• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels[/b

    Ik stop mijn handen in mijn broekzak en kijk om me heen. Uiteindelijk belandt ik aan de achterkant van het gebouw. Ik zie dat er een meertje is. Ik glimlach. Het ziet er wel mooi en rustgevend uit. Iets wat ik echt nodig had. Ik stop mijn oortjes in mijn oren en geniet van de muziek. Ik loop om het meertje heen en laat me vlak bij het water op het gras zakken. Ik kijk naar het water en de eendjes. Ik glimlach en blijf er naar kijken. Het voelt heerlijk aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xheart schreef:
    (...)

    Julie?]


    [waar is ze?]

    Bij haar kluis.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chárline
    Ik voelde hoe ik met een kracht naar de grond werd gedrukt, maar mijn val werd gestopt door een stevige greep rond mijn arm. Ik stond op het punt om een lading scheldwoorden over de dader heen te gooien, maar de twee donkerbruine ogen weerhielden me. ''Sorry.'' zei hij snel, en ik knipperde verbaasd met mijn ogen. ''Eh- geeft niks.'' antwoordde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik trek mijn benen op het bankje en laat mijn armen en op rusten en voel een zacht, koel briesje tegen mijn gezicht en lekkere warme zonnestralen tegen mijn huid. Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen tegen mijn gezicht en leun achterover en besluit om te gaan liggen. Mijn gedachte flikkeren weer naar Amy en ik zucht.. Jamie doe jezelf het nou niet aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ik slenter wat door de gangen en zie een meisje bij de kluisjes staan. Ik verveel me dus besluit met haar te gaan praten. Ik moet toch wat mensen leren kennen hier. 'Heey,ik ben Jayson'

    Alice 'Ally' Parker
    Hiphop bevestigde ze. Ik keek glimlachend naar haar terug. 'Dan zitten we in ieder geval niet bij elkaar in de groep, maar wel slapen we samen op een zaal. De meisjes zaal.' en ik dacht er even aan. Ik kreeg er namelijk best wel de rillingen van omdat ik altijd heimwee had. Maar ik wilde er overheen groeien. En ik kon nog steeds bij mijn ouders langs gaan. 'Ik ga maar even mijn spullen opbergen,' zeg ik met een glimlach. 'IK spreek je later wel.' en ik zwaai kort naar haar waarna ik mijn spullen pak en richting de zaal loop.

    [Dit was toch het idee, slapen op school? In jongens en meisjes zalen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Deavon Calvin Turner
    Het meisje knippert met mijn ogen "eh geeft niks" antwoord ze. Ik trek haar overeind en glimlach een beetje. "gaat het?" vraag ik. Ik kijk even naar het meisje. Blonde haren, blauwe ogen. Opzich wel knap maar niet heel erg bijzonder. Ik laat haar los en stop mijn handen weer terug in mijn zakken. Ik kijk even naar het meisje haar een beetje in mij opnemend. Ik vraag me af wat voor een ze is. Maar ik denk net zoals het meisje van de les net


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop de zaal uit en zie net de deur van de meisjes zaal en ik dacht dat eht ALice was, ik loop er snel naartoe en zie Alice staan "Heey Ally" zeg ik haar lachend "Hoe gaat het" vraag ik, ik ga maar gewoon doen alsof er niks gebeurt is.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op van het water en kijk om me heen. Iets verderop zie ik Jamie zitten. Snel kijk ik weg.
    Moet ik naar hem toe of moet ik gewoon blijven zitten? Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar Jamie. Op een een of andere manier wil ik zo graag naar hem toe, maar doen mijn spieren het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik schrok op van een stem die achter me zei: 'Heey, ik ben Jayson'. Ik draaide me snel om en zag dat het een jongen was. 'Euuhh' stamelde ik. 'I..ik ben.... Julie' stotterde ik. Ik was nooit zo goed in dit momenten. Ik haalde mijn haar uit mijn gezicht en deed het achter mijn oor. Ik bekeek hem even snel. Mmm, oke in ieder geval geen streetdance of hip hop.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chárline
    ''Gaat het?'' vroeg hij, en ik knikte. ''Ja, prima.. Eh- dankjewel, zonder jou reflexen lag ik nu op de grond.'' grinnikte ik.
    Hij bekeek me onbeschaamd, en ik deed hetzelfde bij hem. Gespierd, daar hield ik wel van. Maar ach, bij jongens kon je niks anders verwachten als ze dansden. Éen van de pluspunten.

    [Eh.. Oké dan. Wie wilt er iets met Sam doen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik hoor ineens lachend 'Heey Ally,' en ik kijk om naar de persoon die het zei, Cam. 'Hoe gaat het?' vraagt hij. Ik glimlach naar hem en zeg: 'Behalve een pijnlijke kont prima hoor.' en dan zeg ik: 'Catch me.' en ik loop het kleine stukje naar hem toe en spring dan op. Dat deden we wel vaker. Dan ving hij me op, voor een knuffel. En ik had een knuffel nodig. Ik dacht terug aan vanmiddag, toen Cam ineens weg ging, maar ik schudde het van me af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht en draai op me zij tot ik me opeens bedenk dat dit geen bed is en dan lig ik opeens op de grond met mijn gezicht tegen de grond. "Oef" bracht ik uit en klopte de aarde uit mijn gezicht maar legde toen mijn hoofd weer neer, het was eigelijk veel koeler op de grond en ik had het echt heel warm en zucht weer eens.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lachte en ving haar op en draaide een paar rondjes "Had mevrouw een knuffel nodig" vraag ik lachend en druk haar een een seconde wat dichter tegen me aan en laat haar dan weer los en kijk om me heen "En wat is er dan met je kont gebeurt" vraag ik lachend en ga zitten op een van de bedden en kijk haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.