• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chárline
    Ik schoot in de lach. ''Het lijkt me ook niet echt iets voor jou.'' grinnikte ik, en bekeek hem even.
    ''Dus, vertel eens wat over jezelf.'' grijnsde ik.
    ''Wat doe je graag, buiten het dansen om?'' vroeg ik hem geïnteresseerd, en ik plofte nonchalant op een stoel neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wesley Dylan Marshall.

    Vloekend pakt ze alles op wat ik op de grond heb gegooid. Wanneer ze eenmaal bij de jongenszaal is aangekomen, pakt ze haar tas op en kijkt me aan. Ik kijk haar met een lichte grijns aan, terwijl ik plaats neem op mijn bed. Tenminste, het bed dat ik mezelf heb toegeëigend. Demonstratief loopt ze naar binnen. ''Hand it over.'' grijnst ze en steekt haar hand uit. "Meeh" Ik schud mijn hoofd en lik aan het stukje chocola, waarna ik er een stuk vanaf bijt. "Lekker" Zeg ik goedkeurend met een volle mond.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Deavon Calvin Turner
    "Wat doe je graag buiten het dansen om?" vraagt Chárline en ze ploft op een stoel. "Buiten het dansen?" vraag ik. "Niks" zeg ik. "of nouja" zeg ik na een tijdje nadenken. En dan grijns ik. "Maarja dat is alle mannen hun hobby" ik grinnik eventjes om mezelf. "En jij dan. Wat zijn jouw Hobby's Miss Chárline?" vraag ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xFreedom schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    Vloekend pakt ze alles op wat ik op de grond heb gegooid. Wanneer ze eenmaal bij de jongenszaal is aangekomen, pakt ze haar tas op en kijkt me aan. Ik kijk haar met een lichte grijns aan, terwijl ik plaats neem op mijn bed. Tenminste, het bed dat ik mezelf heb toegeëigend. Demonstratief loopt ze naar binnen. ''Hand it over.'' grijnst ze en steekt haar hand uit. "Meeh" Ik schud mijn hoofd en lik aan het stukje chocola, waarna ik er een stuk vanaf bijt. "Lekker" Zeg ik goedkeurend met een volle mond.

    Sam
    Met open mond gaapte ik hem aan. Mijn. Chocola.
    Mijn ogen flitsten naar zijn tas in zijn handen, en ik liep naar hem toe. In een snelle beweging gritste ik zijn tas uit zijn handen, keerde mijn rug naar hem toe en begon er in te graaien.
    Bingo.
    Met een grote grijns haalde ik een zak gummiberen tevoorschijn, en keek Wesley geamuseerd aan.
    Ik opende de zak, en at een paar gummiberen op. ''Lekker.'' zei ik op de zelfde toon als hij net had gezegt, terwijl er nog steeds een grote grijns op mijn gezicht stond.

