• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Ik denk dat meerder rpg'ers hier er een schijt hekel aan hebben. Waar ik vooral een hekel aan heb zijn eendagsvliegen, zoals.. Nee, ik noem geen namen, maar je weet wel wie ik bedoel]


    [Ik weet wie je bedoelt.
    Verder kan ik nog over meer dingen door zeiken, maar daar heb ik geen zin in. Dus ik hou het hierbij.]

    Blanche schreef:
    [Waar kan ik heen met mijn personage's? Ik heb geen zin om mensen te storen. ;x]


    [You can go to Natalya and Wesley? Ik moet wel zo weg en ben er pas woensdag weer. Weet niet of je het geduld hebt om tot dan te wachten a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehm.. Ik heb denk ik wel geduld. Denk ik. xd

    Edit; Waar zij ze? + Vind Saar het ook goed? ;d]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 10:44 ]

    [Ik ga zo met Wes naar @Michelle toe. Kunnen we nog wat lol beleven >.SVENNNIIEEEE. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    *ik ben er trouwens vanavond pas weer*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    xFreedom schreef:
    [Ik ga zo met Wes naar @Michelle toe. Kunnen we nog wat lol beleven >.SVENNNIIEEEE. ]

    _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Natalya Winter Crawford
    'Misschien, het is altijd het proberen waard. Behalve dan dat balletpakje. Dat spreekt me nou niet echt aan..' glimlacht hij. 'Ga jij ook nog wat laten zien of niet?'
    'Of course,' antwoord ik glimlachend. Ik wacht totdat hij zijn iPhone van de stereo heeft gedaan en zet dan mijn eigen er op. Na even scrollen heb ik een goed liedje gevonden. Zodra de eerste klanken van het liedje door de ruimte klinken begin ik te dansen. Niet al te ingewikkeld maar gewoon mooi en simpel. Een dans hoeft niet heel spectaculair te zijn om mooi te zijn. Als het liedje is afgelopen haal ik mijn iPhone weer van de stereo en kijk ik de jongen afwachtend aan. 'En?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    [Ehm.. Ik heb denk ik wel geduld. Denk ik. xd

    Edit; Waar zij ze? + Vind Saar het ook goed? ;d]


    [Ergens in een danszaal a. Heel misschien kan ik af en toe wat posten want heb wel internet ^^ Maar dan kan ik niet duizenden bladzijden bij langs gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    Ik slenter over het terrein en trap af en toe een steentje weg met mijn felrode vans. Hier en daar staan een aantal mensen te dansen. Soms samen, soms alleen.
    Wanneer ik muziek uit een van de danszalen hoor komen, besluit ik daar heen te lopen.
    Natalya, lerares modern, laat een paar simple, maar soepele danspassen zien aan een jongen die erbij staat.
    "En?" vraagt ze met haar blik op de jongen als ze weer stilstaat.
    Ik begin te klappen. "Mooi hoor, Natalya," zeg ik met een grijns.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Ergens in een danszaal a. Heel misschien kan ik af en toe wat posten want heb wel internet ^^ Maar dan kan ik niet duizenden bladzijden bij langs gaan]


    [Ik zorg er wel voor dat als je kan posten, ik mijn laatste post voor je klaar heb liggen. ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik zorg er wel voor dat als je kan posten, ik mijn laatste post voor je klaar heb liggen. ;D]


    [Thank you (: Áls ik al iets ga posten word het ws wel 's avonds en het hangt er vanaf hoeveel internet ik nog heb op die dag a.

    Edit: I really have to go now anders kom ik te laat, dus tot over een paar daagjes xx]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben even douchen xo]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Wanneer ik mijn Iphone er heb uitgehaald, ga ik met mijn rug tegen de muur en staan en luister naar de eerste klanken die nu door de zaal heen galmen. Mijn ogen wijken niet af van de bewegingen die ze maakt. De gestrekte tenen blijven niet onopgemerkt. Ik heb gehoord dat er best veel oefening voor nodig is, dus ik denk niet dat ik het zo snel voor elkaar zal krijgen. Laat staan dat ik de passen kan maken. "En?" Vraagt ze uiteindelijk als ze klaar is. "Het is anders dan hiphop, maar wel mooi" Zeg ik, waarna er een glimlach mijn aandachtige gezicht doorbreekt. Wanneer er iemand begint te klappen, kijk ik richting de deuropening waar ik een jongen zie staan. "Mooi hoor, Natalya" Zegt hij met een grijns. Ik begroet de jongen even met een knik, waarna ik me weer even op Natalya richt. "Ik ga mijn spullen verder uitpakken. Ik zie je nog wel een keer" Zeg ik met diezelfde glimlach op mijn gezicht, waarna ik de jongen in de deuropening passeer en de gang op loop.


    [Veel plezier!]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Doei, veel plezier! ;D
    Oh, en Saartje, Sam die staat ergens midden in de gang geloof ik :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kom jij maar naar hem toe. Wat dacht je daar van? >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'