• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michel

    'Ah is dat zo?' ik lach. 'Ik heb pijn aan mijn rug.' en zonder pardon laat ik me van het bankje afvallen, waardoor ik boven op Jamie val. Lachend rol ik van hem af, waardoor ik in het gras lig. 'Ik had je gewaarschuwd. En ik lig nu toch op het gras.' tevreden glimlachend kijk ik hem aan. 'En sorry als ik je pijn heb gedaan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ze laat zich eerst op mij vallen en rolt dan het gras in en ik lach even "Ja nu ben je er toch" zeg ik en grinnik even, ik wrijf even over mijn voorhoofd en haal mijn handen dan in mijn haar voordat mijn hoofd draai en haar recht in haar ogen aankijk en hoeveel ik ook wil wegkijken houd haar blik me vast.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie dat Cam zich bijna verslikt. 'Is dat zo?' vraagt hij aan me. Dan lacht hij even en schuift hij wat dichter naar me toe. Jij legt zijn hand op mijn wang, en wrijft met zijn duim over mijn wang. Dit had hij vaker gedaan, maar het voelde anders dan anders. Ik keek er anders tegenaan. Hij kijkt me aan, een beetje lachend.
    'Nee, dat is niet zo,' zeg ik met sarcasme. 'Ja, Cam, ik denk dat het wel zo is. Ik had er alleen nooit over nagedacht. Niet écht tenminste.' en ik kijk naar Cam. Dit was weer even wat anders.
    'Er is een manier om er achter te komen..' zeg ik tegen hem. Ik doelde erop dat we moesten kussen. Kijken of het echt zo was als we voelden..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk zwijgend terug in zijn te mooie groene ogen. Ik wil wel wegkijken, echt ik wil wel, maar ik kan het niet. Ik zou het niet toegeven, maar eigenlijk wil ik het liever ook niet. Maar het mag gewoon niet. We hebben de grens al overschreden... Ik bijt ll mijn lip en verroer me niet. Het liefst druk ik mijn lippen op de zijne, maar ook dat kan niet. Als mijn vader hier achter komt... Hij vermoordt mij om mijn gevoelens en gedachtes en hij vermoordt Jamie omdat hij degene is waar het om gaat en Luke dan echt uit de weg is. Voor mij is hij dat al, maar voor mijn vader niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Nee, dat is niet zo,' zeg ze sarcastische. 'Ja, Cam, ik denk dat het wel zo is. Ik had er alleen nooit over nagedacht. Niet écht tenminste.' zegt ze en kijkt me aan 'Er is een manier om er achter te komen..' zegt ze er achteraan en ik hoopte dat ik wist wat ze bedoelde want anders zou dit heel awkward worden. Ik buig me wat meer naar haar toe en kijk haar nog heel even aan als mijn lippen en paar centimeters van de hare zijn "Zeker weten.?" Vraag ik fluisterend maar voordat ze antwoord druk ik mijn lippen zachtjes tegen de hare aan en ga met mijn hand langs een plukje haar en veeg het uit haar gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze kijkt terug met haar grote, mooi ogen en ik zie hoe ze op haar lip bijt en het er ongelooflijk sexy uit ziet. Het was het perfecte moment om haar te kussen maar straks was ze nog steeds een beetje verliefd op haar ex of weet ik het, maar ik kon het niet laten en voordat ik het wist legde ik mijn hand op haar middel en buig ik me voorover en druk zachtjes mijn lippen op de hare en hoe verkeerd het ook was, het maakte me op dat moment helemaal niks meer uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam begrijpt me, zoals altijd. Hij buigt zich wat naar me toe, En hij kijkt me nog heel even aan, op een paar centimeters afstand. 'Zeker weten?' zegt Cam. En ik wilde ja antwoorden maar hij drukte zijn lippen zacht op die van mij. En ik kus hem teder terug. Hij gaat met zijn hand langs mijn hoofd om een plukje weg te vegen, maar ik merk het niet zo omdat ik me in de kus verlies. Dan haal ik mijn lippen even van die van hem af. Ik kijk hem onzeker aan:
