• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Chinouk, je moet zelf ook meer dan vier regels he ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Michels

    Ik Glimlach. 'Net 19.' we schelen maar 1 jaar, dus technisch gezien zouden we iets kunnen beginnen.... Ik bijt hard op mijn lip. waarom denk ik zo? Ik hoor niet zo te denken over een leraar! Ik moet hem idioot en saai vinden! Ik zucht. Maar dat vond ik niet. 'Hoe kan het dat je nu al les mag geven? Ik vind je het goed doen hoor en ik heb er ook veel aan, maar ik zou het over een jaar niet mogen. Dan is mijn opleiding nog niet eens af.' ik kijk hem vragend en bewonderend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Hij schuift een stoel voor mij Naat achter waarin ok ga zitten,
    'Dankje,' glimlach ik. En ik kijk toe hoe Cam ook gaat zitten. En serveerster komt naar ons toe en ze is zo knap dat ik gelijk een minderwaardigheidscomplex kreeg. 'Voor mij fanta graag,' zeg ik. Ik bestudeer snel de serveerster. Ik keek onzeker naar haar. Maar wendde toen mijn blik af. 'En jij Cam?' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar moest ik ookalweer op reageren? Het is echt kapot heet man.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bisous schreef:
    Natalya Winter Crawford
    Hij lacht kort en spottend. 'Wees maar niet bang, ik zal je in modern niet overtreffen, maar hiphop denk ik wel'.
    'Hmmm, dat zullen nog wel eens zien,' grijns ik. 'Maar laat maar eens zien wat je kan, daar ben ik nu wel benieuwd naar'. Zijn solo hiphop is waarschijnlijk wel beter maar bij de duoroutines ben ik nog aan het twijfelen. 'Hier in de gang of in een danszaal?' vraag ik. In de zaal heb je muziek en op de gang niet, tenzij hij muziek op zijn mobiel heeft staan maar dat kan meestal niet zo luid


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xIbiMalik schreef:
    Brandon Jason Jefferson

    'Bedenk er een zou ik zeggen.' zegt ze glimlachend terwijl ze me aankijkt. Ah, dus zo'n meisje was het, verlegen als het moest, en ontdeugend als het haar uitkwam. Ik keek even nadenkend naar het plafond. 'Hmm..' zei ik langzaam. 'Wat zou een passende straf zijn.. Je mag me morgenvroeg wel wakker komen maken met een ontbijtje op bed?' zeg ik en ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ik had net gehoord dat we hier ook zouden slapen, dus dan kon ze me mooi 's ochtends ontbijt op bed komen brengen.


    [@xFreedom, hierop.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [@Saartje: Ja maar als je het schrijft is het langer dan als je het al gepost heb..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    [@Saartje: Ja maar als je het schrijft is het langer dan als je het al gepost heb..]


    [ Sorry alvast als ik kort post ^^ want ik doe het telkens vanaf mijn iPhone en daarop zijn de lettergrootte anders ofzo waardoor ik niet zie hoeveel zinnen het werkelijk zijn ^^ dus sorry als jet er soms minder zijn c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Net 19.' we schelen maar 1 jaar, dus technisch gezien zouden we iets kunnen beginnen....' begint ze en ik lach bedoelt ze nou een relatie,, maar voordat ik wat kan zeggen gaat ze snel verder 'Hoe kan het dat je nu al les mag geven? Ik vind je het goed doen hoor en ik heb er ook veel aan, maar ik zou het over een jaar niet mogen. Dan is mijn opleiding nog niet eens af.' zegt ze en kijkt me vragend aan, ik lach weer en wrijf door mijn haar "Ik uhm ben al heel lang aan het dansen en ik heb naast mijn studie meteen een opleiding tot leraar gedaan, ok het klinkt wat raar maar ja" zeg ik lachend en kijk een beetje naar het gras "Dus ja nouja het is ingewikkelt"


    Cameron Nikolai Parker
    Alice bestelt een Fanta en ik kijk de serveerster lachend aan "Ik wil graag een glaasje witte wijn" zeg ik en ik neem de kaart van haar over en geef er een aan Alice "Ok dan ik ben zo terug" zegt ze en ik zie dat ze me snel een knipoog geeft en ik kijk haar lachend na, voordat ik de kaart begin de bestuderen "Heb je al een idee van wat je wilt" vraag ik Alice


