• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ze glimlacht even en leunt achterover tegen het bankje aan 'Trouwens...' begint ze weer 'Nee laat maar,' zegt ze zuchtend maar ik kijk haar meteen aan "Nee alsjeblieft wat wou je zeggen" vraag ik en kijk haar aan terwijl mijn armen zich om elkaar heen klemmen en ik zucht eventjes terwijl ik haar vragend aan kijk


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze verstrengeld onze vingers en kijkt me even glimlachend aan 'Het gaat wel hoor,' zegt ze terwijl ze me aankijkt 'Ik ehh.. ik zie gewoon op tegen vanavond.' zei ze snel, maar ik kon aan de toon horen hoe ze het zei dat ze tegen me aan het liegen was, ik buig wat voorover en naar haar toe "Je liegt tegen me, Waarom lieg je tegen me" vraag ik zachtjes en kijk haar intens aan en wacht op haar antwoord.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ze vroeg of we ergens heen zouden gaan en ik knikte. 'Is goed'zeg ik en kijk even om me heen. 'Ik ken dit gebouw nog niet zo goed,dus ik weet niet echt waar alles is'zeg ik een beetje beschaamt. Ik keek nog een keer om me heen of ik iets zag waar we heen konden maar wist het niet zo gauw.

    Amy Michels

    'Nee, het was niet zo belangrijk. Alleen toen je vanmiddag vroeg of Ik moe was..?' Ik lach. 'Ik wilde nu alleen even mededelen dat ik niet zo snel moe ben.' Ik kijk hem even aan in zijn ogen en wend dan mijn hoofd af. 'Ik ben namelijk wel wat gewend,' mompel ik. Mijn gedachtes vliegen weer naar die verdomde lessen... Ik slaan een diepe zucht en laat mijn hoofd achterover hangen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar lachend aan "Ok is dit serieus of verzin je nu gewoon iets om iets anders te verbergen" vraag ik haar een beetje lachend en ik leg mijn hand even op haar arm en ga met mijn andere hand door mijn haar terwijl ik haar aankijken "Want volgens mij verzin je dit nu" zeg ik en bijt even op mijn lip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Nee, dat wilde ik zeggen, waarom denk je dat ik laat maar zeg,' glimlach ik. ik kijk peinzend voor me uit. 'Ik ben niet zo snel in dingen verzinnen.' ik glimlach. 'En ik lieg bijna nooit,' voeg ik er iet wat nijdig aantoe. Niet naar Jamie toe, maar voor Luke. Al kan hij het toch niet horen. Waarom is hij eigenlijk in mijn gedachtes? Waarschijnlijk omdat hij me de hele tijd lastig valt. Ik tik met mijn vingers op de leuning van het houten bankje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Je liegt tegen me, waarom lieg je tegen me?' vraagt Cam zacht. Een schuldgevoel bekruipt me, ik wil niet liegen tegen Cam. Hij keek me intens aan en ik weet dat hij op antwoord wacht.
    Ik zeg zacht: 'technisch gezien lieg ik niet tegen je. Ik zie echt op tegen vanavond.' ik kijk naar beneden. 'Maar er zat me iets anders dwars. Ik voelde me genegeerd. Zoals vroeger. Je was met die knappe serveerster aan het praten en lachen. En flirten. En ze stond zelfs met haar rug naar me toe, expres.' ik schud mijn hoofd en kijk nog steeds naar beneden. 'SOrry, ik moet niet zo stom doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik ga even staan en strek even snel, ik keek even weg naar het water,, Ok Jamie ze is duidelijk niet voor je gevallen.. Ik geef mezelf een kleine klap op mijn wang en schud met mijn hoofd,, Laat het zitten Jamie, Ze wilt je niet. ik kijk naar het water en wrijf over mijn pols.. Ik ga nog even zitten op het bankje en leun wat tegen de leuning aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Voor de duizendste keer vandaag spookte Luke weer door mijn hoofd. Ik kon het niet meer voor me houden. 'Weet je.' Ik draai me naar Jamie toe. 'Weet je hoe gek ik word van mijn ex?! Hij Belt me constant, zegt dat hij me terug wilt. Flirt met mijn beste vriendin die hem nu geweldig vindt en het is gewoon een Gore klootzak die met je heeft, tegen je liegt en gewoo met een ander in bed belandt! Vervolgens loopt hij me de hele tijd af te kraken....' Ik kijk kwaad voor me uit en snuif. 'Hij loopt me gewoon de hele dag al te bellen en te sms'en met dezelfde Ik wil je terug verhalen.' ik kijk weer naar het water.
    'Vuile leugenachtige klootzak dat het is...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Maar er zat me iets anders dwars. Ik voelde me genegeerd. Zoals vroeger. Je was met die knappe serveerster aan het praten en lachen. En flirten. En ze stond zelfs met haar rug naar me toe, expres.' Begint ze en ze kijkt nog steeds naar beneden 'SOrry, ik moet niet zo stom doen.' Ik glimlach even "Sorry ik had niet door dat ik het deed, maar Ally jij bent mijn beste vriendin" begin ik en knijp even in haar hand "Maar ik wil ook graag een vriendinnetje want ik ben het een beetje zat, en je weet dat ik al heel lang geen relatie heb gehad" zeg ik snel "Maar het spijt me" zeg ik nog en keer en laat haar handen weer los en haal ze uit de hare,, ik bedoel natuurlijk is Ally knap en zijn we hele goede vrienden maar ik wist zeker dat ze het zo zag,, gewoon beste vrienden en meer niet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister aandachtig naar Amy en kijk naar het water "Dat is echt kut" zeg ik maar aangezien ik haar niet ongemakkelijk wil laten voelen als ik haar aanraak "Ik weet precies hoe je je voelt" zeg ik uiteindelijk en kijk haar een beetje verdrietig aan "Ik uhm vind het heel erg voor je" zeg ik uiteindelijk en leg mijn arm over haar schouder om haar in een knuffel te trekken maar haal hem zo snel mogelijk weer terug.. Jamie je doet het weer..Je bent haar leraar sukkel gedraag je er ook naar...


