• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin Turner
    "Je hoeft niet weg te gaan" Zeg ik nadat ik mijn gezicht weer in plooi houd. "Ik lachte je niet uit" voeg ik er aan toe. "ik had alleen niet verwacht dat jij van hiphop of streetdance zou houden" zeg ik. "Maar oké ik denk nog een beetje in stereo types" voeg ik er een beetje beschaamd aan toe. "Sorry als je dacht dat ik je uitlachte"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xFreedom schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    Ze grinnikt even. ''Oké, Wes.'' grijnst ze en pakt het zakje op. Nadat ze even zoekend om zich heen heeft gekeken, heeft ze waarschijnlijk niet gevonden wat ze zocht, dus stopt ze het zakje in mijn shirt. ''Opgeruimd!'' roept ze blij en ze neemt nog een stuk chocola. "Dat kietelt" Zeg ik met een glimlach, waarna ik hem uit mijn shirt haal. "En Sam, wat voor dansstijl doe jij?" Ik heb al zo'n vermoede, maar zekerheid is altijd goed. Stiekem hoop ik dat ze bij hiphop zit, wat ik ook wel denk.

    Sam
    ''Dat kietelt.'' glimlachte hij, en ik grinnikte even. ''En Sam, wat voor dansstijl doe jij?'' vroeg hij, en ik at even mijn mond leeg. ''Hiphop.'' antwoordde ik glimlachend.
    ''En jij?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, en pakte het zakje uit zijn hand om die vervolgens in de dichtsbijzijnde prullenbak te gooien. Ik liep weer terug, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rechazame schreef:
    Deavon Calvin Turner
    "Je hoeft niet weg te gaan" Zeg ik nadat ik mijn gezicht weer in plooi houd. "Ik lachte je niet uit" voeg ik er aan toe. "ik had alleen niet verwacht dat jij van hiphop of streetdance zou houden" zeg ik. "Maar oké ik denk nog een beetje in stereo types" voeg ik er een beetje beschaamd aan toe. "Sorry als je dacht dat ik je uitlachte"

