• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {oke welterusten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Wat betekent dit voor jouw?' zegt ze opeens, ik had die vraag niet echt verwacht en keek haar even verward aan "Wat dit voor me betekent" herhaal ik nog een keer en dacht even na... Weet ik veel ik wist niet eens wat dit was op dit moment. Ik sta op van de grond en klop de aarde van mezelf af en kijk even naar Amy. IK bedoelde ik kende Amy nog niet eens een dag en het moest meteen wat betekenen, ik haalde mijn schouders even op en keek haar aan "Wat betekent dit voor jouw" vraag ik maar snel terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Is goed slaap lekker c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze lacht even naar me 'Dankje, ik wil niet te snel gaan.' zegt ze en kijkt me even aan en ik glimlach even teder naar haar. Eerst had ik Alice als beste vriendin en nu had ik Alice als beste vriendin en als vriendinnetje en ik lachte eventjes. Ik wist dat mijn ouders dol blij zouden zijn aangezien ze dol waren op Alice. Ze drukt nog een kus op mijn wang en pakt mijn hand en trekt me mee een willekeurige richting dus ik pak haar hand wat steviger vast en loop maar gewoon met haar mee.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michel

    Die vraag had ik terug kunnen verwachten en toch had ik niet nagedacht over een antwoord. 'Waar zijn wij mee bezig?' Ik ga met mijn hand door mijn haar. 'Ik mag je heel erg hoor en ik heb Ook geen problemen met dit, maar... We kennen elkaar niet eens. Ik weet niet wat dit voor me moet betekenen.' Ik laat me weer vallen en zucht. Ik wrijf met mijn handen over mijn gezicht. 'Dat hele gedoe met die klote ex van me zit me gewoon dwars.' ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Hij kan van alles met me doen, want me vader mag hem heel erg en als ik iets doe wat hij niet goed keurt gaat hij naar mijn vader. Mijn vader...' ik bijt hard op mijn lip. 'Mijn vader wil nu elke maand kijken wat ik doe en hoe ik vooruit ga... Hij loopt me constant te controleren. Voor deze school...' ik knipper met mijn ogen om de tranen weg te houden. 'Laat maar.' Ik spring op en loop weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop haar verward achter na en pak haar pols vast "Ben ik de enige die nu niet snapt hoe we van iets fijns naar dit zijn gegaan" zeg ik verward "Maar je bent duidelijk nog niet over je ex heen of weet ik veel" zeg ik en laat haar los "Maarja inderdaad waar zijn we mee bezig" zeg ik haar na "Dus laat maar" zeg ik en stroop snel mijn mouwen op "Ik hoor het wel als je weet wat je wilt" zeg ik en loop met grote passen naar het slaap/eet/woon gedeelte voor de leraren..Nou jamie daar heb je het al, je hebt het verpest op de eerste dag.. de eerste dag... lekker bezig Jamie


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Tranen stromen over mijn wangen. Beelden van vroeger dringen door in mijn hoofd. Ik kon Jamie niet laten gaan,
    Ik moest mijn excuses aanbieden. Ik moest het goedmaken. Ik Ren hem achterna. 'Wacht!' ik veeg
    Ondertussen mijn wangen droog. Ik pak Jamies Arm beet. 'Sorry.... Ik...
    Ik ben gewoon bang,' weet ik uit te brengen. Vlug veeg ik mijn wangen droog en laat hem los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel opeens dat Amy mijn arm vastpakt en ik kijk haar aan "Wat" zeg ik een beetje kortaf 'Sorry.... Ik...Ik ben gewoon bang,' zegt ze en ze laat me weer los, ik kijk even om me heen en zie dat er gelukkig niemand is op dit moment en knik even naar het huisje en gebaar dat ze naar binnen moet lopen. Ik doe de deur weer terug en gebaar dat ze kan gaan zitten "Wil je wat drinken ofzo" vraag ik even en kijk haar even aan vanaf een kleine afstand.. Dit gaat echt een drama worden als het zo gaat