    Chárline
    Ik schoot in de lach. Jongens..
    ''Hetzelfde.'' zei ik schouderophalend. ''Maarja dat is alle vrouwen hun hobby.'' praatte ik hem na, en grijnsde.
    ''En ik teken en zing graag.'' voegde ik er nog mompelend aan toe, en haalde nogmaals mijn schouders op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Hetzelfde, Maarja dat is alle vrouwen hun hobby" zegt Chárline met een grijns en ik kan er niks aan doen maar moet heel hard lachen. "Dan hebben we iniedergeval iets gemeen" zeg ik met een grijns en wiebel even met mijn wenkbrouwen. "Zingen en tekenen hmm?" vraag ik geïntereseert. "Kun je dat goed? zingen of tekenen...of beiden?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Ik grinnikte. ''Zo kan je dat ook bekijken, ja.'' lachte ik.
    ''Kun je dat goed? Zingen of tekenen.. Of beiden?'' vroeg hij, en ik haalde mijn schouders op. ''Ik doe het gewoon graag. Ik heb geen idee of ik er goed in ben.'' grinnikte ik, en haalde een flesje water uit mijn tas te voorschijn, om vervolgens een paar slokjes te nemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Ik doe het gewoon graag, ik heb geen idee of ik er goed in ben" grinnikt ze. Ze haalt een flesje water uit haar tas en neemt wat slokjes. Ik kijk geïntereseert naar Chárline. Ik weet niet wat het is maar ze fascineerd me. Misschien komt het wel doordat ze hetzelfde zei als wat ik net zei en ik dat niet verwacht had. "Zingen is wel oké" antwoord ik. "ik doe het ook wel eens soms. Denk dat als ik dansen niet zo belangrijk had gevonden ik mee had gedaan aan xfactor ofzo. Tweede Chris brown shit" ik grijns even. Ik krab even achter mijn hoofd. "tenminste...dat zei me leraar muziek op me vorige school. Zelf vind ik het niet zo goed"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Ik kijk hem geïnteresseerd aan, en toen hij uitgesproken was sprong ik enthousiast op. ''Laat eens wat horen?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, en ik grijnsde breed. Ik was nieuwsgierig, en wist niet echt wat ik bij Deavon moest verwachten. Zang? Rap? Kón hij het überhaupt wel goed? Het was allemaal een raadsel voor mij, en daar zat maar éen ding op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    Chárline springt enthousiast op "Laat eens wat horen" zegt ze. Ik grinnik even en krab op mijn achterhoofd. "oke omdat je zo aandringt" zeg ik een beetje verlegen. Ik schraap even mijn keel en begin dan te Zingen Bij zingen heb ik me nooit zo op me gemak gevoelt als bij dansen. na de laatste noten krab ik een beetje ongemakkelijk op mijn hoofd.

    [god i just love that guy xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Met open mond luisterde ik naar het gezang van Deavon. Toen hij uiteindelijk klaar was, wist ik even niks uit te brengen. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen hij ongemakkelijk aan zijn achterhoofd krabte.
    ''Dat was écht heel goed.'' zei ik uiteindelijk, nog een beetje verbaasd.
    ''Wauw.'' voegde ik er nog mompelend aan toe, en plofte weer op de stoel neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "Dat was écht heel goed" zegt de een beetje verbaast. "wauw" mompelt ze. "well dankje" zeg ik nog steeds een beetje ongemakkelijk. Ik krab weer even op me hoofd. "Maar dansen is toch echt meer mijn passie. Mocht dat niet meer gaan kan ik altijd nog terugvallen op zingen" ik glimlach ongemakkelijk. Ik haatte dit soort dingen dat ze ineens stil worden enzo.

    [Yeaah <3 i just can't understand why people hate him because of the shit with rihanna. His music and dance is still awesome. That's something that's called. Keep work and private life seperate xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ff overschakele naar tel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ['S goed :3]
    Chárline
    Ik grinnikte. ''Ja, inderdaad.'' zei ik bedenkelijk. Misschien was dat ook een optie voor mij, je wist maar nooit. ''Waar heb je het geleerd?'' vroeg ik hem nieuwsgierig. ''Gewoon door jezelf, of heb je lessen genomen?'' voegde ik er aan toe, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon Calvin Turner
    "waar heb je het geleerd, gewoon door jezelf of heb je lessen genomen?" vraagt Chárline. "Wij hebben nooit geld gehad voor lessen voor iets, behalve school. Totdat mister perfect kwam" daarmee doelde ik op mijn stiefvader en had er een naar ondertoontje in mijn stem. "Dus ik heb het zelf 'geleerd' maar ik kan me niet herinneen dat ik het 'geleerd' heb. ik heb gewoon altijd een soort van goede stem gehad" ik wrijf even over mijn kin en denk na om vervolgens mijn schouders op te halen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chárline
    Ik knikte. ''We zouden ooit eens een duet moeten doen.'' glimlachte ik bedenkelijk. Ik heb altijd in mijn eentje gezongen, er was niemand waarmee ik mijn 'tweede passie' deelde. Niemand wist überhaupt dat ik het deed, zelfs mijn ouders niet.
    Ik was blij dat ik Deavon heb ontmoet. In die korte tijd is er een grote last van mijn schouders gevallen, ik was hem dankbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''