    Chárline
    Met een zucht draaide ik me om. ''Het ligt niet aan jou..'' begon ik vermoeid. ''Het is gewoon..- Al mijn hele leven zien mensen mij als dít meisje.'' zei ik, met gebaren naar mezelf. ''Het perfecte meisje, die uitblinkt in ballet, die uitblinkt in wat haar óuders willen.'' mompelde ik, en ik sloeg mijn ogen neer. ''Het is gewoon frustrerend dat ik niet kan zijn wie ik wíl zijn.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    ''Hiphop.'' antwoordde ze glimlachend, nadat ze haar mond heeft leeggegeten. ''En jij?'' vraagt ze dan nieuwsgierig aan me en pakt het zakje uit mijn hand om hem vervolgens in de prullenbak te gooien die ze dit keer wel heeft kunnen vinden. "Ballet" Antwoord ik zo serieus mogelijk. "Waar dacht je anders dat mijn gay trekjes vandaan kwamen?" Vraag ik aan haar, terwijl ik weer een gay beweging maak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Ik schoot weer in de lach. ''Nee.'' concludeerde ik, en ik keek hem onderzoekend aan. ''Hiphop of streetdance.'' gokte ik, en hoopte op hiphop. Ik keek hem met twinkelende ogen aan. Ik was blij dat er iemand was waar mee ik kon lachen, dat had ik wel nodig na al die jaren. Ik bond mijn haren in een nonchalante knot, en grinnikte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze schiet weer in de lach. "Nee, "Hiphop of streetdance" Gokt ze dan. Jammer dat ze me doorhad. Ik had nog wel even door willen gaan, als ging het dansen in een balletpakje me toch wat te ver, maar zover zou het nooit gekomen zijn. Eigenlijk kan ik het wel begrijpen, aangezien ik niet echt een ster ben ik acteren. "Hiphop" Geef ik dan uiteindelijk toe en glimlach even, terwijl Sam haar haren in een knot bind en zachtjes grinnikt. "Dat betekend trouwens niet dat je meer Gummiberen krijg" Kom ik dan ter zake.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    ''Dat betekent trouwens niet dat je meer gummiberen krijgt.'' zei hij, en teleurgesteld liet ik mijn armen weer langs mijn lichaam zakken. ''Nee?'' vroeg ik hem met een pruillipje.
    ''Ben ik het niet waard?'' voegde ik er aan toe, en knipperde overdreven met mijn ogen.
    Ik mocht hem wel.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Teleurstellend laat ze haar armen zakken. "Nee?" Vraagt ze met een pruillipje. "Ben ik het niet waard?" Voegt ze eraan toe. Vervolgens knippert ze overdreven met haar ogen, waardoor ik een grinnik niet kan forceren. "Klopt, een zak gummiberen kun je voor een euro vijfenzestig in de Deen kopen. Jij bent net aan voor vijftig cent te koop. Laat staan, je word niet eens verkocht in de Deen" Zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Nu ik er bij nadenk is het best lullig, maar meestal zeg ik eerst iets voordat ik er over nadenk. Net zoals nu.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:38 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Ik sloeg mijn ogen neer, en probeerde een giechel te onderdrukken. ''vijftig cent? Wat teleurstellend nou..'' zuchtte ik, en keek hem weer aan.
    ''Maar volgens mij ben ik jou ook nog niet tegengekomen in de Deen.'' grijnsde ik toen, en zette een hand in mijn zij. ''Of wel? Oh nee, daar is de Deen te goed voor.'' Ik kon net zo goed gemene opmerkingen maken, maar ik kon er tegen. Nu maar hopen dat hij dat ook kon..
    Ik liet mijn blik afdwalen naar zijn tas, waar zeker weten gummiberen in zaten.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Het is gewoon frustrerend dat ik niet kan zijn wie ik wíl zijn" zegt Chárline. Ik kijk haar even aan. "Wie is het dan wie je wilt zijn?" vraag ik na een tijdje. Voor mij is het misschien lastig te begrijpen want ik ben altijd gewoon mezelf geweest en gedaan wat ik wilde zonder dat er iemand tussen kwam. Ik kijk Chárline nieuwschierig aan. Ik vind haar steeds interesanter.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ''Een meisje zonder ouders die haar pushen tot wat zíj willen.'' begon ik, en ging op een laag muurtje zitten. ''Een meisje dat níet op ballet zit, en ook wel eens als niet perfect wordt beschouwd. Mensen verwachten zó veel van me, ik-'' ik fronste, en schudde zwakjes mijn hoofd. ''Het is gewoon moeilijk. Ik red me wel.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze slaat haar ogen neer en giechelt even. "Vijftig cent? Wat teleurstellend nou.." Zucht ze en kijkt me weer aan. "Maar volgens mij ben ik jou nog niet tegengekomen in de Deen" Grijnst ze dan, waarna ze haar hand in haar zij zet. "Of wel? Oh nee, daar is de Deen te goed voor" Vervolgt ze, waarna ze even naar mijn tas kijkt. "De Deen kan zo'n dure inkoop als mij niet betalen" Zeg ik met een grijns, waarna ik haar blik naar mijn tas volg. "Daar iets waardevols in" Zeg ik en kijk even onschuldig rond. Daarna kijk ik naar de hare en grits hem bij haar vandaan, waarna ik haar passeer en de gang door ren. Ondertussen rits ik haar tas open.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ze keek naar zijn tas, hè :'D]
    Sam
    ''Nee!'' gilde ik. ''Mijn chocoláaa!'' riep ik angstig, en rende zo snel als ik kon achter hem aan. Ik zag dat hij mijn tas openritste, en ik vloekte lachend. Mijn chocola. Níet mijn chocola. Oh, shit, mijn ondergoed. En misschien wel een zak gummiberen, maar die had ik goed weggestopt. Tóch? Mijn kleding, mijn joggingbroeken.. Oh god.
    Doordat ik zo gefocust was op Wesley en mijn tas, rende ik bijna een paar mensen omver. ''Sorry!'' riep ik, en rende verder.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [OWWWW. Wist ik wel]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wesley Dylan Marshall.

    ''Nee!'' gilt ze. ''Mijn chocoláaa!'' roept ze er angstig achteraan, terwijl ze achter me aan rent. "Shirt, broek, shirt, broek, bh,- wacht, dat hoefde ik niet te zien" Zeg ik, terwijl ik door ren en af en toe wat naar achter gooi. Blijkbaar rent Sam ook bijna tegen mensen aan, alleen verontschuldigt zij zich wel met een 'sorry' en ren ik gewoon rustig door, terwijl ik de tas verder bekijk. "Ach, met chocola kan ik me ook wel voeden" Ik pak een reep chocola, als ik in de jongenszaal kom en leg de tas bij de deur neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'