• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie Lia Adams

    'Jazz' antwoordde hij op mijn vraag. Ik glimlachte. Wat ik dacht. 'Hoe.. hoelang doe je dat al?' vroeg ik verlegen. Ik hield niet echt van stiltes. Niet dat ik veel praatte maar goed stiltes waren zo ongemakkelijk. Ik keek hem afwachtend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Ze slaat haar armen om me heen en kijkt me aan 'Ik word al groot en sterk hoor, en mijn verlegen dagen zijn ook over.' zegt ze en ik knik "Ja je hebt gelijk Alice,, mijn meisje word zo snel groot" zeg ik grinnekend 'Alleen nog kijken hoe het met de heimwee gaat vannacht,' zegt ze er achteraan en ik knik weer "Ohja dat is waar je hebt echt heimwee he" zeg ik "Nouja ik lig een paar meter verderop de hal" zeg ik lachend en ze laat haar armen weer langs haar lichaam hangen dus haal ik ook mijn arm van haar schouder af en kijk haar even aan "Ok wat dacht je ervan zullen we wat gaan doen" vraag ik lachend


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    "Misschien" Antwoord ik. "maar het is een stuk minder soepel dan streetdance en met dingen is het best stijf. Gewoon niks voor mij" ik glimlach even. "Zullen we naar buiten ofzo? het is lekker weer?" vraagt Cháline met een glimlach. 'Ehm oke" zeg ik schouder ophalend. Ik loop naar de deur en houd die voor haar open.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jamie ALexander Cooper
    Ik hoor hoe ze wat dingen zegt en naast me gaat zitten en na een tijdje kan ik het niet meer laten en barst ik in het lachen uit en rol op mijn rug en ga rechtop zitten :Ik heb helemaal niks" zeg ik nog steeds lachen en kij khaar even aan em probeer haar serieus aan te kijken "Nee maar bedankt dat je me wou helpen" zeg ik maar mijn serieuze gezicht breekt en ik begin we hardop te lachen


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    'Uhhm vijftien jaar inmiddels'zeg ik, Ik deed het al sinds mijn zesde,best lang eigenlijk. Eigenlijk wou ik liever andere stijlen dansen maar mijn ouders verplichten me een soort van. 'En jij?'

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:58 ]

    Alice 'Ally' Parker
    'Mijn meisje wordt zo snel groot,' zegt hij grinnikend. En ik stomp hem zacht op zijn arm. Hij zegt ook dat hij niet veel verderop ligt. En hij haalt zijn arm weer van mijn schouders.
    'Ok wat dacht je ervan zullen we wat gaan doen?' vraagt hij lachend.
    'Je weet dat ik je niet wakker zal maken als ik niet kan slapen,' glimlach ik. 'Ik wil namelijk niet dat je slapeloze nachten door mij krijgt.' want waarschijnlijk zou ik wel wakker liggen, misselijk zijn, waarschijnlijk ook huilen. 'En jij mag verzinnen wat we gaan doen,' glimlach ik, 'want ik heb altijd slechte ideeën.' en ik pak even zijn hand en geef er een kneepje in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even enkele seconde aan en Begin dan ook te lachen. Ik geef hem een por en kijk naar het water. 'Ik maakte me serieus zorgen dat morgen de les niet door zou gaan,' glimlach ik. Ik kijk hem weer aan. 'En ik help bijna iedereen als die pijn heeft. Zo ver ik nuttig ben dan.' ik kijk hem aan en sta dan op. 'Nou dan ga ik maar weer.' ergens hoopte ik dat hij me tegen zou houden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    "Heey jij mag me altijd wakker maken dat weet je toch" ik heb het haar al honderd keer gezegt maar ze lusiterd nooit, 'En jij mag verzinnen wat we gaan doen,' zegt ze 'want ik heb altijd slechte ideeën.' ik lach even "Jou ideeen zijn juist goed ik weet nooit wat" zeg ik grijnzend en ik voel hoe ze me hand pakt en er een klein kneepje in geeft "Maar ok laten gaan lunchen ik zag namelijk niet zo ver van de school en klein restaurantje" zeg ik en trek haar alvast de deur uit "Ik betaal wel" zeg ik want ik moest toch iets doen met het geld van mijn ouders.


    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even om haar "Nouja ik zal hoe dan ook les geven hoor" zeg ik lachend en wrijf even op mijn arm en ik zie dat ze alweer aanstalte maaktt om weg te gaan 'Nou dan ga ik maar weer.' zegt ze en voordat ik het door heb vraag ik al of ze wilt blijven... ik denk even na,, Fuck Jamie red je uit de situatie "Ik.. bedoel als je dat wilt" zeg ik... Ok Jamie nice safe.. maar niet heus... ik kijk haar even vragend af en ga dan maar staan


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'O eh ja hoor,' glimlach ik. Vanbinnen gil ik van blijdschap en daar ben ik niet zo blij mee. Hij is mijn dansleraar! Ik bijt op mijn lip en ga op het bankje zitten, waar hij van af is gevallen. Ik trek mijn knieën op en kijk weer naar de eendjes, maar Automatisch glijden mijn ogen weer naar hem. 'Hoe oud ben je,' vraag ik maar.
    Ik ben al blij dat ik niet stotter!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Uhhm vijftien jaar inmiddels' zegt hij. 'En jij?' vroeg hij. 'Twaalf jaar' antwoord ik en ik zet even mijn pet goed. Ik verborg me vaak onder een pet of muts. Dat was gewoon mijn ding. Ik rechtte mijn rug zodat ik ook een nette houding had. Dat was wel zo aardig denk ik. Ik grinnikte om mezelf kom op zeg ik was niet netjes. Ik ging weer in mijn normale houding staan en zette mijn pet af. Ik deed even mijn haar goed en deed toen mijn pet weer op.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Ik wist dat ik Cam altijd wakker mocht maken, maar hij wist ook dat ik het nooit zou doen. Cameron trekt me mee naar nutten, lunchen bij een klein restaurantje klonk wel goed.
    'Ik betaal wel,' zegt Cam. Hij had waarschijnlijk weer geld gekregen van zijn ouders.
    'Als ik iets voor hè terug kan doen moet je het zeggen,' lach ik. Waarna ik automatisch zijn hand pak en zo verder loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht even en laat mezelf dan ook op het bankje vallen en leun achterover en ik zie hoe ze zelf haar knieen optrekt en als ik opkijk zie ik dat ze naar me kijkt 'Hoe oud ben je,' vraagt ze dan en ik glimlach even "Ik ben 20" zeg ik lachend en laat mijn blik over haar glijden "Jij" vraag ik maar terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Als ik iets voor hè terug kan doen moet je het zeggen,' zegt ze lachend en ik kijk haar aan "He zolang jij mijn beste vriendin blijft wil ik helemaal niks er voor terug" zeg ik haar en we zijn inmiddels al dichtbij en ik duw haar het terras op. Ik hou een stoel voor haar naar achter en laat haar zitten voordat ik naar mijn eigen stoel loop en ik zie hoe een serveerster naar ons toe komt "Kan ik jullie wat te drinken aanbieden" vraagt ze vrolijk en ik kijk vragend naar Alice.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:03 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ze heeft geen Amy :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Grapje ik raak nu al in de war :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.