• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Odina Lupe Araluen

    'Cool. Misschien mag je het wel oefenen op één van de spelmakers,' zeg ik. Er verschijnt een voorzichtige glimlach op mijn gezicht. Ik vertrouw Ayson nog niet, maar hij is wel oké en hij doet mij een beetje aan thuis denken, aan de witte stranden, de diepe zeeën die schitteren in het zonlicht, de zoute lucht. Ik zucht. Voor het eerst in mijn leven mis ik thuis. Ik plof neer bij de vijver en laat mijn hand door het water gaan.
    'There's no time for us
    There's no place for us
    What is this thing that builds our dreams yet slips away from us

    Who wants to live forever
    Who wants to live forever

    There's no chance for us
    It's all decided for us
    This world has only one sweet moment set aside for us

    Who wants to live forever
    Who wants to live forever

    Who dares to love forever
    When love must die'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson

    "Cool. Misschien mag je het wel oefenen op een van de spelmakers" zegt ze. Ik knik maar ik denk niet dat ik het lef er voor heb. Neej, dat zou ik echt niet durven, het op nemen te gen de spelmakers. Dan gaat ze weer zitten en begint ze te zingen. Ik luister naar haar. "Maar ik moet nu wel gaan, we zijn omgeroepen en we moeten terug naar de trein" zei ik verlegen en ik maakte aanstalten om weg te gaan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik schrik op als Ayson wat zegt. Ik was helemaal vergeten dat hij er ook was. Ik moet echt iets aan mijn concentratie problemen doen. Ik vergeet vaak helemaal waar ik mee bezig ben of waar ik mij bevind. Heel onhandig.
    'Ja, ik moet mijn coupé ook maar eens opzoeken.' Jeg! Dan zit ik weer opgescheept met mijn stomme district genoot. Hij is groot, lomp en gemeen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson

    Ze schrikt na mijn woorden en staat op.
    'Ja, ik moet mijn coupé ook maar eens opzoeken.' zegt ze met een ondertoon in haar stem, waaraan te horen is dat ze er geen zin in heeft.
    "Ook zo'n krentige districts genoot?" vraag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik knik. 'Hij groot, lomp en gemeen. Mijn mentor geeft hem en zijn hersenen nog niet eens een dag.' Ik zucht diep. 'Maar ik zal het nog even met hem uit moeten houden. Gelukkig mag je je bondgenoten wel zelf uitkiezen.' Ik lach naar hem. Als ik deze verlegen jongen als bondgenoot zou hebben, zat ik denk wel goed. Hij lijkt tot nu toe niet heel moordlustig en best slim en opmerkzaam. Bovendien zegt mijn gevoel dat ik geen betere ga treffen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson

    "Ja dat gelukkig wel" lach ik ongelukkig terwijl ik eingelijk nog steeds bang ben. Alsof het allemaal kletspraat is en ze me nu al aan kan vallen.
    "Je doet me toch zeker neits he" vraag ik toch nog voor de zekerheid.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik kijk Ayson geschrokken aan. Hevig schud ik mijn hoofd. 'Nee natuurlijk doe ik je niks. Jij mij toch ook niet?' Angstig zet ik een stap achteruit. Waarom zou zo iets denken. Misschien wil hij mij wel iets aan doen. Is hij dan toch net zo erg als de rest en klopte mijn gevoel dus niet?


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson

    "Ow sorry, ik vind het gewoon heel eng dat we hier mogen rond lopen zonder toezicht" zeg ik voorzichtig en verlegen. Nou heb ik haar bang gemaakt met mijn opmerking terwijl dat niet mijn bedoeling was. Ik had net iemand die ik naast Sterre kon vertrouwen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Aragog schreef:
    Melrose
    Opgelucht liet ik me weer op mijn bed ploffen.
    ''Gelukkig maar.'' glimlachte ik, en keek hem even aan. Onwillekeurig friemelde ik wat aan mijn ring. Het was een verjaardagscadeautje die mijn vader me gaf, een half uurtje ofzo voor zijn overlijden.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik keek naar buiten en beet zachtjes op mijn onderlip. ''We kunnen beter gaan slapen, morgen zijn de trainings sessies..'', zei ik en glimlachte. ''Welterusten, Rose..'' Ik liep haar kamer uit naar de mijne, en trok de jogging broek aan die in de kast hing, mijn shirt deed ik uit. Ik ging in het bed liggen en slaakte een zucht. Dit matras lag heerlijk. Zonder verder na te denken over dingen viel ik in een rustige en vredige slaap.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ Disitrct 12

    Het was vredig buiten, alles was rustig, maar ik wilde op onderzoek uitgaan. Ik liet mijzelf verdwijnen in de schaduwen waarna ik bij elke etage even stopte om naar binnen te kijken. Mijn hoofd en boven lichaam was het enige wat telkens uit de schaduw kwam maar werd verborgen in de zwarte mantel die ik als aandenken had opgegeven. Bij elke tribuut bestudeer ik even wat ze doen, hoe ze zijn en daarna verdwijn ik weer om bij de volgende etage te kijken.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik ga weer liggen en trek de dekens helemaal over mijn hoofd. Shadow hoefde niet te zien dat ik had gehuild en dat het me pijn deed. Ik wrijf mijn ogen droog en rol mezelf op als een klein bolletje. Waar zou hij eigenlijk zijn vraag ik mezelf af.


    ~

    lluvia schreef:
    [Ja sorry, ik was logeren en had daarna een feest dus had niet veel tijd uitgebreid te schijven]

    Mattew - district 11

    Ik glimlach en sta dan ook op. 'Ik heb niet echt honger dus bestel wat je wilt.' Ik ga zitten met de gitaar op mijn schoot en speel een zachte melodie. 'Je eet best veel. ' grijns ik. 'Meer dan ik op dit moment en dat zegt wat. ' ik kijk naar haar en glimlach gerustellend.


    [Oh sorry, ik begrijp het. c:]

    Julie - District 11
    Ik voel de vermoeidheid toch groter worden. Het is niet dat ik verga van de honger, zoals thuis, dus kan ik ook best morgen wat eten. 'Ik denk dat het verstandiger is als we naar bed gaan.' Buiten hoor je het gefeest van het capitool. Vreselijk. 'Morgen begint de training, dan kunnen we beter uitgerust zijn.' Ondanks dat ik wist dat ik geen kans had om te winnen, wilde ik niet zomaar opgeven. Mijn kracht was wel degelijk goed. Als ik niet zo'n klein poppetje ben, denk ik echt dat ik een kans heb om te winnen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    Ik zucht en knik naar Julie. 'Misschien heb je wel gelijk.' Ik sta op en loop rustig de kamer door om de gitaar terug op zijn plaats te zetten. 'Ik hoop dat we door dat lawaai heen kunnen slapen.' Grinnik ik en kijk even door de raam naar buiten. 'Ik zie je morgen wel, slaapwel Julie.'

    [Kan ik nog meedoen? (:]

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Om de twee minuten draaide ik me om in bed, maar ik kon gewoon niet in slaap komen. Ik stapte mijn bed uit, en trok de rode badjas van zijde aan. Ik deed mijn slippers aan en besloot om een wandeling te maken door het gebouw. Ik liep de deur van mijn kamer uit, en het leek alsof iets in de schaduw zich zat te verstoppen. ''Hallo?'', fluisterde ik, en fronsde mijn wenkbrauwen. ''Is er iemand?''


    Billy Bob Bob Billy :P