• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    { De parade is gewoon kleding enz blablabla wat de stylisten bedenken, van mij apart is het gewoon wat je district is. De arena draag je gewoon normaale kleding en niet de kleding die je stylisten hebben gemaakt voor je. Het interview is gewoon snel en daarna nog ff een trainingsessie en dan arena in zodat we werkelijk kunnen beginnen }

    Oké, dus het is goed als ik nu begin met mijn post voor de parade -die gaat wss lang worden-, en dan straks post? Of moet ik daar mee wachten? :"D Even voor de zekerheid :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    { Ja je kan gewoon je post doen voor de parade, hoe lang die ook mag zijn. Hoewel het slim is om wel te wachten op de andere met hun parade posts want dan blijf je teminste bij elkaar met de posts en nog iets Aragog, gebruik {} [] of () als je in OOC praat, staat ook in de regels }

    (Trainingsessie worden die cijfers dan door jullie bepaalt of zo? Of krijgen we die niet?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    { Van mij is het best als jullie die zelf al doen in jullie post maar ga niet meteen een 10 doen ofzo maar houd het eerlijk, dus geef jezelf bvb een 7/8 ofzo als je echt alles uit de kast heb geprobeert te halen ofzo ;) }

    (Okeej, daarom vroeg ik het ook aangezien het raar is als iedereen zegt dat hij/zij een tien heeft xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    { Hahaha nee dat is drm niet de bedoeling ;) En daar ga ik ook echt wel zelf op letten, als ik of Naomi zien dat jullie bvb alleen een trucje doen en dan een 8 al halen dan zeggen wij ook van: Mooi niet, gewoon een 4 krijg je dan. Ofzo xD En ja ik merk zelf ook ik zeg vaak ofzo xD haha xD }

    (Whaha ik ook, mijn hele posts staan er altijd vol mee xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Woop woop ik ben terugxD Zijn we al met de parade of trainingsessies begonnen? :3]


    Billy Bob Bob Billy :P

    (@13oclock oh en storms kracht is trouwens bovenmenselijke zintuigen)


    If there's no risk, there's no reward.

    (Vandaar dat gedrag van een hond xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (jaa idd xD)


    If there's no risk, there's no reward.

    [jullie mogen wel beginnen met de Parade hoor:)]


    ~

    Melrose
    Daar zat ik dan, in een dikke, wollige badjas.
    Drie mensen trokken aan mijn haren, deden pogingen het mooi op te steken, terwijl Noah, mijn stylist, bezig was met het zoeken naar de jurk en schoenen. Tegelijkertijd werden mijn nagels gevijld, en werd de basislaag van mijn make-up aangebracht.
    Na een tijdje kwam Noah hyper binnengewandeld, met in zijn linkerhand een prachtige jurk, en in zijn rechterhand hoge hakken.
    ''En? Wat vind je ervan?'' vroeg hij opgetogen, en liep naar me toe. ''De bedoeling is dat je lijkt op een zwaan. Prachtig, maar tegelijk dreigend en dominant. Je moet de indruk geven dat je dit gaat winnen.'' vertelde hij enthousiast, en ik glimlachte breed. ''Geweldig Noah, echt.'' zei ik, stond op en trok de badjas uit.
    Ik trok de jurk en schoenen aan, en bekeek mezelf in de spiegel.
    Giechelend draaide ik een rondje. ''Geweldig.'' herhaalde ik mezelf, en niet lang daarna werd mijn make-up aangebracht.
    Ik kreeg donkere smokey eyes, en een hele zachte kleur lippenstift. Gigantische nepwimpers zorgden voor een cat-eye look, en mijn haar hing stijl naar beneden met een klein vlechtje, verder niks speciaals.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik word wakker op het bankje en loop naar de zaal waar ik moest wezen om de kleding voor de parade te passen en de extra dingen die erbij komen.
    Een vrouw komt binnen lopen en glimlacht even 'Ik ben Alice en ik ben jouw styliste' ze loopt een ander kamertje in en komt met allemaal kleding binnen, ik zucht even en schud bij elk kleding stuk nee 'Hmmm... Dus jij bent een moeilijke he?' zegt ze en loopt de kamer even uit, na een tijdje komt ze met een groepje binnen lopen en glimlacht even 'Staan' zegt ze waarna ik op sta.
    De maten van mijn lichaam worden opgemeten waarna ik weer op de stoel word geduwd 'Oke meiden, we gaan het perfecte kleding stuk maken voor de jongeman' zegt ze en de meiden lopen het andere kamertje in.
    Na een tijdje komen ze naar buiten met een kleding stuk, hoewel ze hem deels verborgen houden achter hun rug grijns ik al, het was zwart, het was perfect. Toen ze hem lieten zien glimlachte ik, maar schude alsnog nee.
    Alice keek mij verbaasd aan en zuchte 'Wat wil je dan?' vroeg ze uit het niets, ik grijns even 'Ik wil mijn district aandenken gewoon aanhouden' zeg ik tegen dr waarna ik de mantel uittrek 'Dit is het enige wat ik zal dragen, de ceremonie, de traininssessie en in de arena' zeg ik en trek hem weer aan waarna ik ga zitten.
    Alice glimlacht even en knikt dan waarna ze de kamer weer uitloopt.