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik wist dat ik zijn beste vriendin was, hij was mijn beste vriend en dat zou altijd zo zijn.
    'Laat maar zitten,' zeg ik tegen Cam. 'Ik vind het niet erg als je een vriendinnetje hebt,' zeg ik. 'Het is alleen..' en ik maak mijn zin niet af. Het is alleen dat ik diegene wil zijn. Ik schrik van mijn eigen gedachten. 'Laat maar zitten.' zeg ik tegen Cam. Ik glimlach naar hem, 'Als jij iemand vind, en ze je vriendinnetje is zal ik blij zijn. Oprecht blij.' en ik kijk naar Cam. Ik had het even goed verpest geloof ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar "Daarom hou ik van je" zeg ik lachend "Je staat altijd achter me wat ik ook besluit" zeg ik nog een keer en ik zie hoe ons eten eraan komt, Ik knik lachend naar de serveerster en kijk even naar Alice "Nou eet smakelijk Ally" zeg ik en neem zelf meteen een hap van mijn salade en kijk even op mijn horloge.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michel

    'Sorry ik moest het gewoon even kwijt. En dat ik lieg niet, van Net was daarop gericht. Volgens mij kwam dat nogal anders dan bedoeld,' ik glimlach naar hem en ga met een hand door mijn haar. Waar was ik mee bezig? Hij was mijn leraar! Ik kijk om me heen, maar er was nog steeds niemand te zien. 'Maar hoe bedoel je, ik weet hoe je je voelt?' ik kijk hem vragend aan. 'En als je niet naar mijn gezeik wilt luisteren moet je het zeggen.' Ik bijt op mijn lip. waarom zou hij er wel naar willen luisteren? Wat dacht ik nou? Dat hij me ook maar een beetje leuk zou vinden?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach "Nee hoor ik vind het niet erg om te luisteren ik bedoel ik ben blij dat je het hebt gezegt" zeg ik snel voordat ik haar andere vraag beantwoord "Ik heb het zelf een tijdje geleden uitgemaakt met mijn ex en ze blijft me ook maar sms'en en bellen terwijl ik haar gewoon nooit meer hoef te zien" "Of mijn beste vriend" zeg ik er achteraan en kijk op mijn horloge het was nog niet laat en toen ik om me heen keek zag ik ook niemand.. Gelukkig maar straks dacht iemand nog echt dat ik iets met een leerling had en zou ik ontslagen worden, maar ik kon er niks aan doen en mijn blik viel af en toe op Amy

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 0:29 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.