• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin turner
    "we zouden ooit eens een duet moeten doen" glimlacht Chárline. "misschien maar momenteel focus ik me op dansen. Serieus ik snap deze school niet echt" Ik frons even. Dan zucht ik. "Ik mis mijn oude school met lessen en slapen in de klas en dat mensen propjes gooien enzo...al was ik dat meestal" ik trek een onschuldig gezicht


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ''Nee, ik bedoelde gewoon voor de lol!'' zei ik snel, en zuchtend keek ik naar mijn handen. ''Ach, het was ook een stom idee. Laat maar.'' glimlachte ik toen flauwtjes, en grinnikte zachtjes om zijn opmerking. ''Ik ging amper naar school.'' gaf ik toe. ''Ik spijbelde vaak, wonder boven wonder zijn mijn ouders er niet achter gekomen.''
    Ik kan me die tijd nog goed herinneren; hoe veel one-night stands heb ik wel niet gehad? Ik schaamde me diep, nu ik er zo aan terugdenk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk even een tijdje naar Charline "ik spijbelde niet ik childe gewoon op school. Doen wat we wilde lol trappen enzo maar echt iets geleerd. Niet echt waarschijnlijk alleen bij spaans omdat de lerares gewoon hot was en bij muziek omdat we daar gewoon van hielden" zeg ik. "Meisjes die langsliepen cijfers geven maar niemand kwam echt boven de 6.5 bij mij. Mijn school was saai maar nu mis ik het. Hier is het pas echt kut"

    [Srry kan geen streepjes doen want zit op mobiel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    *Was ik weer <3,, wat is er gebeurd.. als ik vragen mag..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jaimyhoi schreef:
    Alice 'Ally' Parker
    Cam pakt mijn hand iets steviger vast en samen lopen we gewoon wat gangen door,
    'Is dit niet heeeeeeel romantisch,' lach ik. 'Door willekeurige gangen lopen.' en dan zie ik iets wat op een bibliotheek lijkt. Ik loop erheen, met Cam en doe de deur open. En ja hoor, het is een bibliotheek.
    'Sorry,' en ik glimlach verontschuldigend, 'ik moet heel eventjes kijken.' en ik laat zijn hand los en loop de bibliotheek in. Ik kijk om me heen, maar het eerste wat ik zie zijn alleen maar dans boeken. Boeken over dansen, de technieken, wat het inhoudt, oude dansen, volksdansen, zelfs Iers dansen. En dat hoefde ok niet. Ik liep verder de bibliotheek in en vond uiteindelijk een gedeelte waar wel gewoon leesboeken stonden. Ik pakte een thriller, Vergeet me niet, Mary Higgins Clark. Klinkt goed, ik neem hem mee en leen hem. Dan loop ik terug naar Cam en zeg:
    'Ik ben er weer,' en ik glimlach naar hem waarna ik het boek laat zien. 'Het was even zoeken, aaaaaallemaal dans boeken, maar ze hebben ook gewoon leesboeken.' ik kijk Cam aan. En ik ga over op een ander onderwerp. 'Hoe gaan we het eigenlijk aan de anderen vertellen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Er is niemand in de meisjeszaal en ik heb geen zin om ergens heen te gaan. Ik laat me vermoeid op mijn bed vallen en sluit mijn ogen. Na enkele tellen sta ik op en loop naar de kantine. Ik bestel een broodje en ga aan een tafeltje zitten. Verveeld kijk ik naar mijn broodje en neem een hap. Ik laat mijn hoofd op mijn handen steunen en zucht. Ik had behoefde aan gezelschap, maar hier had ik nou niet echt bepaald iemand... Ik verlang naar mijn moeder en naar mijn beste vriendin. Misschien verlang ik gewoon naar huis. Ik neem nog een hapje en kauw erop. Dat met Jamie moest gewoon een vergissing zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Is dit niet heeeeeeel romantisch,' zegt ze lachend 'Door willekeurige gangen lopen.' Ik lach even "zeer romantische" knik ik instemmend. En ze stopt even en loopt dan naar een deur toe en duwt hem open en ik zie al meteen dat het een bibliotheek is en ik zucht even snel dit kon nog lang gaan duren. "Sorry" zegt ze met een onschuldig gezicht 'ik moet heel eventjes kijken.' zegt ze weer en laat mijn hand los en loopt meteen richting de boeken en ik leun zachtjes tegen de rand van een tafel aan en kijk even om me heen. En ik stuur even een smsje naar een goede vriend van mij en we praten wat voordat ik Alice opeens weer naar me toe zie komen en stop mijn telefoon weer terug in mijn zak. 'Ik ben er weer,' zegt ze glimlachend en laat me het boek zien, ik lach even en kijk haar weer even aan Het was even zoeken, aaaaaallemaal dans boeken, maar ze hebben ook gewoon leesboeken.' ik lach weer om haar en loop alvast samen met Ally de bibliotheek uit en loop maar gewoon een hal langs als Alice vraagt hoe we het moeten vertellen aan de andere, ik haal even mijn schouders op "Nouja ik denk dat heel veel mensen het al zagen aankomen dus ik denk dat we het maar gewoon moeten vertellen ze zullen vast blij zijn" zeg ik met een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Oh God, ik had niet eens door dat dit was begonnen. Nu ben ik vast Forever Alone met mijn mensjes ...]

