• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk even naar Chárline. Zoiets lijkt me moeilijk. Ik ga naast haar zitten. "Bij mij kan je jezelf zijn" zeg ik zacht. "En hier op school denk ik ook" voeg ik er aan toe. "Alleen thuis moet je jezelf dan weer eventjes faken..al is dat denk ik erger" Ik zucht diep. "Wauw het is nogal ingewikkeld" ik krab even op Mijn hoofd. "Ehh wil je erover praten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xFreedom schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    ''Nee!'' gilt ze. ''Mijn chocoláaa!'' roept ze er angstig achteraan, terwijl ze achter me aan rent. "Shirt, broek, shirt, broek, bh,- wacht, dat hoefde ik niet te zien" Zeg ik, terwijl ik door ren en af en toe wat naar achter gooi. Blijkbaar rent Sam ook bijna tegen mensen aan, alleen verontschuldigt zij zich wel met een 'sorry' en ren ik gewoon rustig door, terwijl ik de tas verder bekijk. "Ach, met chocola kan ik me ook wel voeden" Ik pak een reep chocola, als ik in de jongenszaal kom en leg de tas bij de deur neer.

    Sam
    Vloekend pakte ik alles op wat Wesley op de grond gooide. Eenmaal aangekomen bij de jongenszaal, propte ik alles weer in mijn tas. Ik keek naar Wesley die ín de jongenszaal zat. Demonstratief liep ik naar binnen. Dat kon me niet echt veel schelen, ik ben vaak genoeg in een jongenskamer geweest. De herinneringen lieten me in elkaar krimpen, maar ik vermande me weer er liep snel naar Wesley toe. ''Hand it over.'' grijnsde ik, en ik stak mijn hand uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rechazame schreef:
    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk even naar Chárline. Zoiets lijkt me moeilijk. Ik ga naast haar zitten. "Bij mij kan je jezelf zijn" zeg ik zacht. "En hier op school denk ik ook" voeg ik er aan toe. "Alleen thuis moet je jezelf dan weer eventjes faken..al is dat denk ik erger" Ik zucht diep. "Wauw het is nogal ingewikkeld" ik krab even op Mijn hoofd. "Ehh wil je erover praten?"

    Chárline
    ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Hier op school niet, ben ik bang. Het zou me niks verbazen als mijn ouders de school dagelijks opbellen om te vragen naar mijn gedrag ofzo.'' mompelde ik beschaamd, en keek naar mijn handen. ''Ik moet toegeven dat het oplucht om dit allemaal tegen iemand te zeggen die ik amper ken.'' zei ik grinnikend, en keek hem aan. ''Dankjewel.'' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Ik glimlach en por haar met mijn elleboog. "Geen probleem" zeg ik. "Lastige ouders...en dan zit ik te klagen over mijn stiefvader" Ik trek een raar gezicht en zicht dan. "ouders zijn gewoon kut...zo af en toe" Ik kijk Chárline even aan en haal mijn wenkbrouwen op. "kun je een beetje streetdancen of hip-hop wat je zo leuk vind?" vraag ik dan uiteindelijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ik grinnikte. ''Zeg dat wel.'' zuchtte ik. Ouders waren soms zó lastig, maar ik was ze aan de ene kant wel dankbaar. Ze hebben me tenslotte groot gebracht, ik mag van geluk spreken dat ik wat geld heb en niet in een doos leef.
    ''Kun je een beetje streetdancen of hiphop wat je zo leuk vind?'' vroeg hij, en ik keek naar de grond. ''Een beetje, ja.'' gaf ik toe. Als ik alleen was oefende ik vaak, maar mijn ouders wisten er gelukkig niks van.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Een beetje ja" zegt Chárline en ik kijk haar geamuseerd aan. "laat maar zien dan" ik weet niet of ik zoiets wel wil zien of ze het ook wel doet. "Wat kun je dan?" ik grijns een klein beetje. Dat was gewoon eeen beetje gemeen van me. Een ballet danseres vragen om een streetdance stukje te doen. Ik vraag me af of ze het kan,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen. Volgens mij verwachtte hij er niet veel van. Ik sprong op, en keek hem aan. ''Het.. is een soort 'mix' tussen ballet en hip-hop.'' zei ik, en zette het muziek aan.
    Ik sloot me af van de buitenwereld, en begon te dansen. -doorspoelen naar 00:35-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Geamuseerd kijk ik even naar Chárline. Als ze klaar is klap ik even in me handen. "goed gedaan hoor" Dan sta ik op. "Alleen heb ik iets wat van muziek nodig" Ik pak mijn Iphone zet een beat op. strek mijn nek even en begin te Dansen Daarna glimlach ik. God wat is het heerlijk om te dansen.

