• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Storm Leon Blue

    Ik zit rustig uit het raam te staren terwijl ik in mijn bed lig.
    Maar door alle gedachten die in mijn hoofd spoken kan ik nauwelijks slaap bevatten. In de arena wordt het overleven, zoals altijd. Ik ben het gewend en mijn zintuigen zijn nu zo hoog ontwikkeld dat ik volledig aan mijn omgeving kan aanpassen.
    Maar vermoorden. Ik weet niet of ik het überhaupt aankan om iemand te vermoorden...
    Uiteindelijk sta ik op en loop mijn kamer uit. Als ik in de woonkamer kom zie ik Heater zitten, mijn districtsgenoot
    Ach, wat kan het kwaad om iets te zeggen.
    'Hoi' mompel ik


    If there's no risk, there's no reward.

    Heather
    Ik zit nog steeds op de bank met de musicplayer te prutsen maar het lukt al wat beter. Ik hoor nu wat betere muzien en ik heb betere draadloze speakertjes gekregen. De muziek werkt slaapverwekkend en dringt fijn binnen bij mijn oren.
    Ik ga lang uit zitten op de bank en haal even min. hand door mijn haar waarna ik even gaap. Ik staar voor me uit. Het is leeg en stil hier de mentor is al maar bed gegaan evenals de kikker, zoals ik haar noem. Ook die kongen ligt al in bed.
    Ik gaal nog een keer als ik gestommel vanuit zijn kamed hoor. Waarschijnlijk kan hij niet slapen of zo. Hij komt naar buiten lipen en groet me. "Hoi" zegt hij alleen maar.
    "Heey, storm toch?" vraag ik en ik ga weer rechtop zitten. Ik leek zoals ik net zat net een kerel, bah.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Storm

    'Heey, Storm toch?', vroeg ze.
    'Jup. En jij bent Heather, toch?', ik glimlach even. 'Kan je ook niet slapen?'
    Als mijn maag gromt, loop ik naar een kastje, trek het open en adem diep in.
    De geur van vanille, chocolade, fruit en koekjes dringt mijn neus binnen. Koekjes...
    Ik neem het pak en loop naar de bank, waar ik ga zitten.


    If there's no risk, there's no reward.

    Heather

    "Jel en nope ik kan niet slapen" zeg ik en ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij een pak koekjes pakt.
    Mijn maag begint de grommen en ik ruik de geuren van de koekjes.
    "Aw lekker mag ik ook een doos?" vroeg ik zo lief als ik kon, wat moeilijk was.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Storm

    'Aw lekker, mag ik ook een doos?' vraagt ze, ik hoor in haar stem dat ze haar best doet om lief te zijn, maar ik snap har wel.
    Ik sta op en geef haar mijn doos, waar ik nog maar één koekje had uitgehaald.
    'Hou maar. Ik eet wel iets anders.', zeg ik met een glimlach.
    Ik loop naar de keuken en snuffel wat rond en bedenk me dan dat in wel een hond lijk.
    Met een rood hoofd stop ik met snuffelen en gris een appel uit een fruitmanden.


    If there's no risk, there's no reward.

    (wat is Heathers kracht eigenlijk?)


    If there's no risk, there's no reward.

    (srry was ffies weg xd
    haar kracht is de wind, ze kan de wind oproepen en harder laten waaien :)
    Storm's kracht?)

    Heather

    Ik neem de doos aan en sla mijn bene ook op de bank. Ik ga languit liggen en doe mijn ogen dicht terwijl de muziek mijn oren vult. Het is rustig zi even in mijn hoofd met eten, muziek en een zachte bank om lekker op te liggen.
    "Aangezien we districts genoten zijn, mag ik dan je kracht weten?" vraag in terwijl ik rustig blij liggen met minn ogen dicht.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Wat is er gebeurt, en is er nog iets tegen Melrose gezegt? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Weet ik niet maar ik verveel me xD
    Iemand die iets met Heather kan doen?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    { Shadow ligt nog steeds in de hal op een bank ;) Maar ik denk dat ik het zometeen dag ga laten worden zodat we door gaan naar de parade, trainingssessies en daarna de arena }

    (Jeej, eindelijk xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    DAG!!

    Parade
    Training Sessie's
    Arena

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 15:03 ]

    (Dus we moeten onzelf nu op laten maken door het team van stylisten?)


    Happy Birthday my Potter!

    { Ja, daarna gaan we interview wat ff snel is, gwn een post, daarna training sessie en daarna gewoon arena in. Anders duurt het allemaal iets te lang... }

    (Je hoeft toch niet te weten hoe je er uit ziet in de arena? Want ik weet het dus echt niet xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.