    'Zeker weten,' zeg ik, vastbesloten. 'Jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Even overdonderd door zijn actie kromp ik in elkaar, maar ik herpakte me al snel en zoende terug. Ik ging dichter tegen hem aanliggen. Het kon me niet schelen dat hij mijn leraar was. Het kon me niet schelen dat dit verboden was. Ik wilde hem. Ik lik over zijn lippen om toegang te krijgen. Ik genoot hiervan, hoe fout het ook was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Het voelde goed haar lippen tegen de mijne en ik was blij toen ze me zachtjes terug kuste en ze haalde haar lippen van de mijne af en keek me onzeker aan, ik snapte niet waarom ze dat deed. 'Zeker weten,' zegt ze dan met een vastbesloten toon 'Jij?' vraagt ze en ik knikte glimlachend "Zeker weten" lachte ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze leek eerst te verstijven maar ik voelde toen hoe ze me terug zoende en dichter tegen me aan ging liggen, mijn gedachten gingen van hoe goed dit voelde maar hoe slecht dit er uit zag vast, en als iemand hier achter zou komen zou ik meteen ontslagen worden, maar toen ik voelde hoe haar tong over mijn lippen ging verdwenen die gedachten en opende ik mijn mond een stukje en zocht met mijn tong de hare.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Zeker weten,' antwoordt Cam lachend terug. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Dan hadden de andere dus toch gelijk.' zeg ik. Ik wil hem nog meer zoenen, maar ik houd me in. Het voelde goed aan, toen we kusten. Het voelde aan als Cam en Ally, zoals altijd. Alleen dan een stadium verder. Ik vraag me af hoe Cam erover denkt, of hij hetzelfde denkt. Ik denk aan al onze vrienden, die gaan gegarandeerd zeggen; ik zei het je toch! Maar dat niet alleen, ze zouden ook blij voor ons zijn. Denk ik tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Mijn gedachtes gingen als een gek tekeer. Van Jamie die ontslagen kon worden tot hoe ongemakkelijk de volgende lessen wel niet zullen worden, maar die gedachtes verdwenen toen ik zijn mond open voelde gaan. Met mijn hand gleed ik langs zijn nek. Hij maakte me gek! Het liefste zou ik altijd zo blijven liggen, maar dat kon niet. Sterker nog, we mochten niks laten merken!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Dan hadden de andere dus toch gelijk.' zegt ze en ik knikte "Ja" zeg ik lachend en dacht even na hoe andere zouden reageren, maar dan ook weer zolang wij er maar een goed gevoel over zouden hebben zouden we het redden. Ik keek haar even lachend aan en ging met mijn hand langs haar nek en drukte mijn lippen nog een keer op die van haar, en ik hoopte dat ze het goed vond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij gaat met zijn hand langs mijn nek en drukt dan zijn lippen op die van mij weer. Ik trok hem iets dichter naar
    me toe en ga met mijn hand door zijn haar. Mijn andere hand ligt op zijn borstkas. Eigenlijk voelde het alsof het nooit anders was geweest. Dan hoor ik een kuchje en ik kijk gelaten op terwijl ik mijn lippen van Cam's lippen af haal. De serveerster pakte onze lege borden en volgens mij was ze geïrriteerd. Mijn vriendje, dacht ik grijnzend. Wacht eens even, was het nu dus officieel...?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik gleed met mijn hand langs haar zij en liet hem liggen op haar heup en ik voelde hoe haar hand langs mijn nek gleed. Deze kus voelde goed en ik haalde heel even mijn lippen van de hare af en keek haar even lachend aan "we gaan hier zo veel problemen mee krijgen als iemand eht hoort" flusiter ik in haar oor en druk mijn lippen tegen haar kaak aan en laat ze dan naar haar nek glijden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.