 'Zoveel verschil is er niet,' lach ik. 'Alleen in dit.' en ik kus hem zacht op zijn lippen. Ik had hem meegetrokken naar deze gang omdat er niemand is die ons hIer kan storen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en open mijn mond. Ik sla mijn armen om hem heen en druk mezelf dichter tegen hem aan. Mijn tong laat ik met de zijne zijn gang gaan. Ineens werd ik bang. Wat als hij dacht dat het maar voor even was? Of er geen grotere bedoeling bij had of dat het totaal niet serieus was. Wat dan? Bleef ik dan weer gebroken over? Ik verslap mijn greep en voel me rot dat ik zo denk, maar het zit me echt dwars. Ik wil niet weer een gebroken hart.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Alice trekt me mee het gebouw in en naar een verlaten gang 'Zoveel verschil is er niet,' lacht ze 'Alleen in dit.' zegt ze en kust me weer zachtjes, ik lach heel even en druk haar wat tegen de muur aan en druk mijn lippen wat steviger op de hare en leg mijn armen rond haar middel en trek haar ook wat dichter tegen mij aan en ik ga zachtjes met mijn tong over haar onderlip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze slaat haar armen om me heen en kust me enthousiast terug en ik voel hoe zo haar mond opent en ik kus haar iets wilder en glijd met mijn hand over haar arm en voel opeens haar grip verslappen en stop de kus en kijk haar verward aan "Wat is er" vraag ik en kijk haar even aan terwijl ik weer rechtop ga zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij lachte even en drukte me een beetje tegen de muur aan terwijl hij zijn lippen steviger op die van mij drukte. En hij legt zijn armen om mijn middel en drukt me dichter tegen zich aan. En het voelt best goed. Dan voel ik zijn tong tegen mijn onderlip. En ik twijfelde, moest ik het wel doen? Maar ik wilde Cam ook niet weigeren.. Het ging allemaal wel snel. Maar wat maakte het ook uit.. Niets toch? Een beetje tong zoenen kan geen kwaad. Ik open mijn mond een stukje en ga een beetje plagerig langs zijn tong. Zolang hij maar niet verder gaat zoals strelen. Daar was ik nog niet klaar voor. Ik drukte me zo mogelijk nog dichter tegen Cam aan en plaats mijn handen in Cam zijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. Het liefst zoen ik hem gelijk weer, maar ik moet het weten. 'Wat betekent dit voor jouw?' de vraag was eruit voordat ik het doorhad. Ik kon mezelf wel tegen mijn hoofd slaan. Ik sla vlug mijn ogen neer en pluk wat gras uit de grond. Puur omdat ik hem niet durf aan te kijken. Waarom Moest ik het gelijk zo zeker weten? Ik wilde geen gebroken hart, maar moest ik daarvoor dit moment verpesten?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ze opende haar mond, gelukkig maar en ik ik voel hoe haar tong plagerig langs de mijne gaat en ik probeer mijn lach in te houden en het onschuldige kleine kusje was nu een tongzoen en ik haalde mijn lippen van de hare af na een tijdje en glimlacht even naar haar. En ik wrijf even over mijn voorhoofd en haal mijn handen dan door mijn haar en ik doe en stapje achteruit "Ik kan wachten" zeg ik zachtjes, ik voelde gewoon aan haar dat ze het erg snel vond gaan en ik lachte nog even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Na een tijdje, geen idee hoe lang, haalt Cam zijn lippen van de mijne. En hij glimlacht naar me, en ik glimlach terug. Hij wrijft even over zijn voorhoofd en haalt een hand door zijn haren. Hij doet een stap achter uit. 'Ik kan wachten,' zegt Cam zachtjes en hij lacht even. Ik lach naar hem, en zeg: 'Dankje, ik wil niet te snel gaan.' en ik kijk hem in zijn vertrouwde ogen aan. Ik heb Cam van een andere kant gezien, een intiemere kant. En het voelt goed. Ik druk nog een klein kusje op zijn wang en pak dan zijn hand en loop gewoon een willekeurige richting uit.

    [Ik ga slapen, adios amigo's ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.