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 3:08 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja lekker,' zucht ik. Ik kijk om me heen. Dan kijk ik naar Jamie. 'Sorry. Het is alleen dat ik gewend ben om gestraft te worden door mijn dansleraren. Bij elke fout die ik maakte werd ik gestraft. Daarom ben ik zo gewend om dag en nacht door te gaan. Mijn vader denkt dat het ging om streven naar beter worden, dat is het ook, maar ik was ook bang voor weer die nieuwe straf.' ik haal mijn schouders op. 'Misschien dat ik het allemaal een beetje opgekropt heb en dat niet langer kon stoppen of iets.' ik haal weer mijn schouders op en bijt op mijn lip. 'Het spijt me.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik pak een glas en vul hem met wat water en overhandig hem aan haar en ga naast haar op de bank zitten, en kijk een beetje ongemakkelijk om me heen en ik knik wat als ik hoor wat ze allemaal zegt en probeer haar een geruststellende glimlach te geven en trek even mijn trui uit zodat ik nu een t-shirt aan had. Ik loop snel even naar mijn slaapkamer en gooi hem ergens in ene hoekje en loop weer terug naar Amy "Ik wil je niet verdrietig maken ofzo iets maar ik weet nog niet wat dit is en wat dit kan worden maar ik wil je geen valse hopen geven" zeg ik en zucht even "Begrijp me niet verkeerd en ik wil ook dat dit gaat werken maar we zullen er gewoon aan moeten werken" zeg ik en glimlach even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik begrijp het. Het maakt me ook niet uit.' ik zwijg. 'Nou eigenlijk wel. Maar wat ik wil zeggen is dat het me belangrijk leek dat je dit van me weet.' ik glimlach en drink mijn drinken op. 'En ik zal er aan werken.' Ik glimlach naar hem en zet het glas op een tafeltje.'Dan zie ik Je morgen wel weer.' ik sta op en glimlach. Ik had het weer is verkloot.... ik doe de deur open en kijk of de kust veilig is. Er is niemand te zien. Vlug loop ik de gang op. 'Doei.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik even en glimlach even en hou de deur voor haar open 'Doei.' zegt ze, en ik kijk haar even aan "Later" zeg ik maar en doe de deur achter haar dicht en zucht even. Ik zet het glas in de afwasmachine en loop naar mijn slaap kamer toe en laat mezelf op mijn bed vallen en kijk op de klok en het was nog steeds rond de middag... Dit gaat ingewikkeld worden dacht ik en besluit om even snel een klein dutje te doen en sluit mijn ogen.



    *Ik ga zo ook maar slapen c: en ik ben morgen denk ik bijna de hele dag weg dan weet je dat even in ieder geval :)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {oke. Ik ga zo ook slapen, ik post nog even een stukje}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik loop rechtstreeks door naar mijn kluisje en haal mijn sporttas eruit. In de meisjeszaal kleed ik me vlug om. Met mijn mobiel en sporttas loop ik richting de zaal waar ik normaal les heb. Hopelijk is die open. Ik sluit mijn muziek aan op de boxen en doe de pasjes. Ik blijf doorgaan met Jamie in mijn hoofd. Ik had het bij hem verkloot en het was niet meer goed te maken. Ik had die klote vraag nooit moeten stellen! Ik zucht en start het lied overnieuw. Nog een keer dan maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam pakt mijn hand iets steviger vast en samen lopen we gewoon wat gangen door,
    'Is dit niet heeeeeeel romantisch,' lach ik. 'Door willekeurige gangen lopen.' en dan zie ik iets wat op een bibliotheek lijkt. Ik loop erheen, met Cam en doe de deur open. En ja hoor, het is een bibliotheek.
    'Sorry,' en ik glimlach verontschuldigend, 'ik moet heel eventjes kijken.' en ik laat zijn hand los en loop de bibliotheek in. Ik kijk om me heen, maar het eerste wat ik zie zijn alleen maar dans boeken. Boeken over dansen, de technieken, wat het inhoudt, oude dansen, volksdansen, zelfs Iers dansen. En dat hoefde ok niet. Ik liep verder de bibliotheek in en vond uiteindelijk een gedeelte waar wel gewoon leesboeken stonden. Ik pakte een thriller, Vergeet me niet, Mary Higgins Clark. Klinkt goed, ik neem hem mee en leen hem. Dan loop ik terug naar Cam en zeg:
    'Ik ben er weer,' en ik glimlach naar hem waarna ik het boek laat zien. 'Het was even zoeken, aaaaaallemaal dans boeken, maar ze hebben ook gewoon leesboeken.' ik kijk Cam aan. En ik ga over op een ander onderwerp. 'Hoe gaan we het eigenlijk aan de anderen vertellen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.