    Jamie Alexander Cooper
    Ik rol van mijn bed af en land behendig op mijn voeten en pak een flesje water en loop naar het school gebouw en loop naar de klassieke dans zaal en doe de deur achter mezelf dicht. Ik leg mijn spullen in de hoek en ik schud even met mijn lichaam om hem los te maken, ik was blij dat ik even alleen kon zijn en mijn hoofd kon leeg maken. Ik loop naar de geluidsinstallatie en zoek wat tussen de nummers tot dat ik het perfecte rustige nummer heb gevonden en trek mijn schoenen uit. Ik loop naar het midden van de dansvloer en laat de muziek mijn lichaam over nemen en komen de bewegingen uit zich zelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik haat haar, ik haat haar, ik haat haar. Typisch, zo typisch om te vergeten dat ik naar school moet. Ik ben vast veel te laat. Ik loop het gebouw in en kijk zuchtend om me heen. "Is hier iemand ?" roep ik. Ik heb dus echt geen zin hierin. Zo niet. Waarom ben ik nu altijd degene die te laat komt ?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 0:34 ]

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik weet de meest effectieve manier,' zeg ik lached tegen Cam. En ik wil het net vertellen als ik iemand hoor zegge: 'Is er iemand?' ik moet er om lachen en loop in de richting van de stem. Ik zie een jongen staan en ik zeg: 'Ja zeker,' en ik glimlach. Ik loop een beetje in zijn richting. 'Aangenaam, Alice Parker, door vele Ally genoemde.' en ik kijk even achterom naar Cam en gebaar dat hij moet komen. Ik vroeg me af wat de jongen dacht als Cam en ok naast elkaar zouden staan. Velen dachten namelijk dat we broer en zus waren aangezien we en op elkaar leken wel een beetje en we dezelfde achternaam hebben. Hoewel de jongen Cam's achternaam niet weet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 0:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Ik weet de meest effectieve manier,' zegt ze lachend en ik zie dat ze mond wou open doen om wat te zeggen maar als ik opeens hoor of er iemand is loopt ze er naar toe. Ze loopt naar de jongen toe 'Ja zeker,' zegt ze met een glimlach 'Aangenaam, Alice Parker, door vele Ally genoemde.' hoor ik haar wat zacht zeggen, maar ik stond nu wel wat dichter van haar af en dan gebaart ze naar me dat ik moet komen, en ik loop langzaam hun richting op en ik ga naast Alice staan... Ok nu we min of meer wat hadden vond ik het maar niks dat ze zo dicht bij iemand anders stond en ik ga wat dichter tegen haar aan staan "Ik ben Cameron" zeg ik tegen de jongen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William

    Een meisje stelde zichzelf voor als Ally, waarna een jongen zichzelf voorstelde als Cameron. Ik nam beiden hun handen aan, "William, zeg maar Will,". Ik keek even rond, "Ik ben waarschijnlijk veel te laat, is het niet ?".

    Alice 'Ally' Parker
    Cam kwam naast me staan. En ik vóél dat hij dichter bij me komt staan. Dit was echt mannengedrag denk ik lachend. 'Je bent redelijk te laat,' lach ik. 'Maar ja, ik heb nog geen les gehad. Mijn lerares heb ik in geen velden of wegen kunnen bekennen. Ik zit bij streetdance.' ik kijk even van Will naar Cam. En weer terug. Als Cam niet normaal deed ging ik hem slaan. Maar ok glimlachte gewoon naar Will.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    William

    Ik knikte, jup dat had ik kunnen verwachten. "Ik zit bij streetdance" zei ze na een uitleg dat de lerares in geen velden was te bedenken. Maar gezicht klaarde op, "Echt ? Thank God, dan ken ik toch al 1 iemand" lachte ik, "Ik zit dus ook bij Streetdance".


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt