• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik begon mijzelf nogal aardig te vervelen buiten en toen ik op verdieping vijf zat zag ik een van de tributen opstaan. Ik laat mijzelf in de schaduwen van de gang komen waarna ik naar haar kijk vanuit de schaduw, ze had het blijkbaar door dat er wel iemand zat en ik grijns alleen even.
    Ik kwam niet te voorschijn, in ieder geval niet voor haar neus. Ik liet mijzelf in deur van de trap tevoorschijn komen en liet de deur dicht vallen 'Hmmm... ook niet de begaande grond...' zeg ik zuchtend dan om net te doen alsof ik vanaf mijn eigen etage kwam.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik haalde mijn schouders op en slofte naar de lift. Ik sloeg mijn badjas strak om me heen en huiverde even. Ook al was het behoorlijk donker, ik kon alles goed zien. Mijn pupillen waren wijder dan die van een normaal mens, bijna als die van een kat. Ik liep de hal op, en keek om me heen. Met een zucht liep ik weer verder.


    Billy Bob Bob Billy :P

    lluvia schreef:
    Matthew - District 11

    Ik zucht en knik naar Julie. 'Misschien heb je wel gelijk.' Ik sta op en loop rustig de kamer door om de gitaar terug op zijn plaats te zetten. 'Ik hoop dat we door dat lawaai heen kunnen slapen.' Grinnik ik en kijk even door de raam naar buiten. 'Ik zie je morgen wel, slaapwel Julie.'


    Julie
    'Tuurlijk wel. Op deze bedden zullen we vast als een blok in slaap vallen.' Deze bedden zullen van de beste kwaliteit zijn en het beddengoed zijdezacht. Thuis waren de dekens ruw, misschien val ik niet eens in slaap omdat het zo zacht is. 'Slaaplekker.' Ik draai me om, op zoek naar mijn kamer die ik gelukkig wel snel heb gevonden. In de kast vind ik een joggingspak en trek die aan. Dan kruip ik mijn bed in. Zoals verwacht val ik moeilijk in slaap. Ik loop maar te woelen, mede door de angst voor de arena. Morgen begint de training, ik heb geen idee wat ik zal moeten doen. Mijn kracht kan ik niet gebruiken. Mijn krachten werken niet bij mezelf en ik kan ze moeilijk op iemand laten zien. Piekerend blijf ik naar het plafond staren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik laat mijzelf weer verdwijnen in de schaduw en laat mij in de hal van de begaande grond naar boven komen en ga dan op een bankje zitten.
    De zwarte mantel die ik om heb verbergt meer en deels mijn gezicht waardoor ik niet herkend zou kunnen worden.
    Ik ga na een tijdje liggen op het bankje waarna ik mijn ogen sluit, het lag een stuk lekkerder dan het bed waar ik nog een paar minuten geleden in lag, dit voelde namelijk net als thuis.

    Odina Lupe Araluen

    Ik word weer rustig als Ayson zijn reactie verklaard. Ik kijk om mij heen. 'Het klinkt misschien paranoïde, maar volgens mij worden we wel degelijk in de gaten gehouden. Het Capitool is niet achterlijk. We zouden anders gewoon kunnen vluchten en dat zou de sfeer tijdens de spelen aardig verzieken. Des te meer reden om nu naast de trein te gaan.' Ik knik vriendelijk naar hem en maak anstalten om naar de trein te lopen. Vragend kijk ik naar Ayson. We zouden samen kunnen lopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik keek op toen ik iemand hoorde bewegen, ik keek om me heen en zag iemand liggen, in een mantel. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en liep er rustig naar toe, het laatste wat ik wilde doen was hem wakker maken. Ik bestudeerde hem, maar ik kon er niet aan vastknopen wie het was.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Mijn ogen kijken onder de mantel vandaan richting Marigold, ik grijns even 'Ook moeite met slapen?' vraag ik dan aan dr terwijl ik rustig blijf liggen.
    Een seconden of 3 later ga ik omhoog zitten en doe de capuchon af zodat mijn gezicht duidelijk word 'Heimwee zekker?' vraag ik dan en staar voor mijzelf uit, hoewel ik het niet echt zelf had miste ik wel wat dingen van thuis.
    Hier was het veels te druk terwijl het thuis altijd heerlijk rustig was, dat was het enige wat ik miste.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik verstrakte toen ik besefte dat hij nog wakker was, maar wanneer hij de kap van zijn mantel liet zakken ontspande ik me. Ik knikte. ''Ja, het is hier gewoon zo anders. In District 5 was het gewoon wat rustiger.. Ik kan me nergens meer verstoppen wanneer ik alleen wil zijn. Vroeger kon ik nog weleens naar een verlaten huisje van een overleden iemand, maar nu heb ik constant mensen om me heen...'' Ik sloeg mijn badjas wat meer om me heen. ''Ik mis thuis en mijn familie gewoon zo erg..''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk dr even aan, hoewel ik mijzelf beloofd had niet mijn krachten met andere tributen te delen zucht ik even 'Wil je de rust?' vraag ik dan aan dr terwijl ik opsta, de mantel doe ik goed waarna ik het weer vraag aan dr 'Wil je echt een stukje rust in plaats van al die mensen om je heen?' ik leun tegen de muur met mijn hand waarna ik dr aan blijf kijken.
    Ieder verlangde wel eens naar rust, dus waarom zij niet eigenlijk.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik kijk op naar Shadow wanneer hij de vragen stelde. Langzaam knikte ik. ''Al is het maar voor heel eventjes, ik heb de tijd nodig om mezelf bij elkaar te rapen..'', zei ik zacht en keek naar de grond. In mijn gedachten zag ik het landschap van District 5 weer voor me, en ik slikte. Ik keek weer op naar Shadow. ''Waarom vraag je dat?''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk dr even aan en glimlach 'Schrik niet oke?' zeg ik waarna ik dr vast pak, mijn mantel om dr heen doe en samen met haar de schaduwen in duik, nog geen seconde later komen we op het dak van de 12 verdiepingen hooge gebouw en laat ik dr weer los. De mantel valt weer perfect om mijn lichaam en ik glimlach even 'Genoeg rust, genoeg ruimte en genoeg plek om te denken' zeg ik met een glimlach waarna ik mijzelf achterover laat vallen, ik sluit mijn ogen waarna ik rustig naar de wind luister die over mijn huid waait en met mijn haren speelt.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Ik had nog geen eens de kans om iets te zeggen omdat Shadow me naar zich toe trok en zijn mantel om ons heen sloeg. Ik deed mijn ogen dicht omdat ik het nogal eng vond, maar toen ik Shadow's stem weer hoorde deed ik ze weer ogen. Ik kon het niet geloven, hoe kon hij zo snel hier zijn? ''Wow, hoe deed je dat?'', vroeg ik en keek over de rand van het dak, het enige wat ik hoorde was onze ademhaling en het ruizen van de wind.


    Billy Bob Bob Billy :P

    (Kan Heather ergens heen komen? Dan kan ik lekker een "korte" post plaatsen :)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    { Waar is heather dan? xD Ik kan moeilijk met haar gaan praten :P Zit op het dak met Nialls xD hahaha :P }

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik grijns even 'Ieder heeft zo zijn eigen krachten remember' is het enige wat ik zeg, ik leg mijn armen onder mijn hoofd waarna ik dr aan kijk 'Net zoals jij jouw krachten hebt, heb ik de mijne. Hoewel ik ze nooit vaak gebruik' ik glimlach even waarna ik mijn hoofd weer laat rusten op mijn handen. Het was niet normaal om iemand zomaar mijn krachten te laten zien, maar iemand in zijn of haar gedachte te laten zweven is ook niet aardig.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Owja, de krachten. Ik glimlach. ''Dan zijn jouw krachten echt.. wow.. Kom ik aan met mijn katten zintuigen..'', zei ik en ging naast hem zitten. Ik keek naar de donkere lucht terwijl de wind zachtjes door mijn haar waaide.


    Billy Bob Bob Billy :P