• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin Turner
    "Hoelang dans jij al?" vraagt Chárline nadat ze me een dankbare glimlach geschonken heeft. "al sinds ik kan lopen" antwoord ik. "en jij?" het zonnetje schijnt fel en er zijn amper wolken. Ik ga op een muurtje in het zonnetje zitten en kijk even voor me uit. "Misschien zelfs langer dan dat" zeg ik nadenkend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sam
    Ik mompelde teleurgesteld. ''Ik kan niet blijven leven op mijn chocoladerepen.'' zuchtte ik, en pakte er éentje uit mijn tas. Ik keek van de reep naar de zak gummiberen, en weer terug. ''Ruilen?'' vroeg ik met een pruillipje, en grinnikte even terwijl ik hem smekend aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rechazame schreef:
    Deavon Calvin Turner
    "Hoelang dans jij al?" vraagt Chárline nadat ze me een dankbare glimlach geschonken heeft. "al sinds ik kan lopen" antwoord ik. "en jij?" het zonnetje schijnt fel en er zijn amper wolken. Ik ga op een muurtje in het zonnetje zitten en kijk even voor me uit. "Misschien zelfs langer dan dat" zeg ik nadenkend

    Chárline
    ''Sinds mijn derde, maar toen danste ik nog geen ballet. Dat begon pas op mijn vijfde.'' mompelde ik, en bestudeerde mijn nagels. Het was zo oneerlijk, mijn hele leven werd voor me bepaald. Ik heb nooit echt mezelf kunnen zijn, en dat dankzij mijn bloedeigen ouders.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk even naar Chárline. "Ooh oke" antwoord ik. "Ik heb altijd wel dit gedanst eigenlijk. Al wilde ik alsnog niet naar deze school" zeg ik. "Ik vind het altijd zo nep als je het met zo'n leraar moet leren. Maarja dankzij me lieve stiefvader ben ik verplicht te komen" ik slaak een diepe zucht. Soms haat ik die kerel echt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wesley Dylan Marshall.

    "Ik kan niet blijven leven op mijn chocoladerepen" Ze zucht even en pakt een chocoladereep uit haar tas. "Ruilen?" Ze kijkt even van haar chocoladereep naar mijn zakje gummiberen die ondertussen al leeg is. Ze grinnikt even en kijkt me dan smekend aan. "Oke" Ik haal even nonchalant mijn schouders op en rijk het lege zakje naar haar uit. Het is toch leeg, maar of zij dat weet. Ik denk wel dat ze het doorheeft, aangezien ze net heeft kunnen merken dat ik ze niet zo snel weggeef.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Minimaal vier regels ;$.]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chárline
    ''Ik vind het altijd zo nep als je het met zo'n leraar moet leren. Maarja dankzij me lieve stiefvader ben ik verplicht te komen.'' zuchtte hij, en ik grinnikte even.
    ''Als het aan mij lag, zat ik niet op ballet. Het is wat mijn ouders willen.'' gaf ik mompelend toe, en ik had eigenlijk geen idee waarom ik dit vertelde. Iedereen dacht dat ik het perfecte leventje had, kreeg wat mijn hartje begeerde..

    Sam
    Quasi-boos keek ik hem aan, en sloeg het zakje lomp uit zijn handen, die langzaam op de grond terecht kwam. Onschuldig keek ik hem weer aan, en brak een stukje van mijn chocola af, die ik vervolgens in mijn mond stopte. Ja, ik was verslaafd aan chocola, maar gummiberen stonden op nummer twee. Ik had ook niet van hem kunnen verwachten dat hij zomaar zijn gummiberen weggaf, het was overduidelijk dat hij niet zonder kon.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Quasi-boos kijkt ze me aan, waarna ze het zakje op de grond gooit. "Milieuvervuiler!" Roep ik luid door de gang, waarna ik haar doordringend aankijk. "Stop dat zakje in de prullenbak" Beveel ik haar, met diezelfde doordringende blik. Onschuldig kijkt ze me aan en breekt een stukje van haar chocoladereep af om hem vervolgens in haar mond te stoppen. Ik maak een 'tss' geluidje en rol even met mijn ogen. Ik vind het soms zo komisch om van die gay trekjes te doen. Meestal kies ik wel de juiste personen uit bij wie ik het doe, er zijn ook mensen die het wat minder komisch vinden, maar ik heb zo'n gevoel dat Sam het wel aankan om met een gek om te gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Deavon Calvin Turner
    "Als het aan mij lag zat ik niet op Ballet maar het is wat mijn ouders willen" zegt Chárline. Ik grinnik even. "Zijn het rijke ouders?" vraag ik. "Die dumpen hun kids altijd op ballet" ik grinnik weer eventjes. "Mijn stiefvader die is rijk en die dumpt me op zo'n school zonder overleggen of het wel iets was wat ik wilde. En dan nog durfen zeggen dat het niet is om te lijmen" ik grinnik weer even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sam
    ''Milieuvervuiler!'' riep hij door de gang, en een aantal mensen keken geërgerd om. Ik schoot in de lach, en keek hem grijnzend aan. ''Stop dat zakje in de prullenbak.'' commandeerde hij me, en ik zette een hand in mijn zij. Ik keek hem serieus aan, maar toen hij een gay-momentje had, schoot ik in de lach. ''Oké, alleen als je eerst zegt hoe je heet.'' grinnikte ik, en ik keek hem afwachtend aan met nog steeds een brede glimlach op mijn gezicht, door zijn actie van net.