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [ Sorry alvast als ik kort post ^^ want ik doe het telkens vanaf mijn iPhone en daarop zijn de lettergrootte anders ofzo waardoor ik niet zie hoeveel zinnen het werkelijk zijn ^^ dus sorry als jet er soms minder zijn c:]


    [Ja dat heb ik ook]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ja dat klopt, maar alsnog. Try It. Het zijn je eigen regels >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel me ongemakkelijk als ik zie dat de serveerster knipoogt naar Cam. Het liefst had ik haar over die tafel heen gesleurd en een klap gegeven. Maar dit zijn slechts gedachten. Waarvan ik sowieso niet wist waarom ik het dacht. Cam was mijn beste vriend, als iemand hem leuk vond kon ok dat prima hebben... Toch? Cam had mij ook een kaart gegeven en vraagt of ik het al weet. Ik zet een glimlach op naar Cam en zeg:
    'Ik heb echt geen flauw idee.' mijn glimlach voelt niet echt, maar ik ging het ook echt niet toegeven aan Cam. Cam en ik waren gewoon beste vrienden, punt. 'Bestel jij maar wat voor me,' glimlach ik, weer nep. 'Je weet toch wel wat ik lekker vind.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach "Natuurlijk weet ik dat" zeg ik grijnzend en ik zie hoe de serveerster weer terug loopt naar ons "Weten jullie het al" vraagt ze nog steeds lachend en ze draait zich wat meer naar me toe en ik lach "Ja ik denk dat we zover zijn" zeg ik en bestel voor Alice een pasta waarvan ik wist dat ze het heel lekker vond en bestelde voor mezelf een simpele salade en neem een slokje van mijn wijn "Dat is het wel" zeg ik lachend naar de serveerster en geef haar dan ook een knipoog.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:24 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ik begon even te lachen. 'Deed je nou serieus een poging netjes over te komen?"vraag ik lachend terwijl ik haar grijnzend aankijk. Ach ze zou waarschijnlijk gewoon wat netter doen omdat ik best netjes ben maar dat valt eigenlijk nog best wel mee. Voor de grap ga ik op haar mannier staan en grinnik. Oke dit was ik dus totaal niet.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:28 ]

    Féline Aimee Harrison.

    Hij kijkt even nadenkend naar het plafond. Ik heb een keer gehoord of gelezen dat als mensen nadenken ze onbewust even naar het plafond kijken. "Hmm.." Zegt hij langzaam. "Wat zou een passende straf zijn.. Je mag me morgenvroeg wel wakker komen maken met een ontbijtje op bed?" Zegt hij en wiebelt even met zijn wenkbrauw. "Oké, een ontbijt op bed. Prima" Zeg ik serieus, maar van binnen heb ik al iets leuks in gedachte. Het heeft niets met het ontbijt te maken, maar met de tijd dat ik hem wakker maak.

    Wesley Dylan Marshall.

    "Hmm, dat zullen we nog wel eens zien" Grijnst ze, "Maar laat maar eens zien wat je kan, daar ben ik nu wel benieuwd naar". "Hier in de gang of in een danszaal?" Vraagt ze nadat ik even goedkeurend heb geknikt. "Een danszaal lijkt me makkelijker" Zeg ik met een glimlach, waarna ik een random danszaal in loop en direct doorloop naar de stereo en mijn Iphone er in plug. Even scroll ik door mijn nummers en wanneer ik een goed nummer heb gevonden, begin ik te dansen. Er komen veel gebruikelijke hiphop moves in voor die zij waarschijnlijk ook kent. Maar ik ben er bijna zeker van dat ze geen achterwaartse salto tegen de muur aan kan of zonder muur. Ik neem een aanloopje en plaats mijn voet tegen de muur aan, waarna ik me afzet en een achterwaartse salto maak. Ik kijk haar even aan en glimlach. Ik ben niet iemand die graag uitslooft. Dat laat ik wel aan andere over.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'