• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hebben jullie nu echt weer serieus zo veel pagina's vol gepost? Geen wonder dat niemand het nog volgt en de tijd niet gelijk loopt, zo lastig is het toch niet om even op de rest te wachten
    >.<

    edit: En het is ook niet erg realistisch als mensen al na één dag verliefd op elkaar zijn]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 10:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Natalya Winter Crawford
    'Een danszaal lijkt me makkelijker,' zegt hij waarna hij een danszaal in loop. Hij zet een nummer op en begint te dansen. Ik glimlach goedkeurend. Hij kan erg goed dansen. Hij is zo'n persoon die er echt aanleg voor heeft, die er voor geboren is om te dansen. Niet iemand die moet leren om te dansen. Hij neemt een aanloopje, zet zijn voet tegen de muur een maakt een achterwaartse salto. Als hij netjes op de grond land klap ik even.
    'Je bent beter dan ik had verwacht,' zeg ik met een lichte glimlach. 'Veel beter, alleen denk ik wel dat je het maar beter bij hiphop kan laten. Ik zie jou nog niet zo snel in een balletpakje,' grinnik ik. 'Modern zou je misschien nog wel aankunnen'.

    [Ik ga slapen. @Saartje, ik ben vanaf morgen tot dinsdag/woensdag in Barcelona dus dan kan ik niks posten. Als je wilt mag je Wesley wel weg laten gaan maar je mag hem natuurlijk ook laten staan (: and, would someone be so sweet to give me a summary when I come back?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {het is gewoon 1 gesprek, dus de tijd is niet verder en daarom is er ook gezeik tussen die Jamie en Amy. Dus ze hebben nog niks en weten niet wat Ze van elkaar vinden}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Alsnog, dan hebben jullie wel met z'n drieën 5 pagina's vol gepost. Sorry hoor maar dat is echt heel irritant, want dan wordt het lastig om het nog te volgen ook al is het maar één gesprek. Die kus tussen Jamie en Amy blijft onrealistisch, kom op zeg, je gaat toch niet iemand kussen als je die nog maar één dag kent, sterker nog niet eens één dag. Maarja, jullie moeten zelf weten. Het zou me niks verbazen als door dat gespam van jullie mensen er mee stoppen omdat ze het niet meer volgen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {oke sorry. Vandaag posten we beidde toch heel weinig. ik zal er nu aadenken}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben het eens met Bisous, ik moet nu hele pagina's terug zoeken om de laatste reactie van Deavon te vinden :/ En ik hou mijn mond maa over dat verliefheid, kom op zeg..
    *Gaat verder zoeken*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jullie moeten het zelf weten maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben die me daar aan erger. Ik ben een paar dagen weg en als het op dit tempo doorgaat heeft zondag iedereen al een vriendje of vriendinnetje en wordt onmogelijk om nog in te springen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    Deavon Calvin Turner
    "Misschien" Antwoord ik. "maar het is een stuk minder soepel dan streetdance en met dingen is het best stijf. Gewoon niks voor mij" ik glimlach even. "Zullen we naar buiten ofzo? het is lekker weer?" vraagt Cháline met een glimlach. 'Ehm oke" zeg ik schouder ophalend. Ik loop naar de deur en houd die voor haar open.

    Chárline
    Ik grinnikte. ''Ik snap je, hoor.'' gaf ik toe, en schonk hem een dankbare glimlach toen hij de deur voor me openhield. ''Hoelang dans jij al?'' vroeg ik hem, terwijl ik mijn ogen even samenkneep tegen de felle zon. Er was bijna geen wolkje aan de lucht te bekennen, en enkel een zacht briesje wind wat mijn haren liet wapperen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {ja ik snap het. Maar als je schrijf heb je het minder snel door, maar zoals ik al zei ik zal er nu opletten. }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik kom ook even mijn schuld bekennen :Y) am sorry, maar zoals nu net gezegd wordt, als je gewoon even lekker bezig bent, gaat het snel, zonder dat je het doorhebt. Ik zit in andere rgs's waar er ook zo snel doorheen gegaan wordt, dus dan vergeet je dat het in andere rpg's anders is.

    Butttt, ik zeg het 1 keer nog, sorry. En ik zal er aan denken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Cheryl je hebt helemaal gelijk.]

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze klapt even, iets wat ik niet vaak hoor, aangezien mijn vrienden meestal joelen en schreeuwen in plaats van klappen. Maar ik waardeer het wel. "Je bent beter dan ik had verwacht," Zegt ze met een lichte glimlach, waarna er een bescheiden glimlach op mijn gezicht verschijnt. "Veel beter, alleen denk ik wel dat je het maar beter bij hiphop kan laten. Ik zie jou nog niet zo snel in een balletpakje," grinnikt ze dan en zelf kan ik het ook niet laten om een grinnik te forceren. "Modern zou je misschien nog wel aankunnen". "Misschien, het is altijd het proberen waard. Behalve dan dat balletpakje. Dat spreekt me nou niet echt aan.." Mijn bescheiden glimlach is overgegaan naar een spontane glimlach die ik meestal op mijn gezicht heb staan. "Ga jij ook nog wat laten zien of niet?" Ik loop terug naar de stereo en haal mijn Iphone er vanaf, aangezien ik denk dat ik niet de juiste muziek voor haar dansstijl heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bisous schreef:
    [Jullie moeten het zelf weten maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben die me daar aan erger. Ik ben een paar dagen weg en als het op dit tempo doorgaat heeft zondag iedereen al een vriendje of vriendinnetje en wordt onmogelijk om nog in te springen]


    [Oké, ik wilde iets zeggen, maar dat laat ik achterwege.
    Dit gebeurt dus ook bij de meeste roleplay's en ik heb er een schijt hekel aan. Dus dat tempo mag wel wat minder.
    Btw, ik zal ff reageren.]

    [Waar kan ik heen met mijn personage's? Ik heb geen zin om mensen te storen. ;x]

    *ja ik zal er ook opletten :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Blanche schreef:
    (...)

    [Oké, ik wilde iets zeggen, maar dat laat ik achterwege.
    Dit gebeurt dus ook bij de meeste roleplay's en ik heb er een schijt hekel aan. Dus dat tempo mag wel wat minder.
    Btw, ik zal ff reageren.]


    [Ik denk dat meerder rpg'ers hier er een schijt hekel aan hebben. Waar ik vooral een hekel aan heb zijn eendagsvliegen, zoals.. Nee, ik noem geen namen, maar je weet wel wie ik bedoel]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'