    Chárline
    Ik knikte. ''Ja, klopt.'' zuchtte ik. Het was echt iets voor rijke ouders, daar had hij gelijk in. ''Mijn intresse ligt meer bij Hip-Hop of streetdance, maar als ik dat tegen mijn ouders zeg, kijken ze me de komende paar weken niet meer aan.'' mompelde ik, en haalde automatisch een hand door mijn blonde haren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Een aantal mensen kijken geërgerd om en ze schiet in de lach.
    Ze kijkt me grijnzend aan, terwijl ze een hand in haar zij zet. Ze kijkt me serieus aan, maar wanneer ik mijn 'tss' geluidje maak en even met mijn ogen rol, schiet ze weer in de lach. ''Oké, alleen als je eerst zegt hoe je heet.'' Grinnikt ze en kijkt me afwachtend aan met een brede glimlach. "Wesley," Stel ik mezelf met een scheve grijns voor en wijs dan naar het zakje dat op de grond ligt. "Je mag me Wes noemen, als je die nu opruimt" ik wist wel dat ik de goede had uitgekozen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Deavon Calvin Turner
    "Mijn interesse ligt meer bij Hip-Hop of streetdance maar als ik dat tegen mijn ouders zeg, kijken ze me de komende par weken niet meer aan" mompelt Chárline en haalt haar handen door haar blonde haren. "Je maakt een grapje?" vraag ik om vervolgens in de lach te schieten. Ik houd me gezicht in plooi maar dat lukt me niet voor lang en schiet weer in de lach. "Sorry ik lach je niet uit" zeg ik weer in poging mijn gezicht in plooi te houden. Ik vind hip-hop of streetdance gewoon raar staan bij een blanke ondanks al die films... al kan Channing tatum wel goed dansen voor een blanke


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xFreedom schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    Een aantal mensen kijken geërgerd om en ze schiet in de lach.
    Ze kijkt me grijnzend aan, terwijl ze een hand in haar zij zet. Ze kijkt me serieus aan, maar wanneer ik mijn 'tss' geluidje maak en even met mijn ogen rol, schiet ze weer in de lach. ''Oké, alleen als je eerst zegt hoe je heet.'' Grinnikt ze en kijkt me afwachtend aan met een brede glimlach. "Wesley," Stel ik mezelf met een scheve grijns voor en wijs dan naar het zakje dat op de grond ligt. "Je mag me Wes noemen, als je die nu opruimt" ik wist wel dat ik de goede had uitgekozen.

    Sam
    Ik grinnikte. ''Oké, Wes.'' grijnsde ik, en ik pakte het zakje op. Ik keek om me heen, zoekend naar een prullenbak, maar aangezien die naar mijn idee te ver weg stond, stopte ik het zakje in zijn shirt. ''Opgeruimd!'' riep ik blij, en nam nog een stukje chocolade. Ja, ik kon soms kinderachtig zijn, en mensen bestempelden me meestal als 'raar', maar ik was tenminste mezelf.

    Chárline
    Ik keek hem verontwaardigd aan. ''Dát bedoel ik nou.'' zuchtte ik, en gooide gefrustreerd mijn armen in de lucht. Altijd was ik al het 'nette, verwende, perfecte' meisje geweest, en als ik dit een keer aan iemand toevertrouwde werd ik dus uitgelachen. ''Het was leuk om je te ontmoeten, Deavon.'' mompelde ik, al kwam het er niet echt gemeend uit. Ik zwaaide mijn tas over mijn schouder en maakte aanstalten om weg te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik zet de muziek weer uit met het idee genoeg te hebben getraind. Ik pak mijn mobiel en loop de zaal uit. Ik loop door naar mijn kluisje en gooi mijn sporttas er weer in. Ik kijk om me heen, maar het was niet echt druk. Ik gooi mijn kluisje dicht. Waar kon ik me douche? Er zat vast wel een badkamer bij de meisjeszaal. Ik slenter op mijn gemak naar de meisjeszaal en kijk even om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze grinnikt even. ''Oké, Wes.'' grijnst ze en pakt het zakje op. Nadat ze even zoekend om zich heen heeft gekeken, heeft ze waarschijnlijk niet gevonden wat ze zocht, dus stopt ze het zakje in mijn shirt. ''Opgeruimd!'' roept ze blij en ze neemt nog een stuk chocola. "Dat kietelt" Zeg ik met een glimlach, waarna ik hem uit mijn shirt haal. "En Sam, wat voor dansstijl doe jij?" Ik heb al zo'n vermoede, maar zekerheid is altijd goed. Stiekem hoop ik dat ze bij hiphop zit, wat ik ook wel denk.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'