    [Het filmpje is wat versneld maar je kan het zien ongeveer xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh, sorry, zag niet dat je had gereageerd ^^]
    Chárline
    Verwonderd keek ik naar Deavon. Kijk, dát is wat ik wou.
    Toen hij uiteindelijk klaar was, keek ik hem grijnzend aan. ''Dat was fantastisch.'' complimenteerde ik hem, en automatisch keek ik nijdig naar de spitzen die uit mijn tas staken.
    Ik beloofte mezelf dat ik gewoon meer ging oefenen op streetdance en hiphop, dingen die ik tenminste wél leuk vond.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Dat was Fantastisch" zegt ze grijnzend en kijkt vervolgens nijdig naar die rare schoenen. "Thank you Thank you" ik grijns weer eventjes en ga weer op het muurtje zitten. "het is heerlijk om te dansen vind je niet?" vraag ik met een glimlach. Ik ben echt gek op dansen en doe het het liefst elk moment van de dag. Ik danste zelfs onder de douche.

    [die kerel danst echt sick geweldig! (in het filmpje sws)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    ''ja..'' glimlachte ik. Als ik danste, had ik voor een moment gewoon geen zorgen. Alles was goed, er ging niks mis en ik voelde me gelukkig. ''Ik ben gewend geraakt aan ballet, en niet veel mensen zien het, maar er zit zó veel emotie in zo'n dans. Het is gewoon een toevluchtsboord.'' zei ik. ''En ik wil je best wat laten zien, maar ik denk niet dat je daarop zit te wachten.'' zei ik, en grinnikte eventjes.

    [Ja, haha, ik wou dat ik zoiets kon :'D]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Ik ben gewend geraakt aan ballet, en niet veel mensen zien het, maar er zit zó veel emotie in zo'n dans. Het is gewoon een toevluchtsboord." zegt Chárline "En ik wil je best wat laten zien, maar ik denk niet dat je daarop zit te wachten." zegt Chárline en ze grinnikte eventjes. Ik glimlach. "álle dansen zitten vol met met Emoties. Ik gooi altijd mijn emoties in mijn dansen en nergens anders. Maar als je het perse wilt laten zien ga je gang"

    [me 2 :p]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:34 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben er weer,iemad Jayson?]

    Chárline
    ''Dat klopt, maar bij ballet..'' ik haalde mijn schouders op. Mensen zagen dat gewoon niet snel. Ik keek hem onderzoekend aan. ''Goed.'' grijnsde ik, en trok hem mee naar een oefenzaal voor ballet, niet ver van ons vandaan.
    ''Sorry als ik je ga vervelen, dan moet je het maar zeggen.'' grinnikte ik, en ik liep naar de radio. Ik zette de muziek aan, en begon te dansen. -again, doorspoelen naar 00:54-
    Het ging gemakkelijk omdat ik simpelweg een joggingbroek en tanktopje aanhad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Met mijn armen over elkaar kijk ik naar Chárline hoe ze danst. En na een tijdje merk ik dat ik écht gefacineerd naar haar zit te kijken. Het ziet er mooi uit, écht mooi. Ik klap even voor haar als ze klaar is. "Dat was goed" zeg ik knikkend. "het is een mooie dansstijl..voor vrouwen" zeg ik. "Voor mannen" ik trek een vies gezicht en ril even. "Niets voor mij. Geef mij maar gewoon streetdance, daar ben ik goed in" ik grinnik even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]