• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Is ook goed :') Heeft 'ie gummi beren bij zich? -wbw-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xIbiMalik schreef:
    Brandon Jason Jefferson

    'Oké, een ontbijt op bed. Prima.' zegt ze serieus en ik kijk haar even wantrouwend aan. Alsof ze dat echt ooit zou doen. Alhoewel ik er totaal geen problemen mee zou hebben als ze me echt ontbijt op bed kwam brengen. Een kopje koffie en een lekker broodje konden nooit kwaad in de ochtend. Ze zou wel moeten uitkijken, want negen van de tien keer heb ik een ochtendhumeur en ben ik niet zo blij als mensen me wakker maken. 'Doe je toch niet.' zeg ik grijnzend en ik tik even plagend tegen haar neus. 'Alsof jij vroeg wakker zou worden om voor mij ontbijt te maken.'


    [Dit stond ondertussen alweer op pagina 6. Sorry hoor maar het gaat echt veel en veel te snel zo.. Ik snap er helemaal niks meer van.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jep, het gaat inderdaad te snel. Ach, laten we er toch nog een leuke RPG van maken (:. En Michel hij heeft een pakje gummiberen bij zich >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oké, mooi zo. Dan weet ik in ieder geval wat Sam kan zeggen \o/ *gaat typen*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Féline Aimee Harrison.

    Hij kijkt me wantrouwig aan, waardoor ik een grinnik niet kan forceren. "Doe je toch niet." Zegt hij grijnzend en tikt even plagend tegen mijn neus, waardoor ik even scheel kijk. "Dan niet, vind ik ook goed" Zeg ik even serieus. "Alsof jij vroeg wakker zou worden om voor mij ontbijt te maken." Zegt hij alsof hij er hélemaal niets van gelooft. "Ja, eigenlijk wel" Zeg ik en knik even, waarna ik zijn antwoord afwacht. Als hij dit keer maar wel van mijn neus afblijft.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Ik staarde het meisje even na nadat ze vluchtig afscheid had genomen. Oké, dat was apart. Had ik iets verkeerd gezegt, ofzo? Ik had nog steeds mijn zware tas bij me, wat me er aan liet herinneren dat ik mijn spullen naar de slaapzaal moest brengen. Met een verveelde uitdrukking sjokte ik door de gangen, maar bleef stilstaan toen ik iemand met gummiberen zag. Mijn mondhoeken krulden omhoog, en ik liep naar de persoon toe. ''Hai, ik ben Sam.'' stelde ik me voor, met mijn blik op de gummiberen gericht. ''Kan je er wat van missen?'' grijnsde ik, en keek de jongen aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Ik slenter door de gangen heen richting de jongenszaal, terwijl ik af en toe een gummibeer uit het zakje haal en hem in mijn mond stop. "Hai, ik ben Sam" Stelt een meisje zich voor. Een meisje met pik zwarte haren. Zo ongeveer dezelfde kleur als die van mij. Haar haren en lange zwarte wimpers vallen erg op, maar haar blik die naar mijn zakje met gummiberen is gericht, valt me toch wat meer op, maar of ik het leuk vind.. "Kan je er wat van missen" Grijnst ze en kijkt me dan aan. "Misschien.. nee.." Zeg ik, waarna ik bijna het hele zakje in mijn mond stop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Ik keek hem met grote ogen aan. Verdomme, ik had net zo'n trek in die dingen. ''Hoe dééd je dat?'' mompelde ik, aangezien er nog best veel in het zakje zaten. Ik liet mijn tas los, die met een klap op de grond viel. Ik bewoog pijnlijk mijn vingers, die redelijk stijf waren geworden doordat ik de tas de hele tijd al vast hield.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson

    'Dan niet, vind ik ook goed.' zegt ze serieus. 'En ja, eigenlijk wel.' zegt ze dan en even knikt ze. Ik lach even zachtjes. 'Ik merk het vanzelf wel!' zeg ik en nogmaals bekijk ik haar gezicht even, ze heeft een onschuldig gezichtje, met grote groen/blauwe ogen. Volgens mij is ze juist helemaal niet onschuldig. Ze heeft lange zwarte haren, die stijl langs haar gezicht hangen. Ze was echt geen lelijk meisje. 'En Féline, hoe lang dans je eigenlijk al modern?' vraag ik uiteindelijk maar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze kijkt me met grote ogen aan, alsof ik een of ander vaag mythisch wezen ben. "Hoe dééd je dat?" Mompelt ze, waarna ze haar tas loslaat en met een klap op de grond terecht komt. "Hoe deed ik wat?" Vraag ik verontwaardigd met mijn mond vol fijngekauwde gummiberen. Ik slik ze snel door en leg er dan een op mijn hand, waarna ik mijn hand naar haar uitreik en een pijnlijk gezicht trek. "Pak maar" Zeg ik met een trillende lip, waarna ik even grinnik. Die snoepjes zijn zálig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    ''Zo veel in je mond proppen. Zelfs ík kan dat niet.'' zei ik bedenkelijk, aangezien ik een echte eter was. Gelukkig kwam ik er niet veel van aan..
    ''Pak maar.'' zei hij, en ik moest grinniken om zijn uitdrukking. Snel pakte ik het snoepje van zijn hand af, en stopte deze in mijn mond. Toen ik 'm eenmaal had doorgeslikt, grijnsde ik. ''Dankje, dat was érg gul van je.'' zei ik, op een overdreven dankbare toon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Féline Aimee Harrison.

    "Ik merk het vanzelf wel" Zegt hij, maar nog steeds heb ik het gevoel alsof hij me niet gelooft. Des te beter. Nu zal het niet helemaal onverwachts komen, maar raar opkijken zal hij wel. Hoop ik tenminste.
    "En Féline, hoe lang dans je eigenlijk al modern?" Vraagt hij, nadat hij mijn gezicht heeft bestudeerd. Iets wat hij niet erg onopvallend deed. "Om precies te zijn acht jaar nu. Daarvoor een jaar ballet, maar uch dat was echt niets voor mij" Zeg ik en vrolijk mijn gezicht dan wat op met een glimlach. "Ik danste al eerder, maar ik heb negen jaar echt op les gezeten"

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [god ik mis echt veel als ik ga slapen -,-' samenvatting en chálines laatste reactie?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja, erg hè? Ik heb de moeite niet genomen om al die pagina's van enkele personen te lezen, haha.]

    Aragog schreef:
    (...)
    Chárline
    Ik grinnikte. ''Ik snap je, hoor.'' gaf ik toe, en schonk hem een dankbare glimlach toen hij de deur voor me openhield. ''Hoelang dans jij al?'' vroeg ik hem, terwijl ik mijn ogen even samenkneep tegen de felle zon. Er was bijna geen wolkje aan de lucht te bekennen, en enkel een zacht briesje wind wat mijn haren liet wapperen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    ''Zo veel in je mond proppen. Zelfs ík kan dat niet.'' zegt ze bedenkelijk, waarna ik even lach. "Maar ik ben jou niet" Zeg ik met een lichte grijns. Ze grinnikt even, waarna ze het snoepje snel van mijn hand af pakt om hem vervolgens in haar mond te stoppen. "Dankje, dat was érg gul van je." Zegt ze met een overdreven toon. "Ik weet het, maar denk maar niet dat je meer krijgt!" Ik haal de laatste twee gummiberen uit het zakje en stop ze in mijn mond. Ik heb nog een hele vooraad, maar dat krijgt ze zéker niet te weten. Misschien als ze lief is kan ik er een keer een voor haar meenemen, maar ik denk niet dat je me zover kunt krijgen om mijn lievelingssnoepjes weg te geven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'